De Mol 2025 - Aflevering 5

Maar je ziet dat toch zitten tenzij uw haar er over valt? Neem nu Nimrod: als Hilde dat niet ziet dat kan toch bijna niet?
of.. als ge in de auto zit steekt ge het subtiel in uw oor aan de andere kant van uw partner.

Hilde haar beste leugen bij die fruit-proef: "Ik ken niks van die Amerikaanse actrices, als dat een Amerikaanse actrice was"

Hahahahaha, mijn 'omgekeerde psychologie' van op Hilde te gaan als mol heeft effectief zijn nut gehad want ze ligt er uit 🤣🤣🤣

Conclusie is wel dat ik hier dus rotslecht in ben.

Maar je ziet dat toch zitten tenzij uw haar er over valt? Neem nu Nimrod: als Hilde dat niet ziet dat kan toch bijna niet?
Het is riskanter om als mol in de winkel te zitten omdat je daar rondloopt en de andere kandidaat soms links en soms rechts van je kan staan.

Op twitter een foto gezien van het oortje bij een kandidaat tijdens de proef, zou wel een te makkelijke spoiler zijn voor het seizoen.

Ik vraag me af wat er op de antwoorden kaartjes van de mol zou staan.
Ik had altijd verstaan dat die geen vragen invulde.
Zijn de antwoorden dan leeg?

bij proeven waar een kandidaat de antwoorden van andere kandidaten kan inkijken, zorgen ze er sowieso voor dat de mol ook vragen invult.

Medelijden met Nimrod.

Blij dat Hilde eruit is, zo'n deelnemers hebben geen meerwaarde als kijker.

Ik ben ondertussen wel fan geworden van Sarah, amai zeg.

Laatst bewerkt:
Die proef in dat tankstation was zo lame. Moet je daarvoor naar Thailand gaan?
Die proef kan ook onmogelijk lukken zonder de duurste tip te kopen. 'goed gemold'.

Sarah in dat pakje tijdens de jungleproef:love:

Die Michèle kan toch echt ni acteren (als mol) he...

Allez, het moment dat ze het tankstation binnenkomen begint die direct op een heel rationele manier te zeggen dat is "Anne van Clouseau" terwijl de logische reactie die van Pedro is. Die schrikt dat clouseau afspeelt en weet ni wat er gebeurd. De ene weet al dat er een opdracht bezig is, de ander totaal niet. Kan het nog meer obvious?

In die junglewandeling naar de tempel doet die zelfs geen moeite om - wat een kandidaat zou doen - voor het persoonlijk voordeel te gaan. Die wandelt altijd als laatste en doet precies nergens moeite voor. In elke proef zit die gewoon tijd te rekken in de hoop dat de proef buiten tijd eindigt.

Bij het raden van die vruchten ook. In plaats van u te focussen op de opdracht en het oplossen van de vragen zit die gefocust op Hilde haar reactie en te kijken op welke reactie ze kan mollen of haar de verkeerde richting kan uitsturen. Als Hilde dan voorstelt om de proef te mislukken is die precies blij en opgelucht da ze niet meer moet mollen in die proef want dat een kandidaat het voor haar doet mislukken.

Bij die draden doorknippen ook. Nimrod twijfelt of hij de rode draad moet doorknippen. Michèle wist natuurlijk dat die mis was en het was direct van: "niet twijfelen, bij uw eerste gedacht blijven". Toen de verfbom ontploft, zie je 5 personen die verrast reageren en dan heb je Michèle die gespeeld reageert.

Die zegt nu ook nooit es dingen dat een kandidaat zou zeggen. Zoveel dingen dat die zegt dat enkel een mol zou zeggen die zich als kandidaat wil voordoen.

Bij elke reactie bij alles wat er gebeurd doet die ook altijd haar handen voor haar gezicht (10 keer per aflevering) om haar gespeelde reactie ni te veel te moeten tonen.

En zo is het in elke aflevering. Of ben ik nu de enige die dit ziet?

Laatst bewerkt:
ik zit eigenlijk op Michelle door een aflevering van "het molletje" van DIW.

iedereen staat daar al hun schoenen uit te doen, als Michelle nog maar komt aanwandelen. tijd genomen om met haar koffer bezig te zijn?

Hilde had trouwens ook een oortje in als ze uit het vliegtuig sprong

Laatst bewerkt:
ik zit eigenlijk op Michelle door een aflevering van "het molletje" van DIW.

iedereen staat daar al hun schoenen uit te doen, als Michelle nog maar komt aanwandelen. tijd genomen om met haar koffer bezig te zijn?

Hilde had trouwens ook een oortje in als ze uit het vliegtuig sprong
Zonder oortje is het moeilijk om in de lucht al die vragen te kunnen horen. ;)

Terug
Bovenaan