Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het voor de eerste keer meegepikt en het brengt je wel wat in de sfeer (je probeert al tips te zoeken, je leert de kandidaten al ietsje kennen), maar de mollenjagers kon ik absoluut niet smaken. Compleet verkeerd gestyled, te hyperactief en het is duidelijk dat ze hun bekendheid moeten halen van De Slimste Mens en nergens anders.Hoe was de eerste aflevering? Ik weet niet of ik me wil engageren tot het bekijken ervan dit jaarVorig jaar ook geskipt.
Ik heb het voor de eerste keer meegepikt en het brengt je wel wat in de sfeer (je probeert al tips te zoeken, je leert de kandidaten al ietsje kennen), maar de mollenjagers kon ik absoluut niet smaken. Compleet verkeerd gestyled, te hyperactief en het is duidelijk dat ze hun bekendheid moeten halen van De Slimste Mens en nergens anders.

jij niet alleen hoortgoh ik heb zo hard gelachen gisteren toen die 2 vrouwen aan de slag waren met die ijzerzaag
ik denk dat ge wel vloekt als ge dat voordeel dan effectief krijgt, want zo enorm groot was het niet. uiteindelijk moest de hele proef nog goed voor u gaan om het te kunnen gebruiken.De eerste eliminatie is toch altijd een gok en zo goed als iedereen zal voor een voordeel kiezen in eerste aflevering. Dus niet echt verrassend dat die koffer nog in het spel zit en daar hadden ze waarschijnlijk ook gewoon op gehoopt.
Maar zonder dat bordje waren ze met 8 boven geraakt.ik denk dat ge wel vloekt als ge dat voordeel dan effectief krijgt, want zo enorm groot was het niet. uiteindelijk moest de hele proef nog goed voor u gaan om het te kunnen gebruiken.
Die Els haar stoel was nog actief, dus haar voordeel was volledig weg.
en in ruil maak je het de mol de rest van het seizoen gewoon gemakkelijk.
alleen: dat bordje wisselen bleek toch niet zo geslaagd? de helft was nog ruim op tijd boven.
En echt niemand van de kandidaten boven die er maar aan dacht om de rest die nog moest komen te waarschuwen dat ze nog een verdieping éxtra moesten stijgen...alleen: dat bordje wisselen bleek toch niet zo geslaagd? de helft was nog ruim op tijd boven.

Of dat bord wegdoenEn echt niemand van de kandidaten boven die er maar aan dacht om de rest die nog moest komen te waarschuwen dat ze nog een verdieping éxtra moesten stijgen...![]()
En echt niemand van de kandidaten boven die er maar aan dacht om de rest die nog moest komen te waarschuwen dat ze nog een verdieping éxtra moesten stijgen...![]()
Of dat bord wegdoen
Jep, komt er nog aan.Wordt er geen poll aan gelinkt?