{BK}Black Devil
Well-known member
Meloni zat iets achter de ex-presidenten, naast die Argentijn Milei.Van Grieken zit niet binnen. Meloni wel? Maar weinig plaatsen.
Het gerucht is dat ze het wel heel goed kan vinden met Musk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meloni zat iets achter de ex-presidenten, naast die Argentijn Milei.Van Grieken zit niet binnen. Meloni wel? Maar weinig plaatsen.
Meloni zat iets achter de ex-presidenten, naast die Argentijn Milei.
Het gerucht is dat ze het wel heel goed kan vinden met Musk.
Dat zijn internationale verdragen, lijkt me heel straf...Heeft Trump veel legale mogelijkheden om Panama weer over te nemen eigenlijk?
Goh, ik denk dat als er 1 punt is dat hij gaat (proberen) doorzetten is het wel dat.Dat zijn internationale verdragen, lijkt me heel straf...
Zal het voorbeeld van Poetin gebruiken zekers?Dat zijn internationale verdragen, lijkt me heel straf...
Het verdrag voorziet in een mogelijk voor de VS om te tussen te komen als de neutraliteit of vrije doorgang van het kanaal in het gedrag zou komen.Heeft Trump veel legale mogelijkheden om Panama weer over te nemen eigenlijk?
Voilà, stok achter de deur.Het verdrag voorziet in een mogelijk voor de VS om te tussen te komen als de neutraliteit of vrije doorgang van het kanaal in het gedrag zou komen.
De democraten kwamen op met een 80 jarige die met moeite nog een zin kon construeren. Om dan last minute zijn platte Vice president op te voeren.Tgoh dat weet ik niet hoor, Trump zijn campagne was fenomenaal in elkaar gestoken de democraten stonden erbij en keken ernaar.
Ik heb een abonnement op De Standaard (en daarmee ook sinds vorige week op The New York Times) en lees die krant graag, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal topjournalistiek is. Ik erger me meer aan Knack, zeker Focus Knack, waar ik ook een abonnement op heb. Maar omdat daar soms wel interessante artikels in verschijnen behoud ik het abonnement.
Mijn vrouw heeft een abonnement op HLN. Zeker: een pak meer sensatiezucht maar ook daar kan je soms goede en informatieve artikels in lezen. Het continue gebash op HLN vind ik soms wat overdreven.
Idealiter heb ik elke dag de tijd om twintig kranten te lezen om een weloverwogen inzicht te krijgen op de toestand van de wereld, maar daar gaat mijn werkgever niet zo blij mee zijn.
Zeg maar gerust iedereen in de wereld; was ook de eerste video die ik in mijn feed kreeg gisterenmorgen.Vind het wel interessant om de streams te zien. Ze waren bezig over tik tok dat Trump gered heeft. Blijkbaar had de CEO hem in Mar-a-Lago grafieken laten zien van hoe populair Trump is op tik tok om hem te overtuigen. En ze hadden dan een push bericht gestuurd naar alle 170 miljoen Amerikanen om president Trump (toen nog geen president) te bedanken dat hij tik tok red.

en mark miley. Hier weet ik toch niet goed wat ik er van moet denken.Hij heeft ook Anthony Fauci preventieve gratie verleend dus lijkt me vooral indekking tegen de gestoorde dreigementen die Trump tijdens zijn campagne allemaal uitkraamde.
Het is dan ook van hetzelfde persagentschap, namelijk Mediahuis. Net zoals dat DPG Media ook een aantal kranten en tijdschriften uitgeeft.Hier wordt teveel gedaan alsof deze kranten allemaal aparte entiteiten zijn. Toen de grote mediahuizen zijn ontstaan door het onder 1 dak brengen van verscheidene dagbladen is men geëvolueerd naar geintegreerde redacties.
Bv. hieronder 2 artikels bij De Standaard en Het Nieuwsblad. Zelfde journalist, zelfde artikel, maar men wijzigt de inleiding een beetje.
Los van de geïntegreerde redactie doen mainstream kranten eigenlijk bijzonder weinig aan zelf nieuws maken. 90-95% van het nieuws zijn herwerkte persberichten, herwerkt nieuws van persagentschappen, herwerkte twitterberichten, herwerkte artikels van andere nieuwsmedia.
Wat maakt De Standaard een "kwaliteitskrant"? Omdat ze dat zelf zeggen in de radiospots? Omdat de lay-out wat meer sérieux heeft dan bv zusterkrant Het Nieuwsblad?
Al die tech CEO's die daar op de eerste rij zitten weten ook goed dat Trump een erg transactionele persoon is die gevoelig is voor vleierij. Kijk alleen al naar de regulaties waaraan Musk's bedrijven onderhevig zijn: talloze rechtzaken, boetes en beperkingen gaan nu opgelost kunnen worden met een eenvoudige quid pro quo. De natte droom van elke tech CEO.Vind het wel interessant om de streams te zien. Ze waren bezig over tik tok dat Trump gered heeft. Blijkbaar had de CEO hem in Mar-a-Lago grafieken laten zien van hoe populair Trump is op tik tok om hem te overtuigen. En ze hadden dan een push bericht gestuurd naar alle 170 miljoen Amerikanen om president Trump (toen nog geen president) te bedanken dat hij tik tok red.
Tja, zo denken ze in Rusland ook over Poetin, sterke man die het Russische rijk gaat herstellen...Sterke man die Bidens beleid minutenlang durft afkraken terwijl Biden 2 meter verder min of meer staat te applauduseren. Zeer sterke speech alweer van Trump. USA gaat een mooie tijd tegemoet. Europa en de rest van de wereld... not so much. Men kan maar beter wat meer respect tonen voor deze man die uitermate democratisch verkozen is en doet waar wij in België niet eens van kunnen dromen: direct acties en wetten starten die al getekend zijn nog voor hij officieel president was, gewoon in voege 1 minuut nadat hij ingewijd is klaar. Terwijl wij moeten het doen met een jaar wat VTM beelden van de zoveelste formateur bij de koning.
En geen roetfilters of dure katalysatoren, al die milieuwetgeving maken wagens allemaal veel te duur...Trump die zit te verkondigen dat elke Amerikaan terug met nen otto op naft mag gaan rijden. Had graag toen eens een close-up gezien van Musk zijn gezicht.