Pierre-Jean
Banned
Is dat nu Bartje van 'schuif af' die daar stadion omroeper is?
Toch echt al jaren hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat nu Bartje van 'schuif af' die daar stadion omroeper is?
Castagne zal zondag zijn kans wel krijgen, maar Meunier is echt wel een stuk beter geweest dan dit.Tegen Kroatië mag van mij Castagne eens 90' spelen i.p.v. Meunier.
Ik blijf dat ongelooflijk vinden dat die tot bij PSG & Dortmund is geraakt.
Trossard moet ook altijd starten, steekt er met kop en schouders bovenuit.
Dendoncker vond ik vrij plat en unaniem, op die positie mag je iets meer grinta tonen.
Courtois gaat zijn tenen mogen uitkuisen met zo een verdediging voor zich.
Laat hem dan starten tegen kroatie.Klopt, Chadli was op het WK toen zijn vervanger en verneukte de ene voorzet na de andere. Als meunier daar had gestaan toen en hij speelde zoals in die andere matchen hadden we veel meer kansen gehad.Castagne zal zondag zijn kans wel krijgen, maar Meunier is echt wel een stuk beter geweest dan dit.
Op het WK vond ik die écht goed bijvoorbeeld. Ik blijf erbij dat we die tegen Frankrijk in de halve finale echt serieus gemist hebben.
Slecht seizoen achter de rug, dat veeg je niet zomaar uit...
De verdediging kan er helemaal anders uitzien hé. Ik vermoed dat hij zondag wel zal starten met Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen.
Denayer is wel beter dan Mechelen hoor.Mechele moet thuis blijven als je ziet hoe Denayeri en Boyata aan het prutsen zijn. Jawadde.
Inderdaad, Denayer is normaal ok, maar Boyata :| Verschrikkelijk om die bezig te zien. Maar jah, speelt in buitenland e..Denayer is wel beter dan Mechelen hoor.
En die gaat normaal ook niet de linkse positie moeten bekleden he
In Schotland dan nog, only reason!Inderdaad, Denayer is normaal ok, maar Boyata :| Verschrikkelijk om die bezig te zien. Maar jah, speelt in buitenland e..
En meer kansen hebben gecreëerd dan onsWat maakt het ook allemaal uit? Het was een risicoloze oefenwedstrijd tegen een ploeg die met 11 voor hun eigen goal kruipen.

die speelt volgens mij bij Hertha Berlijn in Duitsland en is daar basisspelerIn Schotland dan nog, only reason!
Idd, tot zijn blessure in de basis. Wel lang uit geweest na nieuwjaar als ik me niet vergis.die speelt volgens mij bij Hertha Berlijn in Duitsland en is daar basisspeler
idd is 3 maand geblesseerd geweest en zijn eerste match was op 3 mei en sindsdien 4 van de 6 matchen terug basisspelerIdd, tot zijn blessure in de basis. Wel lang uit geweest na nieuwjaar als ik me niet vergis.