Grindmatten zijn wel maar goed tot ongeveer 25mm dacht ik, dus is te zien hoe groot zijn steenslag zal zijn.met grind/kiezels zou ik altijd van die grindmatten leggen. anders is het kwestie van tijd voor je met de auto er sporen in rijdt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grindmatten zijn wel maar goed tot ongeveer 25mm dacht ik, dus is te zien hoe groot zijn steenslag zal zijn.met grind/kiezels zou ik altijd van die grindmatten leggen. anders is het kwestie van tijd voor je met de auto er sporen in rijdt.

Klopt inderdaad. Het eerste jaar is altijd te betalen.
.Da's niet helemaal waar. Bij ons was de EPB aangifte op tijd en hebben we het eerste jaar niet moeten betalen.Klopt inderdaad. Het eerste jaar is altijd te betalen.
Eerste huis was op tijd, 2de huis was een jaar later. Het ligt dus idd allemaal aan timing.Da's niet helemaal waar. Bij ons was de EPB aangifte op tijd en hebben we het eerste jaar niet moeten betalen.
onze architect heeft 18cm eps chape voorzien met u-waarde 0,040 en raad gespoten pur ten stelligste af voor die hoeveelheden. Ik dacht nog even om 10 cm chape + 8 cm pur platen te gebruiken maar de loodgieter zit hoger met zijn leidingen dus ik ga niet beginnen om die platen zo op maat te zagen.Iemand hier meningen over gespoten pur vs isolatiechape? Ik hoor meer en meer over gespoten pur dat het niet zo aangeraden is, maar de alternatieven ben ik niet zo bekend mee. Binnenkort op bisbeurs eens gaan onderzoeken, maar op voorhand wat achtergrondinformatie is altijd meegenomen![]()
met grind/kiezels zou ik altijd van die grindmatten leggen. anders is het kwestie van tijd voor je met de auto er sporen in rijdt.
grindmatten maken het lopen op kiezel veel fijner, ge strekt er geen sporen in. Hier liggen die op een kleigrond en zijn die matten wel nog verzakt waar de auto altijd staat.Op onze oprit ligt nu enkel een laag aangetrilde betonpuin. Kunnen we daar gewoon kiezelstenen bovenop leggen, of moet daar nog een bepaalde laag tussen? Zou een iets grovere steen zijn dus honinggraten zijn dan niet nodig denk ik?
Bij gespoten PUR is het zeer belangrijk dat je hier een goede aannemer voor hebt. PUR dient in meerdere lagen gespoten te worden, voldoende tijd laten tussen de lagen voor afkoeling, etcIemand hier meningen over gespoten pur vs isolatiechape? Ik hoor meer en meer over gespoten pur dat het niet zo aangeraden is, maar de alternatieven ben ik niet zo bekend mee. Binnenkort op bisbeurs eens gaan onderzoeken, maar op voorhand wat achtergrondinformatie is altijd meegenomen![]()
Op 21 augustus liep onze termijn af voor het eerste geel papier. Net gebeld om na te vragen wanneer de gemeente dacht dat ze advies konden uitbrengen zodat we een tweede papier konden uithangen voor de laatste 30 dagen.
"Ja meneer, dat zal toch de uiterste termijn zijn hoor. Er staan er wel niet veel op, maar het zou niet eerlijk zijn tegenover anderen als jullie naar voor zouden halen"
Of - rare suggestie misschien - als ge ge hol te doen hebt kunt ge misschien hetgeen er openstaat allemaal wat sneller afwerken ipv gewoon standaard de maximumtermijn te hanteren.. Degoutant heel die procedure hoe lang het allemaal duurt, bah.
Over welke termijn spreken we dan? De mijne is in juni begonnen en hebben er nog niks van vernomen.Dit klopt, zit hier met hetzelfde probleem wegens EPB-man die zo traag is als een slak.
Ik heb het gelijk gelegd.Zijn hier mensen met een verzonken schuifraam (zodat vloer binnen gelijk komt met terras buiten)?
Ziet er mooi uit, maar wat zijn de ervaringen hier qua afwatering, onderhoud, etc?
Wij gaan alleszins voor de klassieker: afrormosiaWelk hout vinden jullie het mooist als gevelbekleding (bv. onderkant van oversteek dak)?
Die kleine stukjes zijn hier afgewerkt met Trespa. ‘t Is geen hout, maar wel onderhoudsvrij.Welk hout vinden jullie het mooist als gevelbekleding (bv. onderkant van oversteek dak)?
EDIT: Ik zou graag een andere optie willen overwegen dan hardhout. Ik lees online veel 'Thermo behandelde' mogelijkheden van hout?
Thermowood kan inderdaad hier heb je ook wat verschil op. Ayous bv. is knoest vrij en dus strak, terwijl de klassieke wel knoesten heeft en dus rustieker is. Goesting kwa smaak. Vertaalt zich ook wel in prijs. Meestal wordt wel Ayous gebruik voor afwerking rond daken.Welk hout vinden jullie het mooist als gevelbekleding (bv. onderkant van oversteek dak)?
EDIT: Ik zou graag een andere optie willen overwegen dan hardhout. Ik lees online veel 'Thermo behandelde' mogelijkheden van hout?
Hier gaan we voor Thermowood Frake, schrijnwerker van ons werkt niet meer met Thermo Ayous omdat het veel te zacht is.Welk hout vinden jullie het mooist als gevelbekleding (bv. onderkant van oversteek dak)?
Hier bvb. mag alleen honingraatmatten met steenslag niet groter dan 14mm.

14mm, mag je nog kiezen welk kleur de steenslag heeft? Een klucht heel die oprit/waterdoorlaatbaarheid.