Nog aan het zoeken naar epb verslaggever? Ik werk regio geel en kempen.
Twee posts op het forum en al meteen diensten proberen te verkopen. Report.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog aan het zoeken naar epb verslaggever? Ik werk regio geel en kempen.
Dat is al lang in ordeNog aan het zoeken naar epb verslaggever? Ik werk regio geel en kempen.

Wij zitten met 31m², dus is wat gelijkaardig. Garagepoort zit verwerkt mee in de gevelbekleding (wat een meerprijs is naar plaatsing toe)Heb je al prijzen per m² ongeveer van die aluminium buiten bekleding? Want wij hebben maar 1 offerte en ik verschoot echt hard van de prijs...
15k voor 29m² ...
of @stungunner of @gumball4000 misschien weten jullie wat richtprijzen voor zo een alu gevelbekleding?

Gij wou toch eerst in hout werken he?factuur van de snelbouwsteen + lijm + ytong is toegekomen...
ik zat met ongeveer de helft in mijn hoofd, toch effe slikken als de enveloppe openging.![]()
![]()
Gij wou toch eerst in hout werken he?
Ik heb begin 2021 680 lm thermowood gekocht aan 2,95 ex. BTW/lm. Om al te weten wat het zou kosten als ik nog wa moet bij bestellen, vorige week eens gebeld naar de houthandel. Huidige prijs is 7,15 ex. BTW/lm. Natuurlijk wel korting op die eerste bestelling door de vele meters, maar zonder korting zal dat rond de 3,10 geweest zijn.
Nu, de man van de houthandel zei mij dat er momenteel ook gewoon niks verkocht wordt aan die prijzen.
En nu ga je dat lijmen met pur, zo van die snelbouwers met tand en groef?Ja, ik wou idd in hout werken in het begin, maar die prijzen zijn helemaal van de pot gerukt, dan kon ik er nu nog es 5000 euro ruwbouwfactuur bijrekenen.
Mijne klinkerman gaf wel het juiste antwoord toen we erover bezig waren (prijzen van hout): "ge kunt het al beter metsen dan". Ik moest direct aan uw poolhouse denkenJa, ik wou idd in hout werken in het begin, maar die prijzen zijn helemaal van de pot gerukt, dan kon ik er nu nog es 5000 euro ruwbouwfactuur bijrekenen.
.En nu ga je dat lijmen met pur, zo van die snelbouwers met tand en groef?
Bubbel-verschijnselen.isolatie is ook al compleet waanzin.
offerte van eind 2019 toen ik met de plannen & budgetten bezig was, was ongeveer 2300 euro btw in voor muur & dakisolatie
Nu komt dezelfde dikte van isolatie mij uit op 4500, en na nieuwjaar komt er nog es 6% bij.
Bubbel-verschijnselen.
Niet meer of niet minder. Niet meer normaal.
Sorry, net dit pas gezien, om één of andere reden heb ik geen melding gekregen dat je me hebt getagd, vreemd.Heb je al prijzen per m² ongeveer van die aluminium buiten bekleding? Want wij hebben maar 1 offerte en ik verschoot echt hard van de prijs...
15k voor 29m² ...
of @stungunner of @gumball4000 misschien weten jullie wat richtprijzen voor zo een alu gevelbekleding?
Sorry wist niet dat dit niet mocht. Ik lurk vooral veel maar wou antwoorden.Twee posts op het forum en al meteen diensten proberen te verkopen. Report.
Sorry wist niet dat dit niet mocht. Ik lurk vooral veel maar wou antwoorden.

Gezien de prijsstijgingen, hoeveel wordt er momenteel gerekend per m² voor een nieuwbouw (normale afwerking)? Is dit nog steeds in de range 1600-1700€ per m²?
Wij zouden pas beginnen bouwen naar einde 2022 toe en veel zelf aankopen/doen maar het is wat koffiedik kijken momenteel om een idee van totaalbudget te krijgen.
Als je rekent met 2000 per vierkante meter kom je niet voor verrassingen te staan vermoed ik. Maar wat is een normale afwerking hé...
Wij komen excl btw iets boven 2000€/m² uit. Beginnen met alles begin februari.Bedankt! En ja je hebt gelijk, 'normale afwerking' blijft subjectief..