Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reken maar dat de Italianen ook schrik hebben van ons
Hopen dat het tactisch goed zit vrijdag.
Ik bedoel: hij kreeg zijn gouden handdruk voor bewezen diensten tegen Finland. Ik kan moeilijk zeggen dat hij in één van die wedstrijden op zijn fout na slechter of beter speelde dan eender welke andere verdediger. Heeft zich ook gewoon herpakt na die fout. Maar ge kon zeker zijn dat eerder Boyata nog ging spelen ipv hem in de eerstvolgende belangrijke match.dus hij kreeg zijn kans nog na zijn fout?
En Vermaelen heeft het gewoon zeer goed gedaan. Geen enkele reden om nu te gaan klagen over het niet opstellen van Denayer
Verder over Nainggolan : Die was toen toch echt nog wel nuttig. Had toch gerust ipv bijvoorbeeld Dendoncker mogen meegaan? Heeft ook zelden teleurgesteld voor de Rode Duivels imo.Als je Vermaelen zag spelen kan je toch niet zeggen dat Denayer onterecht op de bank zat. We moeten niemand afrekenen op 1 fout, maar we moeten hem niet gaan belonen voor zijn slechte match. Ik vond hem los van de goal op zijn kap ook echt niet goed spelen.
Nainggolan heeft de afgelopen jaren nu ook niet meteen het ongelijk van Martinez bewezen. Ik zou zeggen dat Martinez toch ook de match tegen Brazilië op zijn palmares mag zetten, dat was echt wel goed gedaan.
Praet is op zich een goede vervanger voor De Bruyne, maar heeft dit jaar wel heel weinig gespeeld vind ik. Daar ben ik toch ook niet gerust in.
Ik geloof eigenlijk niet in Doku voor dit EK. Volgens mij loopt die in matchen als tegen Italië defensief verloren, en kan hij offensief wel in goede posities komen door zijn snelheid maar zal hij de verkeerde keuzes voor de laatste pass/afwerking maken.
Hij mag gerust mijn ongelijk bewijzen.
Gij weet dat Mancini de trainer is![]()
Conte: 'How Italy can beat Belgium' - Football Italia
Antonio Conte explains how Italy can beat Belgium and insists the Red Devils' performance against Portugal was 'not convincing.'football-italia.net
die zijn helemaal niet bang van de Belgen.
en terecht.

Ja en dan, mag iemand anders geen mening hebben?Gij weet dat Mancini de trainer is![]()
Uiteraard, maar gij probeert daardoor aan te tonen dat ze geen bang hebben. Slaat nergens op.Ja en dan, mag iemand anders geen mening hebben?
Kom kom, niks van. Het is een EK dus gewoon meedoen als ge wilt, wij zijn een ploeg van elf miljoen!!! Alleen niet de flauwe uithangen zoals op de vorige pagina's besproken, maar dat lijkt me geen probleem.Voor een new member kan dat tellen! Ik ken geen kloten van voetbal dus ik hou ook best mijn snavel. Maar ik volg je voor 100%
om rustig te blijven maar bij zo een holderdebolder winger die vooral op de brommer zit is dat minder vanzelfsprekend.
Het gaat, mij toch, vooral om de dreiging van de snelheid, ik verwacht er geen eindproduct van. Verheyen bestempelde de sprint van Mbappé tegen Hummels als één van zijn momenten van de groepsfase, ook zonder eindproduct. Wij hebben gewoon een even snelle speler, niet twijfelen, gewoon doen in de juiste situatie. Daarbij verwachten we van Mertens ook geen eindproduct (nog geen twintig meter met de bal gelopen tegen Portugalen kan hij offensief wel in goede posities komen door zijn snelheid maar zal hij de verkeerde keuzes voor de laatste pass/afwerking maken.
) meer, en biedt die tegelijk helemaal geen dreiging. Gewoon de coach van de tegenstander overbluffen met die potentiële snelheid is al genoeg om daar voordeel uit te halen.Licht willekeurige quote omdat ik iets van Lukaku nodig had. Nu ik daarnet zag dat "De Bruyne wel kan spelen, misschien met inspuiting", moest ik in combinatie met de kritiek op Lukaku denken aan Hans Vandeweghe eergisteren: "Overigens was Lukaku tegen Portugal dramatisch. Dat wordt een beetje weggeveegd door de overwinning, maar hij was niet goed. Ook in grote wedstrijden in Italië komt hij er niet altijd aan te pas."Heeft heel veel werk verzet in een heel moeilijke wedstrijd.
Ik verwacht van Mertens ondertussen absoluut niks meer, enkel dat die op een vliegtuig naar huis stapt. Die heeft in het verleden zich absoluut nuttig bewezen, maar had na zijn seizoen weinig te zoeken op dit EK (imo).Daarbij verwachten we van Mertens ook geen eindproduct (nog geen twintig meter met de bal gelopen tegen Portugal) meer, en biedt die tegelijk helemaal geen dreiging. Gewoon de coach van de tegenstander overbluffen met die potentiële snelheid is al genoeg om daar voordeel uit te halen.
Licht willekeurige quote omdat ik iets van Lukaku nodig had. Nu ik daarnet zag dat "De Bruyne wel kan spelen, misschien met inspuiting", moest ik in combinatie met de kritiek op Lukaku denken aan Hans Vandeweghe eergisteren: "Overigens was Lukaku tegen Portugal dramatisch. Dat wordt een beetje weggeveegd door de overwinning, maar hij was niet goed. Ook in grote wedstrijden in Italië komt hij er niet altijd aan te pas."
Dat vond ik er al volledig naast, maar over De Bruyne en Hazard dan: “Bovendien staan ze nu met een andere ingesteldheid op het veld. Nu denken ze niet in de eerste plaats meer aan winnen, maar aan hun toekomst. Hazard kan niet terug naar Spanje met een blessure. Idem bij De Bruyne: Manchester City is nu zijn prioriteit. Ze gaan nu niet even hun carrière op het spel zetten door de pijn weg te spuiten. Dat heeft een impact op hun spel, dat kan je hen niet kwalijk nemen.”
Heeft er iemand ook maar enigszins dat gevoel? Volledig het omgekeerde toch. Vreemde sneren naar die spelers van hem, voor niets nodig en voilgens mij helemaal bezijden de waarheid.
Inderdaad volledig naast. Bij Hazard zou ik zelfs durven zeggen dat tegen Portugal de eerste match was in tig maanden waar ik niet het gevoel had dat hij om de 10 minuten aan zijn enkel aan het denken was.Heeft er iemand ook maar enigszins dat gevoel? Volledig het omgekeerde toch. Vreemde sneren naar die spelers van hem, voor niets nodig en voilgens mij helemaal bezijden de waarheid.
Als dit verder de originele @Marsu is, en dat kan eigenlijk niet anders gezien het taalgebruik en de energie, dan heeft die al heel wat kilometers op de teller hier.
Ja, en vooral hij... zijn artikels klasseer ik gewoon meteenVandeweghe is toch ook de typische sportjournalist die vooral zichzelf heel erg interessant vindt.
Ik denk dat ge daar wel de nagel op de kop slaat. Ik kan er weinig in België smaken. We hebben Peter, die enthousiast is en niet al te diep in gaat op het voetbalaspect, want het inhoudelijke is zijn sterke kant niet. Die kent zijn beperkingen en dat is fijn.Vandeweghe is toch ook de typische sportjournalist die vooral zichzelf heel erg interessant vindt.