Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet eerder een kwestie van je stuur laag genoeg/stoel hoog genoeg krijgen?Persoonlijk vind ik het als vrouw van 1m55 wel fijn om wat hoger en rechter te zitten.
Aantal jaren geleden had ik in de garage eens een break-model geprobeerd en ik lag zowat onder't stuur waardoor ik nooit veilig zou kunnen rijden.
Het gaat dan ook over gewicht, maar ergens "along the way" heeft men het kind een naam gegeven en gedaan alsof het speciaal op SUV's gericht is, waarschijnlijk omdat door de man in de straat dat ook zo wordt gezien.Begrijp ook de hele anti-suv hype niet zo goed. Er zijn toch gigantische verschillen. Je kan zo'n gigantische Dodge RAM toch niet vergelijken met een volkswagen T-Roc bijvoorbeeld.
Er zijn toch voldoende "compactere" suv's.
Alleen is een i7 een heel pak groter dan een X7. Dus wat is het probleem dan met SUV's?De terminologie mankeert inderdaad wat, want in tegenstelling tot vroeger vallen er heel wat modellen onder een SUV. Zo'n T-Roc is inderdaad niet problematisch van omvang, maar een X7 of Ranger Rover SE is wel buitenmaats groot en daar kan je de vraag wel stellen of dat "nodig" is.

Hoeveel X7's zie jij dagdagelijks?De terminologie mankeert inderdaad wat, want in tegenstelling tot vroeger vallen er heel wat modellen onder een SUV. Zo'n T-Roc is inderdaad niet problematisch van omvang, maar een X7 of Ranger Rover SE is wel buitenmaats groot en daar kan je de vraag wel stellen of dat "nodig" is.
Oprechte vraag omdat je die hier al een paar keer noemt.Hebben dat toen geprobeerd in de break, maar zelfs op de hoogste stand zat ik nog steeds niet goed, want toen geraakte ik precies niet meer vlot bij de pedalen.Is dat niet eerder een kwestie van je stuur laag genoeg/stoel hoog genoeg krijgen?
Het gaat dan ook over gewicht, maar ergens "along the way" heeft men het kind een naam gegeven en gedaan alsof het speciaal op SUV's gericht is, waarschijnlijk omdat door de man in de straat dat ook zo wordt gezien.
Ik haal het aan omdat het een grote wagen is, niet omdat ik ze vaak zie op straat.Hoeveel X7's zie jij dagdagelijks?Oprechte vraag omdat je die hier al een paar keer noemt.
Er rijden super veel mensen voor hun plezier of om onnozele redenen met van die boten. Dat is net de reden waarom dit soort maatregelen nodig zijn.Heel het idee is al debiel op zich. zo een soccermom car waar 2 volwassenen en 5 kinderen in passen gaan ze dan niet extra belasten ofzo? hebben ze liever dat die gezinnen met 2 autos op reis gaan? Ik ga er van uit dat iemand een auto met 3 rijen koopt die ook wel effectief zal gebruiken. want niemand rijd voor zijn plezier met die boten.
Allez sorry @apzoeir maar 1m55 is niet zo abnormaal klein voor een vrouw en dat klasseer ik wel echt als een ongeldige reden om een SUV nodig te hebben in het leven.maar geef toe een passat is toch een groter probleem dan een tiguan? heel dat gezeur heeft niets met suvs te maken.Er rijden super veel mensen voor hun plezier of om onnozele redenen met van die boten. Dat is net de reden waarom dit soort maatregelen nodig zijn.
Dat hangt af van hoe je het probleem definieert. Zo'n passat zal minder gevaarlijk zijn wanneer je er een voetganger mee aanrijdt. Ook geen idee van hoe breed beiden zijn of hoeveel ze wegen. Heb je de thread gelezen?maar geef toe een passat is toch een groter probleem dan een tiguan? heeft niets met suvs te maken.
maar geef toe een passat is toch een groter probleem dan een tiguan? heel dat gezeur heeft niets met suvs te maken.
ik zou bijvoorbeeld nooit een lompe passat willen. iets groter dan een xc60/audi q5/ bmw x3 moet ik niet hebben .
ik kan met mijn wagen niemand omver rijden zelf al zou ik het willen :/Dat hangt af van hoe je het probleem definieert. Zo'n passat zal minder gevaarlijk zijn wanneer je er een voetganger mee aanrijdt. Ook geen idee van hoe breed beiden zijn of hoeveel ze wegen. Heb je de thread gelezen?
Je hebt de thread dus niet gelezen. Ok.ik kan met mijn wagen niemand omver rijden zelf al zou ik het willen :/
Als veiligheid het argument is misschien alle autos bannen die geen automatische remsystemen hebben?
rijd aangenamer, ergonomischer, beter overzicht op de baan, laden en lossen is aangenamer, kinderen meesleuren is aangenamer, Veiliger voor u zelf als inzittende,...De grote vraag is: waarom heeft iemand een SUV nodig? Heeft die iemand het in de rug of wou die iemand graag camion chauffeur worden?![]()
Ik hoop dat je niet rondrijdt met die gedachte. Want alle veiligheidssystemen ten spijt, je kan nog altijd mensen omver rijden.ik kan met mijn wagen niemand omver rijden zelf al zou ik het willen :/
Als veiligheid het argument is misschien alle autos bannen die geen automatische remsystemen hebben?
Deze wet heeft ook niks met SUVs te maken, een of andere simpele journalist heeft dat zo geschreven en iedereen neemt het over, maar het is puur op basis van gewicht dat men auto's beoordeelt.
Hoezo dat heeft niets met SUV te maken ?
![]()
Omdat het ging over vervuiling, verslijten van de wegen en plaats inname.Waarom zou je bestuurder er bij tellen? In een geparkeerde auto zit meestal geen bestuurder.
Is dat een officiele poster van het stadsbestuur? Dat is wel belachelijk dan, want wat ik hier lees in het topic is het puur gebaseerd op gewicht en dan maakt het niet uit of het een SUV is of wat dan ook.