Eigenlijk is dat een koopje voor het werk dat daar in kruipt.€185 excl. btw, incl. verf bij ons. Ze hebben hiervoor het beslag afgehaald, deuren uit kader, op schraag, schilderen en alles teruggeplaatst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk is dat een koopje voor het werk dat daar in kruipt.€185 excl. btw, incl. verf bij ons. Ze hebben hiervoor het beslag afgehaald, deuren uit kader, op schraag, schilderen en alles teruggeplaatst.
Boss is inderdaad een zeer goed merk. Een primer zal mee u eindresultaat bepalen. Voor afwerklagen kan je een stuk goedkoper gaan zoals ik zei en gewoon online bestellen. Ik blijf van van Sikkens Alphacryl en dat is best doenbaar via onlinekanalen zoals de verfwinkel. Boos primer kan je in colora halen, natuurlijk zijn er nog andere goede primers. Koop zeker geen levi's, histor consoorten van de gamma, laat staan de huismerken. Dit zijn marketinggewijs de grootste kolder dat er bestaat, zeker levi's. Het is megapopulair omdat het betere is van de doe het zelver maar is vaak duurder dan een sikkens, sigma, trimetal die gewoon kwalitatiever zijn.Ga imo niet te goedkoop met verf... tenzij je graag meerdere lagen wilt leggen. Goede dekking scheelt enorm. (En ook, als je meerdere lagen van een goedkoop merk moet verven, dan zal het je in totaal mss niet zoveel schelen als je gewoon een duurder/beter merk had gekocht)
Tijdens onze opfrissingswerken hebben we gebruik gemaakt van een Boss primer en alles dekte zo goed, niet normaal. Zeker als je het zelf wilt doen, je zal bv blij zijn dat je maar 1x je plafond moet doen![]()
Mooi! Wat heb je allemaal extra gedaan?Vandaag doorblowertest laten doen. Resultaat v50 waarde van 1,18. Dan heeft het extra werk voor de luchtdichtheid toch geholpen.
Ik kon wat testen met onze dampkap die een afvoer naar buiten heeft. Die dampkap heeft ook een elektrische terugslagklep dus had geen effect op de luchtdichtheid.Mooi! Wat heb je allemaal extra gedaan?
Standing Construct zijn wij heel tevreden van. Heel transparant en correct.Wat zijn goeie SOD firma's regio Kempen?
Voorlopig lijken Stessens en Claessens wel het meest interessant.
Als het aan 6% is, absoluut. Aan 21% zal het krap zijn. Wij zitten voor 225 m2 aan 530k en da's al best stevig afgewerkt (alle deuren, mortex badkamer, gordijnen,..) en quasi niets zelf gedaanIemand die een idee heeft of 2400€/m² incl. btw nog haalbaar is anno 2026.
Eventueel met een aantal werken zelf uit te voeren (voornamelijk de technieken & schilderwerken).
Basis afwerking (maar degelijk) zonder "speciallekes".
Hangt van veel factoren af, maar gaat om een eerste ruwe inschatting.
Wij gaan waarschijnlijk uitkomen rond de €2.100/m² incl. BTW met technieken en vloeren zelf te doen.Iemand die een idee heeft of 2400€/m² incl. btw nog haalbaar is anno 2026.
Eventueel met een aantal werken zelf uit te voeren (voornamelijk de technieken & schilderwerken).
Basis afwerking (maar degelijk) zonder "speciallekes".
Hangt van veel factoren af, maar gaat om een eerste ruwe inschatting.

Dat is niet illegaal, daar bestaan goedgekeurde oplossingen voor. Je mag gewoon geen rechtstreekse verbinding hebben tussen regenwater en leidingwaternet.(tenzij je een automatisch bijvullende pomp gaat of een minder legale oplossing van manuele of automatische omschakeling). .
Voor airco heb je geen budget, maar wel voor screens of rolluiken? Dat is ook niet logisch.- Voeding aan de gewone ramen voor later screens/rolluiken
- Pre-airco installatie heb ik ook naar geïnformeerd, maar ga ik niet doen. Nogal prijzig, en ik moet het in mijn eentje kunnen betalen, terwijl airco misschien niet eens nodig gaat zijn.