EA SPORTS FC 24

@Booka Shade ,waar kan je het toernooi terug vinden? Ik zie het niet meteen staan??

Misschien iets meer in de buurt zetten van de normale game threads zelf?

Is maar een ideetje
Je hoeft gewoon naar Events te gaan en daar vind je het onder :)

1695713168807.png

Mijne Ederson pakt ook wel Cava. En Keepers moeten ook niet te goed zijn, Zo wordt slecht verdedigen afgestraft.

Dat verdedigen moet ik ook nog onder de knie krijgen ze 😂

Mijne Ederson pakt ook wel Cava. En Keepers moeten ook niet te goed zijn, Zo wordt slecht verdedigen afgestraft.

Dat verdedigen moet ik ook nog onder de knie krijgen ze 😂
Bij mij lopen ze los langs naar doel, maar als ik dat probeer, nougatbollen... Moet nog heel veel trainen denk ik.

Heb wel dat shot op assisted gezet, was bijna niet te doen zonder als ge vanuit een hoek wou schieten

Moet je PS plus hebben om online te kunnen spelen ? Zou de game dit jaar nog eens willen kopen maar heb geen plus meer actief en vind het een beetje zot om PS plus erbij te nemen voor die paar potjes dat ik maar online speel. Ben maar een amateur en online krijg ik meestal een pak slaag waardoor ik het nooit lang volhou.
Het kopen op pc zou ook nog een oplossing kunnen zijn maar hoe zit het daar met cheaters ?

Geraken jullie enigszins door rivals door? Ik heb ocharme 2 wins op wat is het 15+ matchen?

Is weer gelijk als bij champs mijn gedacht, eenmaal ge er een paar verloren hebt wordt ge fodder voor de goede spelers. Ik heb nu wel de pech dat alle betere spelers uiteraard die ultimate hebben. Tzal nog effe duren eer ik dus 1 rang verder geraak. Maar mijn nieuw teampje, wat een verschil in spel, veel vlotter, en heb nu ook wat de timing door van het passen, niet meteen de richting induwen, maar microseconde wachten, maar mag momenteel niet baten spijtig genoeg, maar het voetbal zelf is zeker aan het beteren, paar heel close matchen gehad

Geraken jullie enigszins door rivals door? Ik heb ocharme 2 wins op wat is het 15+ matchen?

Is weer gelijk als bij champs mijn gedacht, eenmaal ge er een paar verloren hebt wordt ge fodder voor de goede spelers. Ik heb nu wel de pech dat alle betere spelers uiteraard die ultimate hebben. Tzal nog effe duren eer ik dus 1 rang verder geraak. Maar mijn nieuw teampje, wat een verschil in spel, veel vlotter, en heb nu ook wat de timing door van het passen, niet meteen de richting induwen, maar microseconde wachten, maar mag momenteel niet baten spijtig genoeg, maar het voetbal zelf is zeker aan het beteren, paar heel close matchen gehad
div 7 en in totaal 3 ofso verloren sinds ik speel

Hier gelijkaardig, 3 wins op 18 matchen.

Het is alsof ik bij elke versie slechter wordt, op FIFA 16 kon ik nog iedereen naar huis spelen, nu kan ik 1 op 1 zelfs niet meer scoren.

Ik heb enkele jaren op pc gespeeld en weinig last gehad van cheaters. U transfermarkt is gewoon wat kleiner.
Ok thanks dan zal het de pc versie worden, is ook nog eens pak goedkoper dan de PS5 versie. Dat de transfermarkt kleiner is deert me niet echt, zo hard ben ik toch niet bezig met Ultimate Team. Meestal verdwijnt FIFA op de achtergrond eens Football Manager uit is.

Ik zie de meeste streamers nog maar rond div 7-6 zitten. Toch degene waar ik naar kijk.
Het grootste deel van de spelers begint vrijdag pas eh. Het is niet omdat wij in onze hyped ultimate early access wereld zitten dat elke speler daar zit eh :) .

Geduld is een schone deugd ;-). Vrijdag kunt gij de nieuwe dutskes wat kletsen geven :-).

Ik zie de meeste streamers nog maar rond div 7-6 zitten. Toch degene waar ik naar kijk.
Het grootste deel van de spelers begint vrijdag pas eh. Het is niet omdat wij in onze hyped ultimate early access wereld zitten dat elke speler daar zit eh :) .

Geduld is een schone deugd ;-). Vrijdag kunt gij de nieuwe dutskes wat kletsen geven :).
Realistisch blijven eh, ik geraak toch ni verder als div 5, at the most

Terug
Bovenaan