Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus. Al die pasvragen kwamen goed uit. Volgend jaar een seizoentijd zonderLol Pedro, hoe vaak kon je mis zitten en hoeveel hoerenchance kon je hebben?![]()

Zelfs toen hij eruit lag: “nu zou ik gokken op Nimrod”.Lol Pedro, hoe vaak kon je mis zitten en hoeveel hoerenchance kon je hebben?![]()

Tunnelvisie bij hem, maar dan in de verkeerde richting.
Hij had zelf de mol kunnen zijn. Ging van tunnel naar tunnel.Ja dat was duidelijk toen hij eruit had dat hij geen clue had en de rest wel al juist zat, anders ga je er niet uit met 3 pasvragen natuurlijkTunnelvisie bij hem, maar dan in de verkeerde richting.
Hilde trouwens, wtf is dat? Je hebt de op één na beste score door te spreiden op Pedro & Sarah na afl 1 en dan ga je opeens switchen naar Michèle??? Hoe kom je daar zelfs bij?![]()

Is toch elk jaar dat je niet omver wordt geblazen door hetgeen de mol deed?Toch allemaal maar heel matig dit qua mol-gedrag?
Toch veel meer respect voor een mol als Elisabeth (al kan Sarah er niets aan doen natuurlijk).
Idd en de dingen uit de molkoffer waren ook gewoon allemaal haar ideeën uiteindelijk.Is toch elk jaar dat je niet omver wordt geblazen door hetgeen de mol deed?
(Behalve dan Lennert)
Ik vond het nog meevallen met die risky dingen zoals op de trein, dat 40cm touw enzo.
Ik ben ook zeker geen fan van de molkoffer. Daar komt dan ook nog bij dat ze bij de proef met de olifanten gewoon een koord in haar zak had zitten? Wat is dan het nut van de molkoffer als ze toch nog andere object kan meenemen die niet in de molkoffer zitten? Ook de proef met de verfbom, het feit dat ze info krijgt van Gilles over wie vragen fout had, is toch ook maar flauw. Zo kan die opdracht toch bijna gewoon nooit lukken (tenzij iedereen alle vragen juist had)?Sarah heeft dat goed gedaan, maar ik blijf erbij dat het concept van de molkoffer wat wrang was.
Toch een aantal riskante molacties, dus wel respect. De enveloppe wisselen in de trein, de watermeloen uitboren, de nummer van de verdieping verwisselen --> allemaal zaken waarbij er zo maar een kandidaat je had kunnen betrappen.

Dat met die verfbom en die schatkisten is vooral gelukt omdat de kandidaten die erbij zaten haar volledig uitsluitten als mol. Dàt is hoe je uw rol aanpakt.Ik ben ook zeker geen fan van de molkoffer. Daar komt dan ook nog bij dat ze bij de proef met de olifanten gewoon een koord in haar zak had zitten? Wat is dan het nut van de molkoffer als ze toch nog andere object kan meenemen die niet in de molkoffer zitten? Ook de proef met de verfbom, het feit dat ze info krijgt van Gilles over wie vragen fout had, is toch ook maar flauw. Zo kan die opdracht toch bijna gewoon nooit lukken (tenzij iedereen alle vragen juist had)?
Het is wel een regel om elk seizoen te eindigen met "we zagen een ongelofelijk straffe mol, misschien wel één van de strafste OOIT"Toch allemaal maar heel matig dit qua mol-gedrag?
Toch veel meer respect voor een mol als Elisabeth (al kan Sarah er niets aan doen natuurlijk).