GETHEZ
Well-known member
Team pressure, werkt dat daar niet tegen dan?Met messi kunt ge gewoon de bal
In doel
Wandelen met left stick
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Team pressure, werkt dat daar niet tegen dan?Met messi kunt ge gewoon de bal
In doel
Wandelen met left stick
Nee, je hoeft geen progress te hebbenBeter dan 23 voorlopig. Enja veel UT'ers hier zoals je al gemerkt had...
@Booka Shade
Moet ge progress hebben om dat toernooi te spelen. Ik denk dus van niet, maar dan denk ik van mijn BE account te gebruiken. Ik zal mijn reactie aanpassen in het event topic dan als er geen verschil op zit.
Kan ik ff rage berichten sturen vanuit mijn PS app
Dat laatste was een grapje eh![]()

Ok ik swap van account danNee, je hoeft geen progress te hebben![]()
Mensen zoals Nealguides testen constant wat OP is en posten daar dan een video van. Da's het probleem c;T'is dat dat ik dus altijd tegen krijg wss.
Maar op één of andere manier zijn de tryhard mannekes daar allemaal van op de hoogte. Hebben die allemaal 1 discord kanaal ofzo? Waarbij ge erin moogt als ge alle shmet truckskes kunt toepassen, en zoveel mogelijk tegenstander probeert te jennen??![]()
Sommige spelers hebben zelfs die perk is echt kapot, gewoon r1 en r2 indrukken.Team pressure, werkt dat daar niet tegen dan?
Logisch he sinds dees nog maar pre release isFut Champs uitgesteld met een week.
![]()
Ge gaat da nu raar vinden maar gebruikte 2 rechtse triggers (ingedrukt houden) al in de vorige versie, maar als dat nu zo OP is, ga ik toch ook wel eens proberen te perfectionerenSommige spelers hebben zelfs die perk is echt kapot, gewoon r1 en r2 indrukken.
Les excuses sont faites.....ik merk net dat mijn ping weeral hoger dan normaal is dus kweetniet![]()
ja niet slecht gespeeld,maar heb echt problemen met mijn connectie,net online paar sec delay op alles wat ik doe...vroeger was mijn ping 18 de laatste jaren 50+Les excuses sont faites.....
Ik ken uw spel na al die jaren al een bekke eh. Wel mooie win, maar haal het vaak ni in de laatste 20 minuten. Was wel een mooie poging eh?
De chicken celebration zal mij genekt hebben denkk
Kan ik niks aan verhelpen eh, het ging gelijk op tot 70ste minuut, dan scoorde gij en ik besluit op de paal voor de aansluiting, spijtig spijtigja niet slecht gespeeld,maar heb echt problemen met mijn connectie,net online paar sec delay op alles wat ik doe...vroeger was mijn ping 18 de laatste jaren 50+
Had ik gewonnen had ge gezegd dat ge niks van ping had, ik ken utis onspeelbaar atm voor mij
Had ik gewonnen had ge gezegd dat ge niks van ping had, ik ken u
Alé vooruit, t lag (pun intended) dus daaraan![]()
zot kom ik er van