De Mol 2025 - Algemeen

@Agony Er was nog geen "eerste" aflevering, enkel een pre-show van Café De Mol.

Blijkbaar keken vorig jaar 450.000 personen naar dat Café, zoals anderen hier vind ik het ook maar niets maar voor de zender is het goed voor de verkoop van reclameblokken.

Het is wat de randvulling rond De Mol. Zoals je bij de verraders ook nog De Tafel hebt. Kleine nieuwtjes mss maar vooral wat lichte entertainment

Hoe was de eerste aflevering? Ik weet niet of ik me wil engageren tot het bekijken ervan dit jaar :) Vorig jaar ook geskipt.
Ik heb het voor de eerste keer meegepikt en het brengt je wel wat in de sfeer (je probeert al tips te zoeken, je leert de kandidaten al ietsje kennen), maar de mollenjagers kon ik absoluut niet smaken. Compleet verkeerd gestyled, te hyperactief en het is duidelijk dat ze hun bekendheid moeten halen van De Slimste Mens en nergens anders.

Ik heb het voor de eerste keer meegepikt en het brengt je wel wat in de sfeer (je probeert al tips te zoeken, je leert de kandidaten al ietsje kennen), maar de mollenjagers kon ik absoluut niet smaken. Compleet verkeerd gestyled, te hyperactief en het is duidelijk dat ze hun bekendheid moeten halen van De Slimste Mens en nergens anders.

Timon heeft toch paar honderdduizend volgers op Instagram en meer als een miljoen op TikTok…

Vooral bekend bij het jonger publiek, akkoord, kinderen van 5 jaar tot begin de 20 kent iedereen hem.

Ik vond Café De Mol altijd wel amusant om ergens op een vrij moment te kijken na de aflevering, maar de ene aflevering was al wel toffer dan de andere afhankelijk van de gasten. Ik heb die Timon en Daphne af en toe bezig gezien tijdens de Slimste Mens en ik werd daar op z'n zachts gezegd niet bepaald warm van.

Ben benieuwd naar hoe de kandidaten allemaal overkomen. Zitten wel wat speciale namen tussen dit jaar.

Die Sarah heeft trouwens echt een mollenkop op die profielfoto. :laugh:

Straks beginnen we er weer aan, zeg!
Zeer benieuwd naar de beelden uit Thailand, trouwens, ik zou er zelf ook wel eens graag naar toe willen (ben nog nooit in Zuid-Oost Azië geweest).

Het koffertje van de mol is wel een leuke toevoeging aan het spel vind ik. Ik vraag me af hoeveel risico men genomen heeft dat het er niet zou ingezeten hebben. Psychologisch gezien hopen dat de kandidaten zo vroeg in het spel altijd voor een persoonlijk voordeel zullen kiezen, zeker?

Als het effectief de mol zelf was die met de ideeën moest afkomen over wat er in dat koffertje zit, dan kunnen we op basis daarvan ook inzicht krijgen in wie de mol misschien is. Bv. wat voor persoon zou op het idee komen om het nummer van de verdieping in dat hotel te veranderen - iemand die inzicht heeft in psychologie omdat die weet dat je op zo'n moment op de trappen de tel niet bij houdt maar enkel naar de nummers kijkt, misschien? Of ...

Hoeveel te meer sabotages we uit dat koffertje zien komen, hoeveel te meer inzicht we kunnen verwerven.

De eerste eliminatie is toch altijd een gok en zo goed als iedereen zal voor een voordeel kiezen in eerste aflevering. Dus niet echt verrassend dat die koffer nog in het spel zit en daar hadden ze waarschijnlijk ook gewoon op gehoopt.

De eerste eliminatie is toch altijd een gok en zo goed als iedereen zal voor een voordeel kiezen in eerste aflevering. Dus niet echt verrassend dat die koffer nog in het spel zit en daar hadden ze waarschijnlijk ook gewoon op gehoopt.
ik denk dat ge wel vloekt als ge dat voordeel dan effectief krijgt, want zo enorm groot was het niet. uiteindelijk moest de hele proef nog goed voor u gaan om het te kunnen gebruiken.
Die Els haar stoel was nog actief, dus haar voordeel was volledig weg.

en in ruil maak je het de mol de rest van het seizoen gewoon gemakkelijk.
alleen: dat bordje wisselen bleek toch niet zo geslaagd? de helft was nog ruim op tijd boven.

ik denk dat ge wel vloekt als ge dat voordeel dan effectief krijgt, want zo enorm groot was het niet. uiteindelijk moest de hele proef nog goed voor u gaan om het te kunnen gebruiken.
Die Els haar stoel was nog actief, dus haar voordeel was volledig weg.

en in ruil maak je het de mol de rest van het seizoen gewoon gemakkelijk.
alleen: dat bordje wisselen bleek toch niet zo geslaagd? de helft was nog ruim op tijd boven.
Maar zonder dat bordje waren ze met 8 boven geraakt.

En echt niemand van de kandidaten boven die er maar aan dacht om de rest die nog moest komen te waarschuwen dat ze nog een verdieping éxtra moesten stijgen... :crazy:

Iemand toevallig een lijstje van de soundtracks bij de afleveringen?
Ik herken wel één en ander , maar kan maar op pakweg de helft een titel plakken (zoals bvb Challengers)

Terug
Bovenaan