EA SPORTS FC 24

Nee, via de web app sneller. Maar kan u wel zeggen hoe in pm, omdat er vorige keer al genoeg gezeik was van sommige hier.
Je gaat er niet voor geband geraken, ik gebruik het al 4 jaar. Het kost ook niets, en het doet het niet automatisch. Je moet het zelf nog altijd doen.
Kan je eens in pb sturen hoe het werkt?

71 diepte is gewoon broken :laugh:
Zelf nu paar matchen mee gespeeld, die gasten kunnen niet veel doen.
Heb er precies wel de spelers voor ook.

Hier ook...
Allemaal tegelijk blijkbaar plots.

Niet toevallig eh. Er was een klacht aan het rondgaan van heel veel mensen die al jaren UT spelen en deze editie opeens niet meer konden kopen/verkopen in de app. Ze zullen bij EA hun fout wel ingezien hebben.
Bug 1/157 opgelost dan…

Alé, het begon mij echt te lukken en EA zet mij weeral een hak.

Kan niks meer bijeen spelen sinds die update van gisteren

Alé, het begon mij echt te lukken en EA zet mij weeral een hak.

Kan niks meer bijeen spelen sinds die update van gisteren
Keep calm and join pro clubs.

Daarnet zo ne skiller tegen mij gehad, heel de match van die truckjes.
Gelukkig 3-3 kunnen doen er tegen, op de laatste 5 min heb ik hem gewoon omver gemoffeld constant.

Keep calm and join pro clubs.

Daarnet zo ne skiller tegen mij gehad, heel de match van die truckjes.
Gelukkig 3-3 kunnen doen er tegen, op de laatste 5 min heb ik hem gewoon omver gemoffeld constant.
Net even de base game gespeeld op BE account, heb 5-3 gewonnen op legendarisch tegen RM en de game zegt mij dat mijn lvl op prof zit... :unsure:

Zal enkel die eerste match zo easy zijn op legendarisch vermoed ik, om het niveau te bepalen?

Net even de base game gespeeld op BE account, heb 5-3 gewonnen op legendarisch tegen RM en de game zegt mij dat mijn lvl op prof zit... :unsure:

Zal enkel die eerste match zo easy zijn op legendarisch vermoed ik, om het niveau te bepalen?
Heb nog niet gezien dat de game zegt wat mijn level is, enkel staat da al jaren op semi prof.
Had dat toen gekozen paar jaar terug, en elke nieuwe '' fifa '', komt dat erop.
Semi prof en Chelsea. Misschien is het ook van zo iets in de tijd ?

1-7 voor, laatste win voor 7/7 te halen. Tegenstander stopt, ik krijg de controle over de spelers van de tegenstander. Ik Speel de match uit, 90 min gehaald.
5 min verder, zelfde beelden blijven maar herhalen…

Edit: fifa afgesloten, wedstrijd telt niet mee :mad:

Heb nog niet gezien dat de game zegt wat mijn level is, enkel staat da al jaren op semi prof.
Had dat toen gekozen paar jaar terug, en elke nieuwe '' fifa '', komt dat erop.
Semi prof en Chelsea. Misschien is het ook van zo iets in de tijd ?
Neenee, er stond eerste match bepaalt uw niveau, en ik verslaag op legendarisch en zegt mij dat ik prof ben, beetje raar toch, wereldklasse??

Tenzij het gewoon op die test stond ipv effectief op legendarisch

1-7 voor, laatste win voor 7/7 te halen. Tegenstander stopt, ik krijg de controle over de spelers van de tegenstander. Ik Speel de match uit, 90 min gehaald.
5 min verder, zelfde beelden blijven maar herhalen…

Edit: fifa afgesloten, wedstrijd telt niet mee :mad:
Al een paar keer voorgehad dat het spel blijft hangen op zo'n scherm: na iedere pro club-match, maar ook Volta, Rivals,... pfff

image.png

Terug
Bovenaan