De Tesla thread

Het blijft wel zuur om nu te zien dat de used tesla's, met lage kilometers, op autoscout bijvoorbeeld gewoon een heel stuk duurder zijn dan nieuwe tesla's 3 maand geleden.

Balen dat ik toen niet de beslissing heb genomen.
Is tesla nu niet minder waard geworden tweedehands omdat de vraag zakt wegens het Elon musk imago?

Is tesla nu niet minder waard geworden tweedehands omdat de vraag zakt wegens het Elon musk imago?
Denk dat dat hier in BE wel goed meevalt. Typisch HLN om daar paar artikelen over te schrijven.
Zoals zo vaak is het weer een luide minderheid met deze mening.

Het meest opvallende is dat er heel veel listings op autoscout zijn met Tesla model 3 (highland) met tussen de 7-20k kilometer en dat die vlotjes 39k durven vragen :p

Je hebt een nieuwe voor 1k meer :D

Ik dacht dat er momenteel een "extra" korting op stock Tesla's, model Y dan toch, wegens nieuw model in aantocht.
Het blijft wel zuur om nu te zien dat de used tesla's, met lage kilometers, op autoscout bijvoorbeeld gewoon een heel stuk duurder zijn dan nieuwe tesla's 3 maand geleden.

Balen dat ik toen niet de beslissing heb genomen.
Voor model Y loopt er momenteel een extra korting op "stock wagens" dacht ik, wegens vernieuwing model.

Ik dacht dat er momenteel een "extra" korting op stock Tesla's, model Y dan toch, wegens nieuw model in aantocht.

Voor model Y loopt er momenteel een extra korting op "stock wagens" dacht ik, wegens vernieuwing model.
Ja maar enkel op de All wheel drive modellen, dus dan zijn die nog altijd een stuk boven mijn budget :)

Volgende zondag. Half uurtje rijden voor mij... Ik denk misschien wel te gaan.

Model Y RWD... ondertussen 36000 km op de teller, dus wordt eens tijd voor nieuwe banden.

Iemand een idee van de prijs bij Tesla zelf? Of ga je toch maar beter naar een "gewone" bandencentrale?

Model Y RWD... ondertussen 36000 km op de teller, dus wordt eens tijd voor nieuwe banden.

Iemand een idee van de prijs bij Tesla zelf? Of ga je toch maar beter naar een "gewone" bandencentrale?
Doe maar bandencentrale. Bij een garage / dealer is dat ook altijd enorm overpriced en bij ons zegt de bandencentrale zelf: ‘doe maar die banden, dat zijn niet de duurste maar prijs kwaliteit een van de beste op de markt’

30k kilometers moet je toch doen met een paar banden neen?

Erg cool. Maar het nieuws moest er toch nog even een stukje over Musk in steken :scream:.

Er waren nog wel een aantal dat niet meededen 😉
Al goed dat het is gefilmd want ter plaatse zag je er quasi niets van. Maar wel leuk om eens meegedaan/gemaakt te hebben en de Cybertruck eens in het echt te zien.

Terug
Bovenaan