Chelark007
Well-known member
Blijf erbij dat we een Radja gemist hebben tegen France int wk. Of alleszins zo'n type. Maar denk niet echt dat we nog zo'n types hebben buiten fellaini.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand met zo'n mentaliteit ben je liever kwijt dan rijk in een teamsport.Blijf erbij dat we een Radja gemist hebben tegen France int wk. Of alleszins zo'n type. Maar denk niet echt dat we nog zo'n types hebben buiten fellaini.
Dan kent ge niks van voetbal. Witsel is veruit de beste spelverdeler die wij hebben.Snap de lof voor Witsel niet. Heeft imo 1 goeie wedstrijd gespeeld voor ons en voor de rest is dat de grootste factor dat alle snelheid uit een wedstrijd of aanval wordt gehaald. kerel kent maar een pas en dat is opzij leggen.
Engeland wint van Tunesie met een goal in blessuretijd.Vant kaske naar de muur is nu ook wel overdreven hé, beide wedstrijden op het WK waren zonder inzet.
Dan kent ge niks van voetbal. Witsel is veruit de beste spelverdeler die wij hebben.

Alle andere spelers hadden geen probleem met Radja voor zover gekend.Iemand met zo'n mentaliteit ben je liever kwijt dan rijk in een teamsport.
Als het zonder Radja niet lukt, dan met Radja ook niet. En dabei, was er nog plaats voor hem in het middenveld?
Dan kent ge niks van voetbal. Witsel is veruit de beste spelverdeler die wij hebben.

Ik wist tot vandaag niet eens dat de RD's zouden spelen vandaag, ik loop hopeloos achter
Weten we al of Kevin het gaat halen eigenlijk? Een EK zonder hem erbij wordt veel minder interessant.
Als iedereen fit is moet Mertens sowieso de bank warm houden.Ja als Doku wat meer acties durfde maken zoals eden in zen prime dan mag Mertens de bank warm houden.
Ik vind het toch redelijk mager tegen een ploeg zoals Griekenland. Logisch misschien met het EK indachtig maar toch. Carrasco verbaast inderdaad want ik had die eigenlijk volledig afgeschreven nadat hij geld ging scheppen in China. Zat ik toch helemaal verkeerd.
Die was dit jaar titularis bij de kampioen van Spanje (Atletico), dus ja...
. Zijn niveau was erg belabberd bij de RDs terwijl hij in China speelde vandaar.En toen Atlético uit CL ging tegen Chelsea was hij geblesseerd, anders waren ze doorgeweest en had KDB met CL-zege op zak zonder blessure aan start EK gestaan. Om ons naar goud te loodsen en de ballon d'or te winnen!Die was dit jaar titularis bij de kampioen van Spanje (Atletico), dus ja...