Dames kosten iets aan je portemonnee é..Vrouwelijke speler van Sevilla kost 9k. Dan doe ik het liever niet![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dames kosten iets aan je portemonnee é..Vrouwelijke speler van Sevilla kost 9k. Dan doe ik het liever niet![]()
Echt, ik denk dat ik dat zonder heb gedaan (niet zeker)Ik ben wel zowa aan het traden via de webapp maar nu was ik de marquee matchups aan het doen en is die Barca match enkel met vrouwen te completen. Iemand daar toevallig een trucske voor? Kan enkel completen via console, maar gezien ik het spel niet heb…
Hier ook terug gekocht, via PSN Store (dus kan het niet verkopen), maar in Fut Online-Rivals, ga ik telkens met 10-0 ofzo af. Heb er terug spijt van dat ik het heb gekocht, domme kloot dat ik ben.Ondertussen al 9 uurtjes gespeeld en precies nog steeds niet zoveel verandering ten opzicht van de laatste fifa die ik gespeeld heb, de 2021 versie. Passing gaat nog dikwijls compleet andere kant op dan dat je wil...
En zit er eigenlijk iets van matchmaking op basis van niveau in dit spel ? Gisteren vijftal rival wedstrijden gedaan en op 1 na telkens heel zwaar verloren. Verdedigen lukt hier echt niet. 1 van die vijf wedstrijden ging nog (hoewel nog met 2-5 verloren maar kwa kansen ging het gelijk op, hij werkte beter af) maar tegen die andere 4 was ik gewoonweg volledig kansloos. Er moeten toch nog sukkels/beginners gelijk mij zijn die online spelen, dus zou leuk zijn als ik wat meer tegen dat soort teams zou uitkomen ipv tegen die pro's met hun 85+ ploegjes. Is er geen matchmaking op basis van skills of is dat enkel nu in het begin dat je die zware tegenstanders tegen komt omdat die zich nog omhoog moeten werken nu het spel nieuw is ? Of is er gewoon geen matchmaking en word de tegenstander willekeurig bepaald ?
Heb nu nog 1 uurtje te gaan van de 10 uur durende trial die ik had via ea play, maar als ik 95% van alle online matchen kansloos ga moeten ondergaan dan ga ik er geen 70€ aan geven, als ik er alleen plezier aan beleef offline dan wacht ik wel tot het in de sale staat.
Een jaar of 2a3 alZocht achter de conditie kaarten maar die zijn er blijkbaar uit?
via de console is enigste. En als je de game niet hebt (voor een bepaalde datum) ga je int kort ook van de app gegooid worden. Zo was het toch andere jaren.Ik ben wel zowa aan het traden via de webapp maar nu was ik de marquee matchups aan het doen en is die Barca match enkel met vrouwen te completen. Iemand daar toevallig een trucske voor? Kan enkel completen via console, maar gezien ik het spel niet heb…
Ik zit hier toch wel met een stevig starterteam en heb het ook nog super lastig hoor. Gewoon geraken kan ik als raad mag meegeven, zit zelf nog wat op de sukkel, het is erop of eronder hier elke matchHier ook terug gekocht, via PSN Store (dus kan het niet verkopen), maar in Fut Online-Rivals, ga ik telkens met 10-0 ofzo af. Heb er terug spijt van dat ik het heb gekocht, domme kloot dat ik ben.
Zocht achter de conditie kaarten maar die zijn er blijkbaar uit?
Goed dat je geen muntjes/packs kunt kopen via Belgische store, al zal iedereen hier wel via omweg het jammer genoeg doen.
Ik speel op Xbox, heb je toegevoegd. Normaal is clubs crossplay ook dit jaar. Hopelijk lukt het om mensen van psn toe te voegen…Ik kan eindelijk op de app, maar kan enkel de sbcs doen. Maar nog geen spelers verkopen en kopen.
Dan koop je elk jaar da spel
@Lombaar Speel jij op pc of xbox ? Zie hier 2 keer Lombaar staan als ik zoek op je naam.

Lukt zonder problemen, heb hier al met de Ruigen gespeeld en die speelt op Playstation.Ik speel op Xbox, heb je toegevoegd. Normaal is clubs crossplay ook dit jaar. Hopelijk lukt het om mensen van psn toe te voegen…
Manman, wa nen afgang, ni voor mij eh, maar voor mijn paypal tegenstander

Die dude kan anders zo ne Patreon joinen, voor beter te worden. Geld toch genoeg die dude, maar het ontbreekt hem aan skills.Manman, wa nen afgang, ni voor mij eh, maar voor mijn paypal tegenstander :
Ik heb zijn ploegsje hier gezet, strafste dat ik al ben tegengekomen, icons galore, en 0-6 de boot in. Trucje met griezmann is aan het opladen, wel per ongeluk, maar oogde wel schoon...
Alles lukte mij wel moet ik zeggen. Maar ik voelde de frustratie eraf druipen, hij pakte dan ook rood. Ik heb effe binnensmonds moeten lachen...
Oblak heeft mij laatste 10 minuten wel moeten rechthoudend, dan kwam ie pas opzetten
Was dan ook (nog altijd) in div 9 te doenDie dude kan anders zo ne Patreon joinen, voor beter te worden. Geld toch genoeg die dude, maar het ontbreekt hem aan skills.
Zit hier ook nog vast in div9, allemaal R1 en sprinten.Was dan ook (nog altijd) in div 9 te doen
Maar al bij al tevreden met mijn 50% conversion rate, en 100% accuracy
+ obligate pigeon celebration
Ja, eindelijk derdoor, div 8.Zit hier ook nog vast in div9, allemaal R1 en sprinten.
Die pro clubs moeten ze fixen, heb echt 0 fun in diene FUT voorlopig.
Het is al zo erg dat ik nu ook van die wingers heb gezet die insane kunnen voorzetten.
Dat is pas ook OP als ze die threat hebben, en zeker als ge ne Haaland hebt lopen in de spits.

Dat is dan bakjeswerpen gaming discipline5 min geleden op stream xD
![]()