Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel eens fijn zo'n kandidaat.
Dat kan ook tactisch zijn: als ze de pasvragen zou bemachtigen is je kans als kandidaat lager.Sarah wordt er toevallig als eerste uitgestemd in een stadium waar je toch zou mogen verwachten dat de kandidaten weten wie de mol is.
Was ook wel geen simpele opdracht om te doen als mol. Je bent volledig afhankelijk van de andere kandidaten en als die kandidaten allemaal de mol op het spoor zijn lig je er toch uit. Of je nu goed acteert of niet.Na deze aflevering nog meer overtuigd van Sarah. 100% zeker de mol.
De reden hierboven al vermeld: ze wordt unaniem als 1e eruit gestemd met de kaarten. Wel zwak om nadien te lachen met Nimrod. Slecht moment van de mol hetgeen uiteindelijk leidde tot 5k euro.
De rest van die moppen vond ik zelfs vanuit mijn zetel niet grappig.Gisteren dus een schoolvoorbeeld waarom je voor pasvragen gaat.
Misschien dat Nimrod zeker was van zijn mol en daarom voor het geld koos, maar ja goed de andere twee kunnen op dat moment ook al zeker zijn en dan komt het aan op details... Nu staat 'm daar schoon met z'n 5000 euro.
Was ook wel geen simpele opdracht om te doen als mol. Je bent volledig afhankelijk van de andere kandidaten en als die kandidaten allemaal de mol op het spoor zijn lig je er toch uit. Of je nu goed acteert of niet.
Ik moet toegeven dat ik bij die mop toch ook wel moest lachen, maar ik heb dan ook een zwak voor zulke woordmopjesDe rest van die moppen vond ik zelfs vanuit mijn zetel niet grappig.
Zie hierboven, ik heb net iets toegevoegdAls mol hebt ge die mop ondertussen alleen maar 100 keer gezien of gehoord. En moest ge sowieso doorgekregen hebben dat er 5000 euro op het spel stond. Dat ge daar alsnog lacht dat gaat er bij mij niet in.

Zie hierboven, ik heb net iets toegevoegd![]()

Ze hadden beperkte munitie. 'Gewoon wat rondspuiten' was dus niet aan de orde.Alexy sowieso niet want da spel met da wateepistooltje in die laser. Komaan. Gewoon rondspuiten en ge raakte em.