EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal op het EK toch aankomen op ons offensief talent want achteraan is het redelijk belabberd. Gelukkige hebben we meer dan 1 betrouwbaar sluitstuk :eek:

Hopelijk kunnen we telkens meer scoren dan de tegenstander, want goals gaan we op deze manier a volonté binnenkrijgen.

Is dat nu Bartje van 'schuif af' die daar stadion omroeper is?

Die is idd al een jaar of 5 de vaste stadion omroeper, toen we ne keer waren gaan zien zaten we daar redelijk kort bij waar hij stond en plots ne man of 50 in koor, elke keer opnieuw.

S C H U I F AF schuif af

Als ge dit toch allemaal ziet, dan ist misschien beter van wat minder de clown uit te hangen in tv shows of op social media en u te focussen op voetbal en trainen.

En het is tijd dat Benteke terug voor Batshuayi komt in de pikorde! Benteke speelt elke week, is in vorm en laat een ploeg beter draaien...Batshuayi kan het enkel tegen de kleine ploegen!

Chadli gaat ons Europees kampioen maken, ik voel het!

:unsure:

(we hebben het voorbije half uur trouwens geen enkele kans bij elkaar kunnen voetballen... ik vind dat toch vrij pijnlijk tegen Griekenland, zelfs al is het vriendschappelijk)

Slechtste helft die ik van België gezien heb sinds jaren. Meunier en Batshuayi deden precies niet mee, positiespel achteraan was dramatisch (Boyata..?!) , totaal geen lijn in de ploeg. Samen druk zetten? Niet gezien. Mislukte ingestudeerde nummertjes helaas wel.

Nu bon, tegen Kroatië weer wat spelers laten roderen.

Eerste helft niet slecht, mooie goal ook. Tweede helft was wel heel slordig, sloop bij sommige spelers toch duidelijk wat twijfel in hun spel... Het schudt sommige spelers misschien wat wakker.

Tegen Kroatië mag van mij Castagne eens 90' spelen i.p.v. Meunier.
Ik blijf dat ongelooflijk vinden dat die tot bij PSG & Dortmund is geraakt.

Trossard moet ook altijd starten, steekt er met kop en schouders bovenuit.

Dendoncker vond ik vrij plat en unaniem, op die positie mag je iets meer grinta tonen.

Courtois gaat zijn tenen mogen uitkuisen met zo een verdediging voor zich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan