Slyke
Well-known member
Heeft hij lila pauses uitgedeeld?De vorige paus in het echt gezien, je kan zeggen wat je wilt het was een paar seconden zeer indrukwekkend
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij lila pauses uitgedeeld?De vorige paus in het echt gezien, je kan zeggen wat je wilt het was een paar seconden zeer indrukwekkend
Mogen de kindjes ook komen?Vanavond komt hij, lieve kindjes!
Hij komt meestal al op de kindjes.Mogen de kindjes ook komen?
Ik zie hem liever niet komen in de nabijheid van kindjesVanavond komt hij, lieve kindjes!

Ik zie hem liever niet komen in de nabijheid van kindjes![]()
In een onbewaakt moment verwees de paus ten slotte nog naar het lage geboortecijfer in Luxemburg en vroeg hij: "Alsjeblieft, meer kinderen". De paus verwees naar mopjes die hij eerder had gemaakt over westerse landen met meer huisdieren dan kinderen, en beloofde die niet te herhalen, waarna hij toch herhaalde: "Meer kinderen". (reuters, belga)

Dat weet ik niet. Hij komt gewoon zijnMogen de kindjes ook komen?

Hij bestudeert "het hogere", beter gekend als fysica en hij komt uit Argentinië wat hem met een beetje fantasie een Spaanse expat maakt. In Argentinië is het warm dus heet is hij zeker. Een hete fysicaboy én Spaanse expat, zouden er hier (only)fans zitten?Maar met wie was nu alweer de match?![]()
Ik weet niet ofHij bestudeert "het hogere", beter gekend als fysica en hij komt uit Argentinië wat hem met een beetje fantasie een Spaanse expat maakt. In Argentinië is het warm dus heet is hij zeker. Een hete fysicaboy én Spaanse expat, zouden er hier (only)fans zitten?
Past maar op, want hijZou de paus nu gekomen zijn?
Als de pope in West-Vlaanderen zit, dan kan hij ook eens in Poperinge komen.Past maar op, want hijkomtzit al in West-Vlaanderen
Nee, dat was jeugdkoor Scalletta die dat zong.Wat zong Christoff daar voor de paus? Gloryhole Halleluja?![]()