Polle32
Well-known member
Ja, best aan de zadelpen klemmen met een carbon fiets.Thanks! Ik heb een Canyon Aeroad.
Volgens AI best aan de zadelpen klemmen? Of is voorzichtigheid overdreven voor de buis?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, best aan de zadelpen klemmen met een carbon fiets.Thanks! Ik heb een Canyon Aeroad.
Volgens AI best aan de zadelpen klemmen? Of is voorzichtigheid overdreven voor de buis?
Indrukwekkend, en wat een mooie mensen... Machtig avontuur.Voor de liefhebbers: kortfilm over de Afghaanse fietsfratsen van mijn vriendjes en mezelf
Ondanks het feit dat de kijker zo nu en dan op mijne kop moet kijken durf ik zeggen dat het de moeite is!
Voor de liefhebbers: kortfilm over de Afghaanse fietsfratsen van mijn vriendjes en mezelf
Ondanks het feit dat de kijker zo nu en dan op mijne kop moet kijken durf ik zeggen dat het de moeite is!
Nog eens binnen gestoken en filmpjes getoond (en gemaild); klein weekje nu.Beter wel gedaan.
Nog een update. Het nieuwe cranckstel lijkt wel een beetje dichter bij mijn frame te staan waardoor mijn ketting redelijk snel aanloopt tegen mijn derailleur als ik kleiner schakel achteraan. Is er daar zelf redelijk simpel iets aan te doen of best eens binnensteken? Ultegra di2 8000Vandaag mijn fiets opgehaald. 33euro werkkosten betaald en een volledig nieuw cranckstel gekregen. Eind goed al goed dus![]()
Ondertussen al gevonden op YouTube. Er is dus een stelschroef die je kan aanpassen. Problem solvedNog een update. Het nieuwe cranckstel lijkt wel een beetje dichter bij mijn frame te staan waardoor mijn ketting redelijk snel aanloopt tegen mijn derailleur als ik kleiner schakel achteraan. Is er daar zelf redelijk simpel iets aan te doen of best eens binnensteken? Ultegra di2 8000
En dan leidt die me gewoon naar het einde, en dan kan ik herstarten tot het punt waarop ik weer af wil wijken en terugkeren?Ride with gps is the best in business.
Je kan trouwens wel gewoon inpikken op een bestaande route. Hij gaat je niet terug naar start sturen.
Ik gebruik komoot en vind dat voor mij de beste app om routes te maken en bewerken.Ik heb nog nooit op gps gereden maar wil nu toch eens een route op de Garmin volgen.
Ik heb een gpx, 't is een loop, en wil die exacte route doen maar het start/eindpunt ligt op een heel ander punt en ik wil die veranderen naar het dichtste punt bij me thuis op diezelfde route want ik veronderstel dat Garmin me niet gewoon halfweg de route laat inpikken?
Hoe verander ik dat het best?
Ik heb al Komoot en Garmin Connect geprobeerd maar ik zit enorm te klooien. Bij beiden begint dat spel meteen te herrekenen van zodra ik iets verander en verlies ik de hele route.
FF mezelf quoten, deze vind ik ook wel handig, veel beter dan garmin connect alvast.Gpx studio vind ik voor wat wijzigingen, splitten, start verleggen wel nog handig: https://gpx.studio
Yup. Of zien dat je de finish net niet passeert. Een straat eerder afslaan en inpikken net na de start, hoef je niet te herstartenEn dan leidt die me gewoon naar het einde, en dan kan ik herstarten tot het punt waarop ik weer af wil wijken en terugkeren?

Merci voor de tips allemaal!FF mezelf quoten, deze vind ik ook wel handig, veel beter dan garmin connect alvast.
Komoot kan mss ook goed zijn hoor, maar deze is alvast gratis en zonder account ofzo

je haalt de band eraf, en houdt 'm gewoon recht. Ik hang hem aan mijn bankschroef, maar eender welk object kan.Tubeless band vervangen, wat een smeerlapperij is me dat zeg.
Bestaat er daar eigenlijk een goede manier voor of hangt heel de fietswinkel ook altijd vol als zij dat moeten doen?![]()
Dat varieert sterk, vorige week ging het spectrum hier van 'verhip, toch twee druppels gemorst' tot 'collega hing met zijn gezicht te dicht bij de band die ik aan het sealen was en ziet er nu toch ietwat wit uit'.Tubeless band vervangen, wat een smeerlapperij is me dat zeg.
Bestaat er daar eigenlijk een goede manier voor of hangt heel de fietswinkel ook altijd vol als zij dat moeten doen?![]()