De Tesla thread

Heb mijn wagen nu een week, en sinds een paar dagen stopt Spotify soms gewoon plots met spelen, 't is te zeggen pauzeert, gebeurt echt wel regelmatig.

Jullie een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ga seffes al eens rebooten.

donderdag dus afsrpaak voor onderhoud.
Vandaag belden ze om te zeggen dat ik tijdens het onderhoud een uurtje mag rondrijden met een nieuwe Y perforformance.

Verdoeme zou beter zeggen van nee doe ik niet :rofl:

Maar allé zit nog maar in de helft van mijn lease op mijne performance, ze gaan moeten met wat goed over de brug komen om mij te overhalen haha

Vandaag belden ze om te zeggen dat ik tijdens het onderhoud een uurtje mag rondrijden met een nieuwe Y perforformance.

Maar allé zit nog maar in de helft van mijn lease op mijne performance, ze gaan moeten met wat goed over de brug komen om mij te overhalen haha
€5000 inruil, mooie waarde voor uw huidige wagen en 0% financiering? Instant sold 🙄.

Heb mijn wagen nu een week, en sinds een paar dagen stopt Spotify soms gewoon plots met spelen, 't is te zeggen pauzeert, gebeurt echt wel regelmatig.

Geen partner of kinderen die elders dezelfde Spotify account gebruiken op hetzelfde moment? Dan kan dat gebeuren. Wanneer het account elders begint te spelen stopt het bij jou in de auto.

Ik ga morgen met de Model 3, 12V batterij moet vervangen worden, heb al 3 x moeten laden tot 90% en die zuigt dus echt je HV batterij leeg, niet normaal! + health check enz... En dan misschien te koop zetten, want ja 3 voertuigen is toch best wel lastig in een stad, nog meer als mevr. er quasi geen gebruik van maakt.

Best wel een goeie marketing truuk om klanten die op onderhoud gaan te overhalen een testritje te doen.
Ze belden me gisteren ook voor testritje, inderdaad beter van niet, maar waarom ook niet éh, moet toch wachten voor dat onderhoud + andere puntjes, ze zouden 'm beter meegeven voor 3u...

Ja 't is dat, waarom niet hé. Ga me niet zo snel laten overhalen. Heel veel verschil is er op zich toch niet aan.

Maar als mensen hier interesse hebben in de overname van een financiele renting op een model Y P 3j oud let me know, just in case :rofl:

Goh die sport stoelen, betere ophanging en meer power zouden toch genoeg zijn bij mij om overstag te gaan :p

shhhhht :D

Het openstaande bedrag van de renting is ong gelijk aan de huidige marktwaarde van de wagen, dus in principe denk ik als iemand wil kan de renting 1 op 1 overgenomen worden zonder veel boe of ba :p

Ik denk dat gezien de verkopen op een laag pitje zijn, ze dat misschien wel case per case zouden toelaten, voor mij dan ook best wel interessant...

Straks moet ik dan toch ook nog gaan twijfelen haha.
Als ik mijn contract gewoon overzet naar iemand anders en ik begin gewoon een nieuwe aan 0% rente is dat zo slecht nog niet I guess, gezien restwaarde contract gelijk is aan restwaarde vd auto.

Geen partner of kinderen die elders dezelfde Spotify account gebruiken op hetzelfde moment? Dan kan dat gebeuren. Wanneer het account elders begint te spelen stopt het bij jou in de auto.
Nee had idd gekund, maar zeker niet het geval hier
Echt vreemd, net weer paar keer voor gehad

Je woont toch niet dicht tegen de grens?

Terug
Bovenaan