Ongewenste nimiteiten!Had Nimrod nu Hilde beginnen overkussen zonder dat die dat wou, zou dit gepast geweest zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongewenste nimiteiten!Had Nimrod nu Hilde beginnen overkussen zonder dat die dat wou, zou dit gepast geweest zijn?
Het is een proef waar je nooit het maximale kan halen, maar waar je moet proberen zoveel mogelijk uit te halen.Die proef in dat tankstation was zo lame. Moet je daarvoor naar Thailand gaan?
Die proef kan ook onmogelijk lukken zonder de duurste tip te kopen. 'goed gemold'.
Sarah in dat pakje tijdens de jungleproef![]()
Als zij de mol is het imo wel de één van de zwakkere Mols. Ik ben er nog altijd niet uit of ze acteert of echt zo is. Ik vind die vaak mega raar in gesprekken/reacties/proeven. Die heeft zelden ook een eigen mening en bevestigt veel wat andere zeggen.Die Michèle kan toch echt ni acteren (als mol) he...
Die proef in dat tankstation was zo lame. Moet je daarvoor naar Thailand gaan?
Die proef kan ook onmogelijk lukken zonder de duurste tip te kopen. 'goed gemold'.
Sarah in dat pakje tijdens de jungleproef![]()
Medelijden met Nimrod.
Blij dat Hilde eruit is, zo'n deelnemers hebben geen meerwaarde als kijker.
Ik ben ondertussen wel fan geworden van Sarah, amai zeg.
Is het gewoon de grote zwakte van het format. Het is altijd "goed gemold" hier en daar, maar uiteindelijk: hoeveel geld zorgt de Mol echt dat er niet in de pot gaat? En hoeveel zorgt de groep of de opbouw van de opdrachten. HET HAD ZOVEEL EURO KUNNEN ZIJN, ja Gilles als de twee auto's op magische wijze in de eerste seconde meteen op de toeter geduwd hadden op het goede moment.
En alleeja, sorry maar een oortje meesmokkelen, is dat nog mollen?
Ik blijf erbij; De mol was 1 van de 3 mensen in de helicopter eerste aflevering. Die moest aanwezig zijn om de mollenkoffer subtiel in de juiste richting te duwen.Is het gewoon de grote zwakte van het format. Het is altijd "goed gemold" hier en daar, maar uiteindelijk: hoeveel geld zorgt de Mol echt dat er niet in de pot gaat? En hoeveel zorgt de groep of de opbouw van de opdrachten. HET HAD ZOVEEL EURO KUNNEN ZIJN, ja Gilles als de twee auto's op magische wijze in de eerste seconde meteen op de toeter geduwd hadden op het goede moment.
En alleeja, sorry maar een oortje meesmokkelen, is dat nog mollen?
Omdat die 2 niet weten dat de kandidaten in de auto moeten toeteren op het juiste woord. Ik vermoed dat die gewoon dachten dat ze enkel de titel moesten raden.Snapte ook totaal niet hoe je niet eerst voor de duurste tip zou gaan... die foto's van random Anne's of de Clouseau foto had je niets aan wat je niet uit de lyrics kon afleiden... en tel dan de prijs van de goedkope tips maar op...
Ze hadden idd geen idee wat er moest gebeuren dus dan is het wel logischer om met die tip van 100 euro te beginnen. Maar Michele was daar ook wel degene die meteen op tips kopen aanstuurde ipv eerst misschien wat info uit de auto's te verkrijgen. Pedro zei daar ook nog iets van "Gaan we nu al tips kopen? Nee toch".Omdat die 2 niet weten dat de kandidaten in de auto moeten toeteren op het juiste woord. Ik vermoed dat die gewoon dachten dat ze enkel de titel moesten raden.
Michèle zat niet in de helicopter. Of bedoel je Sarah kort op de 2e plaats?Ik blijf erbij; De mol was 1 van de 3 mensen in de helicopter eerste aflevering. Die moest aanwezig zijn om de mollenkoffer subtiel in de juiste richting te duwen.
Ik vermoed Pedro. Michel kort op de tweede plaats.
Euhm, just, ik haal die 2 soms door elkaarMichèle zat niet in de helicopter. Of bedoel je Sarah kort op de 2e plaats?

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die Michéle en Sarah door elkaar haal.Euhm, just, ik haal die 2 soms door elkaar
Mijn insteek is: de mol zit in de helicopter omdat die het gesprek wou sturen om de molkoffer te krijgen. Dat gesprek gaat zoiezo gemonteerd worden in de uitzending dat het niet opvalt.
Ik zou het straf vinden moesten het niet zo zijn.

Michèle hare ventBlij om te lezen dat ik niet de enige ben die Michéle en Sarah door elkaar haal.
Maar Sarah is de blonde dus. Zo probeer ik het nu te onthouden.![]()

Kan ook wel zijn dat ze zenuwachtig is met die camera's. Dat is een superprogramma om naar te kijken en da voelt een beetje als de scouts aan. Lekker chill enzo, wat spelletjes spelen... . Tot ge meedoet en dan staat daar een crew van 20 man rond met 3-4 camera's en dan ist van: doe maar. Niet makkelijk denk ik.Het is een proef waar je nooit het maximale kan halen, maar waar je moet proberen zoveel mogelijk uit te halen.
De beste manier was hier om direct voor de lyrics te gaan en geen geld aan de andere tips verspillen die veel te summier zijn + al de tijd die je er nog aan verkwist (= nog eens extra geld).
Als zij de mol is het imo wel de één van de zwakkere Mols. Ik ben er nog altijd niet uit of ze acteert of echt zo is. Ik vind die vaak mega raar in gesprekken/reacties/proeven. Die heeft zelden ook een eigen mening en bevestigt veel wat andere zeggen.

No offense, maar heel content dat Hilde er eindelijk uit is. Wat was me dat weer vandaag zeg.
Ze heeft voor het moment van het seizoen en ik durf zeggen, het moment van alle seizoenen gezorgd.Blij dat Hilde eruit is, zo'n deelnemers hebben geen meerwaarde als kijker.
#JeSuisNimrodZe heeft voor het moment van het seizoen en ik durf zeggen, het moment van alle seizoenen gezorgd.
Ik heb nog nooit zo strijk gelegen bij dit programma. Het maakte het extra beter, omdat het bij Nimrod was, die niet graag knuffelt.