Nineshots
Well-known member
Dit dus vooral. Zolang die batterijen kunnen matchen met rusttijden voor het laden, ga je geen verlies hebben.Vrachtwagens hebben ook te maken met rij en rusttijden dus dat kan misschien ook goed uitkomen qua laden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus vooral. Zolang die batterijen kunnen matchen met rusttijden voor het laden, ga je geen verlies hebben.Vrachtwagens hebben ook te maken met rij en rusttijden dus dat kan misschien ook goed uitkomen qua laden.

Gaat wel een probleem kunnen geven als ze dan met 2 chauffeurs gaan rijden .Voor zover ik weet hebben ze daar megachargers voor die 750-1000kW kunnen leveren op 1000v. 0-70% in 30 minuten dacht ik. Die trucks rijden normaal ook constante en een stuk trager. Vrachtwagens hebben ook te maken met rij en rusttijden dus dat kan misschien ook goed uitkomen qua laden.

)
)Zwaar sturen was ook het eerste dat me opviel bij een testrit maar je kan dat wel wijzigen in de opties. Op de lichtste stand leek het al iets normaler in vergelijking met mijn wagen.Na 6 maanden met ix3 nog eens gereden met Tesla Model 3, nieuw model. Ik snap het niet helemaal.
Rond punt en richtingaanwijzers. Raar.
Dat stuur is zwaar, tegenovergestelde van servo.
In achteruit ga je via touchscreen. Raar.
Musk is echt volledig van het padje. Mijn vorige Tesla vond ik ook veel sneller. Ofwel ben ik het elektrisch rijden al veel te veel gewoon.

EAP is geld weggooien tbh, weinig mensen die het geld er voor waard vinden.hey, ik kan normaal binnenkort nieuwe bedrijfswagen kiezen, een ModelY. Er zijn gelukkig weinig keuzes te maken met Tesla, maar toch, waar moet ik op letten tussen de keuze RWD of LR RWD (ik dacht dat deze tweede versie minder recente batterijen gebruikte)? En is die enhanced Autopilot de moeite of niet?
Ik gebruik ook gretig die "ingebouwde" spotify. Het is gewoon plezant om dat met de tesla voice commands te gebruiken.Over dat premium abonnement gesproken;
Ik neem dat eigenlijk enkel maar af om de geïntegreerde spotify enzo te kunnen gebruiken.
Ik heb nog gewerkt met een automatische hotspot wanneer m'n iPhone verbinding maakt met de auto, maar vaak werkte dat toch niet zo naadloos...
Hoe ervaren jullie dat? Of hoe gebruiken jullie Spotify etc.?
Ik werk nu wel al enkele maanden met die hotspot na eerst premium connectivity te hebben gehad. Het werkt inderdaad niet naadloos in die zin dat hij de helft van de keren wifi niet aanzet bij het vertrekken en ik dat zelf moet doen.Over dat premium abonnement gesproken;
Ik neem dat eigenlijk enkel maar af om de geïntegreerde spotify enzo te kunnen gebruiken.
Ik heb nog gewerkt met een automatische hotspot wanneer m'n iPhone verbinding maakt met de auto, maar vaak werkte dat toch niet zo naadloos...
Hoe ervaren jullie dat? Of hoe gebruiken jullie Spotify etc.?
Vooral voor spotify op het scherm. Zo moet ik mijn gsm nooit aanraken.Waarvoor gebruik je de hotspot? Ik stream gewoon muziek via Bluetooth.
Voor mij is er niet echt een reden om 10€ per maand te betalen voor premium.
Die premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.We gaan richting het eind van het jaar, de klok tikt genadeloos verder om van de 5k te profiteren.
Ik twijfel zo hard jezus
Ow serieus? Ok dan moet ik zeker niet meer twijfelenDie premie bedoel je? Weet dat er totaal geen garantie is dat ze dit effectief gaan uitbetalen.