De Slimste Mens ter Wereld 2024

Slyke

Well-known member
694

Vanaf 14 oktober 2024, 10 weken lang.

Voorlopige lijst van 14 kandidaten. Dus 20 kandidaten zijn nog bekend te maken.

• Aster Nzeyimana
  • Barbara Sarafian
  • Bart Appeltans
  • Bo Van Spilbeeck
  • Emma Bale
  • Geert Van Rampelberg
  • Hanne Verbruggen
  • Hannelore Knuts
  • Kenza Ameloot
  • Milow
  • Simon Mignolet
  • Timon Verbeeck
  • William Boeva
  • Xander De Rycke

Ik kijk er naar uit. Een van de weinige programma's die ik nog volg en waarbij ik "mee" wil zijn.

7/14 namen van bovenstaande lijst zeggen me niets. Maar ze kunnen me verbazen, vorige jaren ook enkele die ik niet kende en die me een "wauw"-gevoel gaven. (Bvb Charlotte Adigėry)

3 ervan kijk ik wel naar uit. (Barbara, William, en ik ben enorm nieuwsgierig naar Xander, dit is echt wel buiten zijn comfortzone, viel me hard op als hij in enquêtebureau zat)

Aster, Milow en Mignolet mogen er wat mij betreft snel uitliggen 😅

Vanavond start trouwens "Kamp Jeroom", als aanloop naar DSMTW.

Vinden ze dan echt geen volk genoeg meer waardoor ze ex-deelnemers opnieuw laten deelnemen? (Aster Nzeyimana bvb)

Vinden ze dan echt geen volk genoeg meer waardoor ze ex-deelnemers opnieuw laten deelnemen? (Aster Nzeyimana bvb)
Bwa ja, dat is ondertussen toch al lang zo hé. Toen Bart De Wever daar 'furore' maakte en uiteindelijk nipt 2e werd, toen zat die daar ook al voor de 2e keer als ik me niet vergis (en dat is ondertussen toch ook al héél lang geleden).

De vijver wordt natuurlijk steeds kleiner, en als er dan potentieel goede/leuke kandidaten bij hun eerste deelname er toch heel snel uit lagen...

Mss is het dan ook gewoon eens tijd om er mee op te houden? Ik kijk hier al jaren niet meer naar, ondertussen hebben we het toch wel al gezien? Dat mensen dat niet beu worden.

Bwa ja, dat is ondertussen toch al lang zo hé. Toen Bart De Wever daar 'furore' maakte en uiteindelijk nipt 2e werd, toen zat die daar ook al voor de 2e keer als ik me niet vergis (en dat is ondertussen toch ook al héél lang geleden).

De vijver wordt natuurlijk steeds kleiner, en als er dan potentieel goede/leuke kandidaten bij hun eerste deelname er toch heel snel uit lagen...
Ik heb het eens gechecked: Toen BDW meespeelde was Aster ong 16 jaar, ik betwijfel het :p Toen was het Freek Braeckman en die is er ook al 2 keer ingeweest. Aster heeft in 2015 voor het eerst deelgenomen en lag er na 1 afl uit.

Dat kandidaten voor een 2de keer terugkomen is al wel langer bezig. Maar zolang dat programma, volgens Play4, een gemiddelde van 1.206.000 kijkers per aflevering heeft, zouden die gek zijn om ermee te stoppen.

Ik heb het eens gechecked: Toen BDW meespeelde was Aster ong 16 jaar, ik betwijfel het :p Toen was het Freek Braeckman en die is er ook al 2 keer ingeweest. Aster heeft in 2015 voor het eerst deelgenomen en lag er na 1 afl uit.

Dat kandidaten voor een 2de keer terugkomen is al wel langer bezig. Maar zolang dat programma, volgens Play4, een gemiddelde van 1.206.000 kijkers per aflevering heeft, zouden die gek zijn om ermee te stoppen.
Ik bedoelde dat De Wever toen al voor de 2e keer deelnam (volgens mij) :tongue:

Mss is het dan ook gewoon eens tijd om er mee op te houden? Ik kijk hier al jaren niet meer naar, ondertussen hebben we het toch wel al gezien? Dat mensen dat niet beu worden.

En groot deel van de Vlaming kijkt ieder jaar met veel plezier naar de HERHALINGEN van FC de Kampioenen.
Dat de mensen dat niet beu worden 😅

Volledige lijst:

• Aster Nzeyimana
  • Barbara Sarafian
  • Bart Appeltans
  • Bo Van Spilbeeck
  • Emma Bale
  • Geert Van Rampelberg
  • Hanne Verbruggen
  • Hannelore Knuts
  • Jonatan Medart
  • Kenza Ameloot
  • Milow
  • Simon Mignolet
  • William Boeva
  • Xander De Rycke
  • Melissa Depraetere
  • Patrick Van Looy
  • Tess Elst
  • Dimitri Verhulst
  • Zohra Ait-Fath
  • Eva De Bleeker
  • Anastasya Chernook
  • Nele Somers
  • Hetty Helsmoortel
  • Pascale Platel
  • Daan Alferink
  • Daphne Agten
  • Thibaud Dooms
  • Mohsin Abbas
  • Timon Verbeeck
  • Raven Van Dorst
  • Tom Eerebout
  • Victor Schelstraete
  • Sali Haidara
  • Roosje Pertz

Je moet niet kijken he zenders genoeg (en activiteiten genoeg buiten tv kijken).

Eén van de weinige programma's die ik zoveel mogelijk live probeer te kijken (buiten sport en De Mol zowat het enige denk ik). En aan de kijkcijfers tot en met vorig seizoen te zien ben ik niet de enige.

Volledige lijst:
Wie daar een gezicht wil op plakken:

Ik ken veel namen niet en dat is wel tof!

Naar jaarlijkse gewoonte zal het weer alle voor- en tussenstukjes skippen zijn om tot het quizgedeelte te geraken.

Ik ken veel namen niet en dat is wel tof!

Naar jaarlijkse gewoonte zal het weer alle voor- en tussenstukjes skippen zijn om tot het quizgedeelte te geraken.
De beste stukjes zal je wel overal wel online 'vinden'. En je hebt ook nog altijd de dagelijkse review in de kranten met de meest hilarische momenten uit de show. *sarcasm mode off*

Enkele deelnemers waar ik content mee ben:
- Zohra!!
- Moshin Abbas (jonge beloftevolle comedian)
- Raven van Dorst (van de band Dool)
- Victor Schelstraete (hem leren kennen met laatste OS, maar hopelijk geen overkill)
- Xander De Rycke in DSM. Kan een hit or miss zijn

Zoals ieder jaar zal ik wellicht enkel kijken indien de combinatie van kandidaten ok zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan