Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet die altijd zelf online bestellen. Een officiële partner van Canyon zal u hier hooguit bij assisteren. Je kan de fiets wel bij zo'n partner laten leveren zodat zij die voor u samen steken, maar daar zal je extra voor betalen.Ik zal me wellicht een Canyon Endurace CF 7 AXS aanschaffen. Gewoon online via site of best via een verdeler? Opinies?
Vorige vrijdag dagje congé, dus kunnen profiteren van het goed weer. Met het oog op de gran fondo in Etalle (4 mei) nog eens een langere duurrit gereden richting pays des collines (topstreek), echt enorm van genoten in dat weer en amai wat ging het goed... Zo goed als mogelijk in zone 2 gebleven, hier en daar bergop wel wat richting tempo maar niks overdreven. Voelde echt alsof ik een hele dag in de boter zat te trappen. Halverwege dan een dikke Zuid-Oost wind int gat en echt heerlijk naar huis kunnen knallen. Ook nog eens een volledige rit op gellekes + poeder in bidons (ipv met peperkoeken, banaan, ...) om de maag wat trainen en dat ging ook super. Nu een paar weken iets rustiger, dan dikke week Tenerife om de puntjes op de i te zetten en eens zien waar we stranden in Etalle, in elk geval veel zin in!Cycloworld is redelijk compleet.Knap, daar heb ik nog veel van te leren
Edit: is er eigenlijk een website waar je alle evenementen (cyclo's, toertochten, GF's) in België kan vinden?
Getwijfeld, maar ga hier toch even "stoefen" met de vorm, ben er wel trots op![]()

Bewust de versteken rijd er niet bij gezet?
Dat zijn wel de ritjes die kunnen tellen! Zeker als je nog wat wind in de rug hebt is dat zalig.
Je gaat het wel nodig hebben in Etalle, naar het schijnt niet te onderschatten
Heb je geen power meter op je fiets overigens?

Maar bon, wie weet op de volgende fiets als ik kan leasen ofzo, dan zou ik wel durven plooien. Knap, daar heb ik nog veel van te leren
Edit: is er eigenlijk een website waar je alle evenementen (cyclo's, toertochten, GF's) in België kan vinden?
Ik fiets sinds 2021 consistent het jaar door, dus 't komt zeker niet uit het niets
Je eerste 100km is al een serieuze stap!Ik heb geen powermeter meer. Ik zat dan teveel te kijken of mijn gemiddelde op een z2 rit nu 180 of 190 was. En of ik me de vorige keer eigenlijk niet beter voelde aan 190? Begon ik te mijmeren of ik nu teveel of te weinig had gedaan?Ik heb ergens "schrik" dat ik het allemaal te serieus ga beginnen nemen. Als ik kijk naar hoe sommige maten maniakaal hun zone 2 ritten uitvoeren zonder ruimte voor eens te "spelen"...
Nu een paar weken iets rustiger, dan dikke week Tenerife om de puntjes op de i te zetten en eens zien waar we stranden in Etalle
Ik heb ergens "schrik" dat ik het allemaal te serieus ga beginnen nemen.
Hahaha, goeiken
Ik zie Tenerife nu wel vooral als vakantie en niet als stage, maar fair point dus wel
, had beter gezegd: "nog serieuzer".Hahaha, goeikenIk zie Tenerife nu wel vooral als vakantie en niet als stage, maar fair point dus wel
, had beter gezegd: "nog serieuzer".
Gran Fondos staan daar niet op zeker?Cycloworld is redelijk compleet.
Jawel hoor, best even filteren op 'Cyclo' bij categorie en Racefiets aanduiden bij 'Soort Fiets'Gran Fondos staan daar niet op zeker?
. En dan nog wat obligaat geknoei met latex natuurlijk…Standaardprijs is overal €149 idd, heb hem besteld en thuis laten leveren.Als je hem laat leveren in Rotselaar en daar laat in elkaar steken betaal je €149, geen idee hoeveel het is bij een partner.

Ik doe een nieuw laagje elke keer ik hem gepoetst heb.Na hoeveel km's ongeveer smeren jullie opnieuw Squirt wax ?
Geen idee wat squirt zelf voorschrijft maar volgens silca alle +-200km laagje bijdoen. Na een rit in de regen of kuisen ook nog laagje erop.Na hoeveel km's ongeveer smeren jullie opnieuw Squirt wax ?