DwightSchrute
Well-known member
Lokonga als vervanger van Witsel ? Ik volg de Belgische competitie niet zozeer maar komt die zelfs in de buurt van Dendoncker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een neutrale view over Lukaku. Toch iets positiever dan wat je hier vaak leest.

Nope, enorm overrated speler op dit moment. Heeft een paar sterke matchen gespeeld maar heeft nog geen constante in zijn prestaties en wisselt goeie matchen af met onzichtbare/nonchalante matchen.Lokonga als vervanger van Witsel ? Ik volg de Belgische competitie niet zozeer maar komt die zelfs in de buurt van Dendoncker?
Lokonga als vervanger van Witsel ? Ik volg de Belgische competitie niet zozeer maar komt die zelfs in de buurt van Dendoncker?
Nope, enorm overrated speler op dit moment. Heeft een paar sterke matchen gespeeld maar heeft nog geen constante in zijn prestaties en wisselt goeie matchen af met onzichtbare/nonchalante matchen.
Hij komt er denkelijk wel, maar speelminuten op dit EK? Dat zou een aanfluiting zijn.
Zelfs in de huidige vorm is die toch nog niet goed genoeg? Voor de toekomst ok, maar op dit moment is hij dit toch nog niet waardig.Vooral enigszins underrated hier op het forum.
En zelfs bij de truitje nat Anderlecht fans. Vooral omdat hij zo nonchalant oogt. en niet als een halve gare het plein afcrost.
Ik denk dat Martinez ook niet bedoelt dat hij rechtstreeks de vervanger voor Witsel is, maar gewoon bij de kern komt als back up als Witsel niet klaar zo raken.
Dacht martinez eens horen zeggen dat ze gewoon die jongens erbij nemen hoe ze zich in de groep gedragen etc idem voor CDK, doku na het EK. Is nu niet dat sambi op geen ei kan trappen ook eh.Zelfs in de huidige vorm is die toch nog niet goed genoeg? Voor de toekomst ok, maar op dit moment is hij dit toch nog niet waardig.
Sorry maar Heynen >>>>> SambiDacht martinez eens horen zeggen dat ze gewoon die jongens erbij nemen hoe ze zich in de groep gedragen etc idem voor CDK, doku na het EK. Is nu niet dat sambi op geen ei kan trappen ook eh.
Het verschil tussen een Brugge en Anderlecht fan neem ik aanIk vind Heynen toch ook een veel mooiere voetballer dan Lokonga hoor, die op dat gebied vooral uitblinkt in nonchalant zijn/overkomen. Die zogenaamde flair van hem vind ik niet om aan te zien om eerlijk te zijn.
Intrinsiek, qua voetbal zelf, mogelijk op termijn beter. Maar op vandaag in geen geval.
Alhoewel, er zijn Anderlecht fans die Sambi liever zien vertrekken. Wat ik waanzin vind. Maar goed, Wasyl, Deschacht en Gillet werden ook bij ons door velen op handen gedragen.Is het dan ook niet de bedoeling dat hij een rijtje hoger gaat spelen dan op de 6?1 van de mooiste middenvelders die ik in onze competitie al heb mogen zien spelen. Speelde na nieuwjaar echt wel sterk, en ja, het oogt nonchalant, en soms zijn er defensieve foutjes. Maar toch een uniek profiel, en unieke kwaliteiten.
En toch is zijn balrecuperatie als hij in goeie doen is indrukwekkend. Kan ook vanop de 6 bij momenten het spel erg knap verdelen.Is het dan ook niet de bedoeling dat hij een rijtje hoger gaat spelen dan op de 6?
Want defensieve fouten omdat het mooi is kan perfect op de 8 (of de 10) maar niet op die plaats he... Daar moet het defensieve, het storen, het recupereren primeren.
In dat geval ga je in hem dus nooit de vervanger vinden van Witsel toch? Als ik je hoor uitleggen is hij eerder een type Dembele? Veel rust aan de bal maar niet echt die recuperatie of dat slot op de deur voor de verdediging?
Hoeveel matchen heb je van hem gezien onder Martinez? Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien bij oa Dortmund?Snap de lof voor Witsel niet. Heeft imo 1 goeie wedstrijd gespeeld voor ons en voor de rest is dat de grootste factor dat alle snelheid uit een wedstrijd of aanval wordt gehaald. kerel kent maar een pas en dat is opzij leggen.
Het laatste half jaar geenHoeveel matchen heb je van hem gezien onder Martinez? Hoeveel wedstrijden heb je van hem gezien bij oa Dortmund?

Ik ben ook lange tijd geen liefhebber geweest van Witsel. Onder Wilmots werd hij een 6, waardoor zijn actieradius quasi nihil werd, terwijl ik hem net een frisse box-to-box vond in zijn beginjaren. In het 4-2-3-1-systeem onder Wilmots en de stugge manier van spelen was de meerwaarde van Witsel voor mij te laag. Zijn gebrek aan actie op de 6 werd overigens niet opgevangen door zijn geweldige fysieke voorkomen à la Kanté. Witsel heeft geen tackle, is geen echte bijter en ook in de lucht is het niet top.Snap de lof voor Witsel niet. Heeft imo 1 goeie wedstrijd gespeeld voor ons en voor de rest is dat de grootste factor dat alle snelheid uit een wedstrijd of aanval wordt gehaald. kerel kent maar een pas en dat is opzij leggen.