Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crunchy.2 weken geleden E-bike gekocht van Cube, zeer tevreden van. Maar ik kom zot van gekraak in de Bosch motor (zie filmpjes).
Is dit normaal? Ik weer natuurlijk wel dat er altijd ergens een wrijving is maar dit gekraak is om van zot te worden.
Al binnen gestoken bij de fietsenwinkel, maar probleem blijft…..
Het is opgelost zei hij, buiten gegaan en 200m verder en twas er terug.Crunchy.
Klinkt toch als een lagertje dat droog staat... En de fietsenmaker vindt dit ok?
Beter wel gedaan.Het is opgelost zei hij, buiten gegaan en 200m verder en twas er terug.
Zo blijven we verder bezig. Had geen zin om direct terug te gaan

dat gaat zelfs met duc(t) tape.Ik heb via join deze winter een programma gevolgd. Liep eind april af dus ik gisteren fiets lekker naar beneden gehaald met het idee vandaag een lekker lange rit te maken. Mijn banden er eens af gehaald om de sealant resten te verwijderen. Zag ik dat de tape voor de velgen ook ver zijne beste tijd gehad heeft. Ik had hier nog een rolletje liggen. Ma juist niet meer genoeg. Vandaag dus op pad voor tape te gaan halen. Nergens te vinden ! 1 fietsenwinkel in de buurt had alleen nog liggen voor de werkplaats. En andere winkel was niet open hoewel er geen sluiting voorzien was. Decathlon gecheckt, ook alleen maar op bestelling. Like wtf ! Dan maar online besteld. Ze dwingen ons wel. Spijtig genoeg niet kunnen gaan rijden en de rest van de week ziet het er maar regenachtig uit :/
Je kan hem altijd eens laten binnen steken bij een iemand die met een scanner breukjes in carbon kan opsporen.Deze ochtend tegen een auto geknald, auto stopt, ik sta stil er achter, ze zet aan om dan weer plots te stoppen. Voorwiel recht tegen de bumper. Achterwiel omhoog, kon gelukkig snel m'n voet zetten.
Moet ik mij zorgen maken om onzichtbare schade aan de vork? Op het eerste zicht merk ik niks op. Ik heb nog 3 weken fietsverzekering lopen. Anders maak ik hier graag nog gebruik van.
Haha, nee, was lichte aanrijding.Je kan hem altijd eens laten binnen steken bij een iemand die met een scanner breukjes in carbon kan opsporen.
Auto is waarschijnlijk wel perte totale?
Oei, lage snelheid? Slechte dag van je?Haha, nee, was lichte aanrijding.
Slechte dag? , slechte periode.Oei, lage snelheid? Slechte dag van je?
Geluk hebben is: die vrouw die niet onterecht voorrang van links had genomen om vervolgens wat verder domme onnodige remmanoeuvres te doen, zodat ik gewoon verder had kunnen rijden en mijn fiets ongevalvrij was gebleven. Er is wel geen visuele schade, maar in mijn hoofd kan ik hier niet mee om en blijft het spoken, wat als de vork plots afbreekt. Het blijft uiteindelijk een gedoe met de verzekering, dus liever vermijd ik zulke zaken.En dat allemaal net 3 weken voor dat de verzekering afloopt. Das nogal geluk hebben seg.
.1 woord: LidlIk zoek een montagestand voor mijn koersfiets voor te kuisen en simpel onderhoud. Iemand goedkope aanbevelingen? Moet niets high-end zijn.
https://www.lidl.be/p/nl-BE/crivit-...ytngsBibtb1hTsSXqLsif_Bm61T1kslRoCXt8QAvD_BwEIk zoek een montagestand voor mijn koersfiets voor te kuisen en simpel onderhoud. Iemand goedkope aanbevelingen? Moet niets high-end zijn.