De Mol 2026 | Aflevering 4: De kloof wordt dieper
Aflevering 3 was een emotionele rollercoaster in Portugal. De sfeer in de groep is tot een nulpunt gedaald na de keuzes die gemaakt zijn. Met nog maar 7 kandidaten over, wordt het spel harder en de Mol actiever. Bij mij werkt Isabel alvast duchtig op de zenuwen!Vooruitblik Aflevering 4: Wat we weten uit de trailer
De trailer voor volgende week gaf ons alvast een paar sappige aanwijzingen:- Proef in en rond een kasteel: De mannen met koptelefoon en de vrouwen zitten schijnbaar apart. (link aan proef in het dorp / 2de deel?)
- De Zwarte Vrijstelling? Er werd gesuggereerd dat er een element in het spel komt dat alle verdiende voordelen (pasvragen/vrijstellingen) teniet kan doen in de vorm van een kistje. Bij de dames gaat het dan over de "walf of shame". Ik vraag me dan altijd af hoeveel het weer gaat kosten

- De proef in het dorp: De kandidaten lijken te moeten rondlopen door het dorp een dorp vol blinden?
We zien het vanavond!
Molpoll van BG tussenstand
Op deze moment hebben we een ex aequo tussen Wout en Yana. Ik zit ook ergens op die lijn, maar van tunnelvisie is nog geen sprake. Ik heb er nog een paar anderen op het oog. Benieuwd of het na vanavond verandert.
Laatst bewerkt: