Général Zantas
Well-known member
Geweldige match van Italie, ik denk dat velen zich verkeken hadden (ik ook hoor) na hun middelmatige prestatie tegen Oostenrijk. Je kan de Belgische ploeg weinig verwijten vandaag (de coach daarentegen?), ze zijn gewoon gebotst op een superieure ploeg. Daarmee is het gewoon gezegd. We speelden niet geweldig, maar we speelden allesbehalve slecht. Helaas zat voor Italie alles mee vandaag, en voor de Belgen vooraan zat er veel tegen. Goeie reddingen (maar geen wereldsaves uiteindelijk) van Donna in de eerste helft, en in de tweede helft Lukaku & Co die voor open goal 2 ballen er basically in te blazen hebben en die er wegens net een stap teveel gezet te hebben, juist tekort komen om te scoren.
Lukaku is voor mij de grootste teleurstelling, hij heeft niet slecht gespeeld maar ik had verwacht dat hij beter was dan Chiellini en dat was vandaag niet het geval. KDB was niet 100% en dat was er aan te zien.
Chadli en Mertens, sorry, die hadden compleet niet op het veld gemoeten. Doku was wel heel goed, vooral naarmate de wedstrijd vorderde en er dus minder intensief op hem verdedigd werd.
De enige die iets te verwijten valt, is Martinez. Maar dan komen we terug op het punt eerder vandaag, zouden we een betere coach kunnen strikken voor de RD? Waarschijnlijk niet.
Lukaku is voor mij de grootste teleurstelling, hij heeft niet slecht gespeeld maar ik had verwacht dat hij beter was dan Chiellini en dat was vandaag niet het geval. KDB was niet 100% en dat was er aan te zien.
Chadli en Mertens, sorry, die hadden compleet niet op het veld gemoeten. Doku was wel heel goed, vooral naarmate de wedstrijd vorderde en er dus minder intensief op hem verdedigd werd.
De enige die iets te verwijten valt, is Martinez. Maar dan komen we terug op het punt eerder vandaag, zouden we een betere coach kunnen strikken voor de RD? Waarschijnlijk niet.
, daar gaan we nog van genieten!