De Mol 2025 - Aflevering 9

Sarah heeft dat goed gedaan, maar ik blijf erbij dat het concept van de molkoffer wat wrang was.

Toch een aantal riskante molacties, dus wel respect. De enveloppe wisselen in de trein, de watermeloen uitboren, de nummer van de verdieping verwisselen --> allemaal zaken waarbij er zo maar een kandidaat je had kunnen betrappen.

Inderdaad blij dat er nog eens effectief gesaboteerd werd en niet enkel gestuurd in de richting van foute beslissingen. Ook de tips waren nog eens goed en talrijk en eigenlijk sommige best wel makkelijk te vinden eigenlijk.

Ik vond de vrijstellingen best goed afgehandeld. De prijs die in dit seizoen betaald werd voor een vrijstelling, was informatie over de mol tijdens de proeven. Toen Pedro de vrijstelling had, kon hij niet weten wat de andere kandidaten deden. Goeie trade-off imo, want een vrijstelling moet minstens evenveel waard zijn als informatie over de mol.

Toch allemaal maar heel matig dit qua mol-gedrag?

Toch veel meer respect voor een mol als Elisabeth (al kan Sarah er niets aan doen natuurlijk).
Ik denk het juist niet. Het is heel straf wat ze heeft gedaan, maar de montage gaf zeer weinig prijs. Zeker als je weet dat de laatste 3 kandidaten zeker waren van hun stuk, moet het er echt wel bijna opzichtig gemold zijn met momenten. (Zoals bv bij de molkoffer heel duidelijk molgedrag was)
Hilde trouwens, wtf is dat? Je hebt de op één na beste score door te spreiden op Pedro & Sarah na afl 1 en dan ga je opeens switchen naar Michèle??? Hoe kom je daar zelfs bij? :wtf:
Je weet natuurlijk de vragen niet en als je dan niet superrationeel begint te analyseren (bv is de mol een man of vrouw) of begint linken te leggen die er zijn, denk ik echt wel dat het spoor bijster geraakt.
Het zou heel anders zijn geweest moest Pedro als eerste eruit zijn gegaan: dan wist Hilde wss al in de 2e aflevering dat het Sarah was.

Gelukkig dat dat niet het geval was trouwens, zalige kerel die Pedro! Clueless

Terug
Bovenaan