De Mol 2025 - Aflevering 7

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
Supporter
De kandidaten ontdekken het rijke culturele erfgoed van Pattaya, en zorgen zelf voor de spectaculairste show van de stad. De finale lonkt, en in een verlaten discotheek worden de kaarten op tafel gelegd.

Ja Nimmy mag achteraf toch eens aankloppen bij de winnaar en zijn deel opeisen. :smurf:

Het lijkt me vrij duidelijk dat de mol dit jaar een vrouw is. Ik zit al vanaf het begin op Sarah, maar het zou zeker ook Michèle kunnen zijn.

Nimi is werkelijk ne held hier. Chapeau man.

Maar hij had ook evengoed eruit kunnen liggen met die 2 pasvragen he, gelijk Pedro. We zullen dat pas weten na de finale, hopelijk tonen ze de scores van elke eliminatie.

Qua mol blijf ik op Sarah, en ik denk dat Alexy gaat winnen.

Thoh, Pedro zat blijkbaar nog helemaal niet op het juiste spoor, maar Nimrod (net als de overblijvers) wist volgens mij wel wie de mol is. Dan komt het op de details aan natuurlijk.

Michèle is de slechtste actrice ooit.
Moest zij de mol zijn dan omfg.

Ik vond dat alexy verbaasd keek bij de eliminatie.

Sarah wordt er toevallig als eerste uitgestemd in een stadium waar je toch zou mogen verwachten dat de kandidaten weten wie de mol is.

Ik hoop stiekem dat Alexy de mol is om toch nog een beetje een verrassingselement te hebben. Sarah of Michèle zijn van die voorspelbare moltypes.

Alle mollen sinds de heropstart in 2016 waren onder de 35 jaar, ik had toch eens graag gezien dat iemand ouder of waarvan je het totaal niet zou verwachten de mol is. Zoals bv Jan dit seizoen.

Sarah wordt er toevallig als eerste uitgestemd in een stadium waar je toch zou mogen verwachten dat de kandidaten weten wie de mol is.
Dat kan ook tactisch zijn: als ze de pasvragen zou bemachtigen is je kans als kandidaat lager.
Wetende dat ze steeds voor zichzelf speelde.

Nu er was maar 1 iemand die ik met zekerheid kon uitsluiten met de “elektrisch schok” en dat was Sarah.

Ik was eigenlijk heel zeker van Michele tot ik andere fora las met Sarah hints en om één of andere reden omdat Gilles en Sarah eenzelfde huidaandoening hebben, lijkt mij dat zo gimmicky om te doen

Na deze aflevering nog meer overtuigd van Sarah. 100% zeker de mol.

De reden hierboven al vermeld: ze wordt unaniem als 1e eruit gestemd met de kaarten. Wel zwak om nadien te lachen met Nimrod. Slecht moment van de mol hetgeen uiteindelijk leidde tot 5k euro.

Gisteren dus een schoolvoorbeeld waarom je voor pasvragen gaat.

Misschien dat Nimrod zeker was van zijn mol en daarom voor het geld koos, maar ja goed de andere twee kunnen op dat moment ook al zeker zijn en dan komt het aan op details... Nu staat 'm daar schoon met z'n 5000 euro.

Na deze aflevering nog meer overtuigd van Sarah. 100% zeker de mol.

De reden hierboven al vermeld: ze wordt unaniem als 1e eruit gestemd met de kaarten. Wel zwak om nadien te lachen met Nimrod. Slecht moment van de mol hetgeen uiteindelijk leidde tot 5k euro.
Was ook wel geen simpele opdracht om te doen als mol. Je bent volledig afhankelijk van de andere kandidaten en als die kandidaten allemaal de mol op het spoor zijn lig je er toch uit. Of je nu goed acteert of niet.

Ik moet toegeven dat ik bij die mop toch ook wel moest lachen, maar ik heb dan ook een zwak voor zulke woordmopjes :laugh: De rest van die moppen vond ik zelfs vanuit mijn zetel niet grappig.

edit: Trouwens wat ook kan: gewoon slecht acteren zodat het obvious is dat je pasvragen hebt, vervolgens eventjes lachen zodat uiteindelijk de winnaar van het spel voor jouw kaart kiest (de joker voor de twee pasvragen dus), alleen ging nobele Nimrod daar niet in mee.

Laatst bewerkt:
Gisteren dus een schoolvoorbeeld waarom je voor pasvragen gaat.

Misschien dat Nimrod zeker was van zijn mol en daarom voor het geld koos, maar ja goed de andere twee kunnen op dat moment ook al zeker zijn en dan komt het aan op details... Nu staat 'm daar schoon met z'n 5000 euro.

Was ook wel geen simpele opdracht om te doen als mol. Je bent volledig afhankelijk van de andere kandidaten en als die kandidaten allemaal de mol op het spoor zijn lig je er toch uit. Of je nu goed acteert of niet.

Ik moet toegeven dat ik bij die mop toch ook wel moest lachen, maar ik heb dan ook een zwak voor zulke woordmopjes :laugh: De rest van die moppen vond ik zelfs vanuit mijn zetel niet grappig.

Als mol hebt ge die mop ondertussen alleen maar 100 keer gezien of gehoord. En moest ge sowieso doorgekregen hebben dat er 5000 euro op het spel stond. Dat ge daar alsnog lacht dat gaat er bij mij niet in.

Als mol hebt ge die mop ondertussen alleen maar 100 keer gezien of gehoord. En moest ge sowieso doorgekregen hebben dat er 5000 euro op het spel stond. Dat ge daar alsnog lacht dat gaat er bij mij niet in.
Zie hierboven, ik heb net iets toegevoegd :wink:

Zie hierboven, ik heb net iets toegevoegd :wink:

Ik denk zelfs dat men zeker was dat Nimrod de pot wou spekken. Dus degene die nimrod aanvalt of verdacht doet lijken lijkt me het meeste kans hebben om de mol te zijn.

Alexy sowieso niet want da spel met da wateepistooltje in die laser. Komaan. Gewoon rondspuiten en ge raakte em.

Het stuk met de moppen vond ik zalig, die waren zo onnozel. :laugh: De pokerfaces en de reactie van de toekijkende kandidaten maakten het nog beter. :D

"Gilles De Poster"... :rofl:

Gilles de poster was geniaal. :laugh:

Maar uit die proef kon ik echt niets halen.
Alexy en Nimrod speelde het spel als speler. Dat was duidelijk.
Michele en Sarah heb ik geen idee van wat hun strategie was. Ze speelde imo niet als mol maar ook niet als speler.
Zeker met die elektriciteit. Denk dat iedereen dat al eens heeft voorgehad en niemand reageert toch zoals die 2.

Terug
Bovenaan