Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa ja, dat is ondertussen toch al lang zo hé. Toen Bart De Wever daar 'furore' maakte en uiteindelijk nipt 2e werd, toen zat die daar ook al voor de 2e keer als ik me niet vergis (en dat is ondertussen toch ook al héél lang geleden).Vinden ze dan echt geen volk genoeg meer waardoor ze ex-deelnemers opnieuw laten deelnemen? (Aster Nzeyimana bvb)
Ik heb het eens gechecked: Toen BDW meespeelde was Aster ong 16 jaar, ik betwijfel hetBwa ja, dat is ondertussen toch al lang zo hé. Toen Bart De Wever daar 'furore' maakte en uiteindelijk nipt 2e werd, toen zat die daar ook al voor de 2e keer als ik me niet vergis (en dat is ondertussen toch ook al héél lang geleden).
De vijver wordt natuurlijk steeds kleiner, en als er dan potentieel goede/leuke kandidaten bij hun eerste deelname er toch heel snel uit lagen...
Toen was het Freek Braeckman en die is er ook al 2 keer ingeweest. Aster heeft in 2015 voor het eerst deelgenomen en lag er na 1 afl uit.Ik bedoelde dat De Wever toen al voor de 2e keer deelnam (volgens mij)Ik heb het eens gechecked: Toen BDW meespeelde was Aster ong 16 jaar, ik betwijfel hetToen was het Freek Braeckman en die is er ook al 2 keer ingeweest. Aster heeft in 2015 voor het eerst deelgenomen en lag er na 1 afl uit.
Dat kandidaten voor een 2de keer terugkomen is al wel langer bezig. Maar zolang dat programma, volgens Play4, een gemiddelde van 1.206.000 kijkers per aflevering heeft, zouden die gek zijn om ermee te stoppen.

Ik bedoelde dat De Wever toen al voor de 2e keer deelnam (volgens mij)![]()
ja die is er paar jaar later ook voor een 2de keer ingeweest in zo 1 van die allerslimste seizoenen waarin ze de beste terug laten komen.Mss is het dan ook gewoon eens tijd om er mee op te houden? Ik kijk hier al jaren niet meer naar, ondertussen hebben we het toch wel al gezien? Dat mensen dat niet beu worden.

Je hebt gelijk, ik overschat de Vlaming hier mss gewoon veel teveel.En groot deel van de Vlaming kijkt ieder jaar met veel plezier naar de HERHALINGEN van FC de Kampioenen.
Dat de mensen dat niet beu worden![]()

Je moet niet kijken he zenders genoeg (en activiteiten genoeg buiten tv kijken).Mss is het dan ook gewoon eens tijd om er mee op te houden? Ik kijk hier al jaren niet meer naar, ondertussen hebben we het toch wel al gezien? Dat mensen dat niet beu worden.
Wie daar een gezicht wil op plakken:Volledige lijst:
De beste stukjes zal je wel overal wel online 'vinden'. En je hebt ook nog altijd de dagelijkse review in de kranten met de meest hilarische momenten uit de show. *sarcasm mode off*Ik ken veel namen niet en dat is wel tof!
Naar jaarlijkse gewoonte zal het weer alle voor- en tussenstukjes skippen zijn om tot het quizgedeelte te geraken.