De Tesla thread

Heb een apple watch gekocht, mede door de tesla app.

Maar veel kan je er toch eigenlijk niet mee doen hé, zelfde geld voor de iphone app en snelkoppelingen.
De verbinding tussen de wagen en het toestel is soms veel te traag om met een sneltoets bv je koffer te openen vind ik.
Met de iPhone heb ik wel geen enkele probleem eigenlijk, dat is altijd instant en ik moet nooit wachten. Via Apple Watch nog niet geprobeerd, maar ik ben sowieso blij dat de app er is. Kan handig zijn om bijvoorbeeld de koffer te openen via Siri als ik mijn handen vol heb of zo.

Met de iPhone heb ik wel geen enkele probleem eigenlijk, dat is altijd instant en ik moet nooit wachten. Via Apple Watch nog niet geprobeerd, maar ik ben sowieso blij dat de app er is. Kan handig zijn om bijvoorbeeld de koffer te openen via Siri als ik mijn handen vol heb of zo.

Met de iPhone is dat hier toch wel vaak als ik de app open en dat de auto zo wat greyed out is en tegen dat hij dan actief komt duurt wel een 10-20 seconden soms.

Is het jou al gelukt op een custom opdracht te maken in de iphone om de koffer te openen? Lukt me precies niet.

Heb een apple watch gekocht, mede door de tesla app.

Maar veel kan je er toch eigenlijk niet mee doen hé, zelfde geld voor de iphone app en snelkoppelingen.
De verbinding tussen de wagen en het toestel is soms veel te traag om met een sneltoets bv je koffer te openen vind ik.
Heb het idee dat vroeger de app beter reageerde…
Als ik toen op koffer openen drukte ging dit direct.
Nu opent hij eerst precies de app en gaat de koffer dan pas open.

De Apple Watch app gebruik ik vooral als ik mijn iPhone een keer niet bij heb of om op afstand de airco al op te zetten.

Een vraagje hier:
1) hoe betrouwbaar is de Tesla navigatie tegenover Waze?
2) ik wil graag (los van de navigatie) mijn waze kunnen opzetten en meldingen krijgen van flitsers etc. Iemand die weet hoe ik het kan aanzetten dat er geluidsmeldingen komen, ongeacht of ik nu spotify, radio of bluetooth aan het gebruiken ben? Die laatste werkt uiteraard, maar ik wil graag kunnen switchen.

Merci!

Een vraagje hier:
2) ik wil graag (los van de navigatie) mijn waze kunnen opzetten en meldingen krijgen van flitsers etc. Iemand die weet hoe ik het kan aanzetten dat er geluidsmeldingen komen, ongeacht of ik nu spotify, radio of bluetooth aan het gebruiken ben? Die laatste werkt uiteraard, maar ik wil graag kunnen switchen.

Merci!
De navigatie is best betrouwbaar. Maar Waze is wel nog altijd beter.

Een vraagje hier:

Merci!
Waze gewoon instellen zodat het geluid van meldingen via de iPhone komt?
Of werkt het dan nog niet?

Een vraagje hier:

Merci!
In de Waze instellingen naar Stem en geluid gaan. En dan speel geluid "Als bluetooth telefoon" gesprek zetten. Dan wordt jouw huidige media onderbroken en komt het Waze geluid als telefoon gesprek binnen.
Of je laat het geluid uit het toestel komen natuurlijk.

Ik heb nog niet zo veel kilometers gedaan maar toch al een paar keer dat de tesla Navigatie me door een bijna niet berijdbare veldweg wil sturen om een paar 100m te winnen. Ook eens een gigantische omweg voorgesteld terwijl ik gewoon kon doorrijden.

Amai, pinkers achter het stuur!
De MY kan mijn volgende wagen worden dan.

Hoe bedoel je? Via een pook zoals een klassieke wagen en niet met knoppen zoals de 3?
Mijn gsm schakelt die link door naar de belgische site en daar is nog geen spoor van de nieuwe Y.

Hoe bedoel je? Via een pook zoals een klassieke wagen en niet met knoppen zoals de 3?
Mijn gsm schakelt die link door naar de belgische site en daar is nog geen spoor van de nieuwe Y.
Ja zo een pook. Die is zichtbaar op de config site van hierboven (nieuw-zeeland)

wnE90hk.png

Gewoon op de site dan ipv België gewoon Nieuw-Zeeland kiezen ;-).

Pinkers zijn inderdaad weer met pookje

Terug
Bovenaan