De Paus komt naar Leuven

Dat is bij momenten toch echt volledig absurd.

- Actievoerders in Luxemburg (of all places) die protesteren bij het pausbezoek omdat ze tegen stierenvechten zijn. Ik moet toch ook eens proberen naar het stierenvechten in Echternach gaan kijken verdorie, nog nooit gedaan!

- De paus die de Luxemburgers vraagt om meer kinderen te maken. Lekker is dat, en morgen ff kort komen praten met de misbruikte kinderen van vroeger.

- Dezelfde paus die dan durft te zeggen "Laat ons niet vergeten dat rijkdom ook verantwoordelijkheden met zich meebrengt".

Wat een farce is de katholieke kerk toch hahaha

Ik zie hem liever niet komen in de nabijheid van kindjes :unsure:

In een onbewaakt moment verwees de paus ten slotte nog naar het lage geboortecijfer in Luxemburg en vroeg hij: "Alsjeblieft, meer kinderen". De paus verwees naar mopjes die hij eerder had gemaakt over westerse landen met meer huisdieren dan kinderen, en beloofde die niet te herhalen, waarna hij toch herhaalde: "Meer kinderen". (reuters, belga)

:unsure:

Maar met wie was nu alweer de match? 🤔
Hij bestudeert "het hogere", beter gekend als fysica en hij komt uit Argentinië wat hem met een beetje fantasie een Spaanse expat maakt. In Argentinië is het warm dus heet is hij zeker. Een hete fysicaboy én Spaanse expat, zouden er hier (only)fans zitten?

IMG_5501.jpeg

Hij bestudeert "het hogere", beter gekend als fysica en hij komt uit Argentinië wat hem met een beetje fantasie een Spaanse expat maakt. In Argentinië is het warm dus heet is hij zeker. Een hete fysicaboy én Spaanse expat, zouden er hier (only)fans zitten?
Ik weet niet of RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan RidderBauknecht DJDan nog geïnteresseerd is (bon, op den duur weet ik het niet meer wie wie is).

Terug
Bovenaan