De Tesla thread

Daar zit de model Y nog onder 😊

Maar momenteel in Vlaanderen, op welke auto's betaal je boven de 1000€?

Zou wel weer n stunt zijn natuurlijk, eerst zoveel mogelijk richting ev sturen en dan zwaarder belasten dan een ice

Verwacht je iets anders? Noem 1 ding dat de overheid ooit gepromoot heeft dat we nadien niet keihard in ons gezicht teruggekregen hebben.

Mijn Volvo had zo een "remorque test" dat hij alle lichten eens doorloopt zodat je kan testen of alles goed werkt als je iets aansluit. Heeft Tesla iets soortgelijks?

Zopas op Kanaal Z spreken ze over de lancering van Model 2 voor +- €25.000

Misschien wel eerst alleen in Amerika, maar dat gaat toch veel mensen wereldwijd overtuigen nadien

Tesla heeft nu weer even winterbanden (Pirelli sottozero 3) met velgen in stock voor €2499.
Ondertussen had ik via 2dehands ook al deze garage gevonden in Nederland:

Hier heb je dan wel een andere look ipv nog eens dezelfde velgen die ik al heb. Maar geen idee of die velgen op iets trekken.. What to do.

Ik heb vorig jaar deze besteld voor mijn Y:
monaco-gp6-bronze-202007011907.jpg

Pirelli Sottozero 3 waren iets goedkoper bij de lokale bandenboer.
Vind de wagen eigenlijk beter rijden op 19" dan op de 20" Turbine velgen.

Sinds deze week werkt m'n gewone radio niet meer. Blijft precies maar laden maar er komen geen zenders en ook geen muziek meer tevoorschijn...

Iemand enig idee hoe op te lossen?

Dit weekend eens een testrit gaan doen met de Model Y en zeker overtuigd, maar... niet zeker of hij in onze garage gaat passen o_O

We gaan enkele kasten verplaatsen en met de volgende testrit eens proberen inrijden maar ik vrees er eigenlijk een beetje voor. Lengte van de garagepoort tot aan de muur is 5m35, auto zelf is al 4m75 en blijkbaar nog zo'n 25 cm extra nodig om de koffer te kunnen openen. Lijkt me wel wat te krap om eerlijk te zijn, ben benieuwd!

Dit weekend eens een testrit gaan doen met de Model Y en zeker overtuigd, maar... niet zeker of hij in onze garage gaat passen o_O

We gaan enkele kasten verplaatsen en met de volgende testrit eens proberen inrijden maar ik vrees er eigenlijk een beetje voor. Lengte van de garagepoort tot aan de muur is 5m35, auto zelf is al 4m75 en blijkbaar nog zo'n 25 cm extra nodig om de koffer te kunnen openen. Lijkt me wel wat te krap om eerlijk te zijn, ben benieuwd!
Tis zeker ne grote wagen dus zeker testen :-)

Check ook de hoogte. Die koffer gaat best hoog open. Bij mij zit hij tegen het dak van de carport aan, dus ik heb daar mouse op geplakt.
Je kan de hoogte gelukkig wel instellen. Maar toch voor alle zekerheid :) .

De koffer van ix3 gaat hoger dan de meeste ondergrondse parkings dus daar moet ik deze altijd tegenhouden. Verder staat onze wagen altijd buiten, ook onze garage is te klein :)

De Juniper update zal niet ver meer af zijn, nu dat ze voor hun stock te liquideren met meer en meer acties afkomen.

Ik vermoed dat er tegen het einde jaar nog een paar mooie promo's aankomen.

Terug
Bovenaan