De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het zeker niet slecht, maar geeft me wel Spanje-vibes. Nu zijn die mede recordhouder qua EK titels, dus laat het een voorbode zijn :unsure: .

Rode Duivels als Kuifje en in bordeauxrood naar het EK? Mogelijk gelekte truitjes doen de ronde

Miljaar, twee mooie shirts ne keer aub! Maar goed, thuisshirt is mooi dus das al iets.

"Of dat pijn doet? Neen”, zegt hij in voetbaltalkshow ‘Extra Time’. “Ik heb een heel mooi gesprek gehad met Tedesco, daardoor heb ik veel respect voor hem gekregen. Het is mooi dat de bondscoach naar Istanbul is gekomen. En hij heeft alles ook duidelijk uitgelegd. Ik ben blij met hoe alles nu loopt bij de nationale ploeg. Die jonge gasten en de oudere mannen vullen elkaar goed aan.”
Mertens over het feit dat hij niet opgeroepen wordt. Blijkbaar is Tedesco toch niet zo'n slechte Peoplemanager. Niet dat we dat in ene weg kunnen doortrekken naar de situatie met Courtois, maar toch....

Mjah Als je nog een selectie wilt (wat Mertens wel wilt) dan ga je nu niet zeggen dat de bondscoach een flapdrol van jewelste is. Dries zal ook wel begrijpen dat zijn plek wel ongeveer is ingevuld. Dom is hij niet.

Rode Duivels als Kuifje en in bordeauxrood naar het EK? Mogelijk gelekte truitjes doen de ronde

Ja lap, ik zal al maar zien dat er budget is om er eentje voor mezelf en 2 voor de kinderen te kopen :unsure:.

Mjah Als je nog een selectie wilt (wat Mertens wel wilt) dan ga je nu niet zeggen dat de bondscoach een flapdrol van jewelste is. Dries zal ook wel begrijpen dat zijn plek wel ongeveer is ingevuld. Dom is hij niet.
Mertens zelf ook wel een heel andere persoonlijkheid (en status) dan Courtois natuurlijk.
Helemaal mee eens, maar het feit dat hij naar Istanbul is gevlogen, werkt toch in zijn voordeel lijkt me.

Helemaal mee eens, maar het feit dat hij naar Istanbul is gevlogen, werkt toch in zijn voordeel lijkt me.
Het verschil zit 'm toch in de manier van aanpakken uiteindelijk. Martinez is ook naar Rome gevlogen om Nainggolan te spreken, om dan vervolgens af te komen met de meest belachelijke uitleg.

Geen Courtois is een serieuze aderlating. Met Selsje ofzo red je het helemaal niet tegen een ietwat betere tegenstander dan Roemenië. 😂

Geen Courtois is een serieuze aderlating. Met Selsje ofzo red je het helemaal niet tegen een ietwat betere tegenstander dan Roemenië. 😂
Casteels is een prima keeper. Uiteraard niet het niveau van Courtois, maar zeker geen prutser. Die gaat ook voor zijn transfer keepen, dus zal zeker gemotiveerd zijn.

Ik zou het wel heerlijk vinden als we zonder Courtois het EK zouden winnen dan :unsure:

Maar bon, positief dat er snel duidelijkheid over is dat hij niet mee gaat, en dat de groepssfeer dus ook niet verziekt kan worden door wat er gebeurd is. Negatief uiteraard omdat hij (als hij fit is) 1 vd beste keepers ter wereld is. Maar dat "als hij fit is" zou sowieso een vraagteken zijn als hij pas in mei terug zou kunnen beginnen spelen. Zelfs voor een keeper is dat toch kort om echt in vorm te raken.

Ik zou het wel heerlijk vinden als we zonder Courtois het EK zouden winnen dan :unsure:

Maar bon, positief dat er snel duidelijkheid over is dat hij niet mee gaat, en dat de groepssfeer dus ook niet verziekt kan worden door wat er gebeurd is. Negatief uiteraard omdat hij (als hij fit is) 1 vd beste keepers ter wereld is. Maar dat "als hij fit is" zou sowieso een vraagteken zijn als hij pas in mei terug zou kunnen beginnen spelen. Zelfs voor een keeper is dat toch kort om echt in vorm te raken.
Er is nochtans geen duidelijkheid? Dit is vooralsnog louter een gerucht dat de wereld is ingestuurd door Marca. Zolang Courtois of Tedesco dit zelf niet bevestigt is er wat mij betreft geen duidelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan