Chelark007
Well-known member
Hoe noemt de groep?wie is er beheerder van de strava groep ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe noemt de groep?wie is er beheerder van de strava groep ?
). Maar Jonas heeft ons beide bereikt.Ge moogt tenminste nog op uw fiets naar het werkOh wat ben ik de regen kotsbeu. Elke dag nat op't werk en ook weer nat thuis.
Begint toch serieus tegen te steken. Denk niet dat ik ooit al zo'n lange periode heb gehad waarin ik zo vaak nat ergens toe kom.

Waarom zou dat slecht zijn? Met "gevoel" ben je toch niets? Meten is weten, verdomme!een cheapo spaakspanningsmeter (ipv op gevoel)
Zitten er ook MTB'ers in?Voor de wielertoeristen: https://www.strava.com/clubs/beyondgamingcycling
Ik ben overigens beheerder van de running groep (ondanks dat ik niet loop). Maar Jonas heeft ons beide bereikt.
Wij sluiten geen enkele discipline uit!Zitten er ook MTB'ers in?
Is dit hernoeming van 9lives of echt andere?
Ah dan zit ik er al in denk ik.Het is een hernoeming van 9lives 2.0, een gesloten groep aangezien er bij de eerste nogal wat buitenlandse spam bij kwam en de admin niet (meer) actief was.
Nu ben ik de gatekeeper![]()
Je hebt enkel ERD nodig van je toekomstige velgen...Spaken ga ik wel pas kunnen bestellen als ik de naven en velgen heb want ik meet het zelf liever eens na.
Gevraagd om lid te worden ( Karel L )Het is een hernoeming van 9lives 2.0, een gesloten groep aangezien er bij de eerste nogal wat buitenlandse spam bij kwam en de admin niet (meer) actief was.
Nu ben ik de gatekeeper![]()
Van de velg enkel de ERD en de exacte assymetrie, dat is waar. Zou 589 en 2.6 moeten zijn, maar als zelfs de “grote merken” best nagemeten worden doe ik dat zeker met kleine chinezen.Je hebt enkel ERD nodig van je toekomstige velgen...
Ik heb maanden erover gedaan om Dura-ace RT900 remschijven te bestellen, maar vandaag uiteindelijk toch geleverd gekregen. Nog steeds voor de fiets. Hoop mijn originele Ultegra discs nog te kunnen slijten, ze zullen ongebruikt zijn.
![]()
Just for looks... Dura Ace remschijven zijn onzinnig voor mij.waarom dura ace?
Ben op zoek naar ultegra schijven..
Ge kunt ook altijd uw eigen wielrichter makengisteren de knoop doorgehakt om mijn (heel beperkte) opleiding wielenbouw eens in de praktijk om te zetten.
Hierbij ga ik ongeveer lijnrecht in tegen het advies van de lesgever, want ik ga voor
- assymetrische carbon velgen met 28 spaken (ipv symmetrische alloys met 32+)
- straightpull spaken, butted 2.0 - 1.6 - 2.0 (ipv j-bends die niet te dun worden)
- knock-off dt240 naven (ZTTO) (ipv bewezen zwaargewichten)
- een cheapo spaakspanningsmeter (ipv op gevoel)
Spaken ga ik wel pas kunnen bestellen als ik de naven en velgen heb want ik meet het zelf liever eens na.
Benieuwd of ik de Parktool wielrichter ga mogen gebruiken in de les![]()
; bestaat zo een pdf van Roger Musson met een plan in. Heb die eens gemaakt als projectje, toch al 3 wielen mee gemaaktLinkje naar die pdf? Wil zelf ook richter makenGe kunt ook altijd uw eigen wielrichter maken; bestaat zo een pdf van Roger Musson met een plan in. Heb die eens gemaakt als projectje, toch al 3 wielen mee gemaakt