Probeer nog eensZoals Martinez eerder zei: Lukaku traint amper op zijn sterke punten, hij traint echter als een bezetene op zijn zwakke punten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer nog eensZoals Martinez eerder zei: Lukaku traint amper op zijn sterke punten, hij traint echter als een bezetene op zijn zwakke punten.

Lukaku is gewoon op dit moment de beste speler die we hebben, is de beste speler in Italië en wellicht in de top 3 van beste spitsen ter wereld op dit moment.
Die mag zagen op zijn teammaats, daarmee pept hij ze op, zet hij ze scherp en laat hij hen inzien dat ze een extra stapje moeten zetten en "on top of their game" moeten zijn.
Oei heb ik dat echt geschreven? Hoe amper twee woorden die op de foute plaats staan, een zin volledig kunnen hertekenen.Probeer nog eens![]()

Was het niet andersom?![]()

Dat komt ook voort uit zijn ongelooflijke drive om goals te maken en de beste te zijn. Zonder dat geklaag is Lukaku niet meer Lukaku, het is geen fifa speler waar we 1 balkje van kunnen terugschroevenDenk je dat het een jonge speler als Doku op pept, die nog wat vertrouwen mist, als hij een slechte pas krijgt van Lukaku en direct gezaag rond zijn oren krijgt van diezelfde alsof hij er iets aan kon doen? Lukaku durft zo niet tegen De Bruyne of Hazard te doen hoor.
Lukaku is zonder twijfel de beste spits die we hebben, maar ook één van de grootste klager en zager op teammates van de ploeg. Soms met reden natuurlijk, maar ook heel vaak zonder of het is zijn eigen schuld.
Denk je dat het een jonge speler als Doku op pept, die nog wat vertrouwen mist, als hij een slechte pas krijgt van Lukaku en direct gezaag rond zijn oren krijgt van diezelfde alsof hij er iets aan kon doen? Lukaku durft zo niet tegen De Bruyne of Hazard te doen hoor.
Lukaku is zonder twijfel de beste spits die we hebben, maar ook één van de grootste klager en zager op teammates van de ploeg. Soms met reden natuurlijk, maar ook heel vaak zonder of het is zijn eigen schuld.
En Witsel i.p.v. Dendoncker waarschijnlijk? Als hij fit is en niet teveel wedstrijdritme mist...Mertens eruit en KDB erin en dan hebt ge uw basisploeg denk ik.
Ik zou zelfs durven zeggen, bijna Iniesta niveauNa een nachtje slapen, Die stopdasballen en doorsteekpasjes van Tielemans waren toch weer van een ongeziene schoonheid... Dat was Xavi-niveau... Als die een EK lang op dit niveau blijft zit die volgend jaar toch bij een van de absolute europese topclubs?
Laat hem en Lukaku nog even op elkaar ingespeeld raken in de komende 2 weken en je zit met een absoluut killer duo voor de sudden death fase van het toernooi.

Zou het eigenlijk niet gewoon beter zijn als je als bondscoach je beste spelers zo veel mogelijk op hun beste positie zou zetten? Dus Castagne gewoon op rechts. Op links gaan er van zijn voet ook niet veel voorzetten komen, hoor.Waarom Castagne niet op links zetten en Meunier op rechts. Castagne speelde daar vaak bij Leicester/Atalanta en Meunier op rechts is beter dan Chadli/T Hazard op links
alsof er nu voorzetten komen met de rechtsvoetige Chadli, T Hazard of Carrasco. Castagne speelde bij Atalanta meer op links en ook bij Leicester speelde hij de helft van matchen op links. Dus hij kan daar perfect uit de voeten en is verdedigend sterker dan gelijk wie anders daar.Zou het eigenlijk niet gewoon beter zijn als je als bondscoach je beste spelers zo veel mogelijk op hun beste positie zou zetten? Dus Castagne gewoon op rechts. Op links gaan er van zijn voet ook niet veel voorzetten komen, hoor.
Castagne rechts, Hazard links. Zo zou ik het doen. Op rechts heb je dan iemand die met z'n snelheid en loopvermogen voor diepgang kan zorgen en een voorzet kan geven, op links heb je dan iemand die meer in de combinatie kan spelen.
Vandaar dat ik zeg: zo veel als mogelijk je beste spelers op hun beste positie.alsof er nu voorzetten komen met de rechtsvoetige Chadli, T Hazard of Carrasco. Castagne speelde bij Atalanta meer op links en ook bij Leicester speelde hij de helft van matchen op links. Dus hij kan daar perfect uit de voeten en is verdedigend sterker dan gelijk wie anders daar.
Meunier op rechts kan dan weer groeien op rechts naar zijn beste niveau en is ook verdedigend sterker dan de aanvallers die nu op de flank worden gezet.
Voor matchen tegen Janneke en Mieke (Rusland, Finland,...) hoeft dit natuurlijk niet maar voor wedstrijden tegen toplanden heb je zo wel verdedigend meer zekerheid en hebben de flanken loopvermogen genoeg om te blijven gaan
edit: en over beste spelers, beste posities. Alsof de linkerflank de beste positie is voor Carrasco, T Hazard of Chadli
daarom zou ik ook 1 van die 2 hebben meegepakt ipv Chadli. Castagne zou bij mijn de vaste linkerflank en Meunier rechts. Maar ik snap je punt welVandaar dat ik zeg: zo veel als mogelijk je beste spelers op hun beste positie.
Dat we niet iedereen op z'n beste positie zetten, spreekt voor zich. Zo veel weelde hebben we niet. Op de rechterflank lopen er met Castagne, Meunier en ook Foket en Saelemaekers plots meerdere geschikte profielen rond. Op links hebben we eigenlijk niks. Dan zoek je naar iemand die daar z'n job kan doen.
Ik sluit niet uit dat Martinez jouw gedacht volgt, hoor. Castagne heeft daar inderdaad ook al gespeeld. Maar hij is in mijn ogen onze beste rechtsback, dus die zou ik dan gewoon rechtsback zetten.

Castagne is op links echt beduidend minder gevaarlijk, bijna al zijn goals en assists kwamen vanop rechts bij Leicester.Waarom Castagne niet op links zetten en Meunier op rechts. Castagne speelde daar vaak bij Leicester/Atalanta en Meunier op rechts is beter dan Chadli/T Hazard op links