Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad het tweede probleem.
Heb wel 2 rails maar ik vind die koppelstukken bagger
@Waterpas
Ik heb dat gebruikt toen ik in de telecom (hoogte) werkte.
Voor het afstellen van de antennes was dat onmisbaar. Werkt goed en is nauwkeurig.
Vooral wanneer het tot op de graad juist moet zijn is dat handig.

Zo een digitale waterpas, is dat wat oké als je dat van een deftig merk neemt? Ik heb precies altijd wat moeite om de exácte pas te bepalen op basis van het luchtbelletje alleen.![]()
Das de GAM 220? Zoiets zou ik mij ook wel willen aanschaffen, zou ook een pak gemakkelijker zijn om mijn hoeken te zagen.Ik heb deze van Bosch wel vaak gebruikt op onze bouw. Er zit ook in laser is waarmee je over lange afstanden ook level kan uitmeten.
![]()

Ale, ik ben hier efkes aan het wegdromen in materiaalland.
Stel, jullie beginnen nu met al jullie ervaring aan een nieuwe verbouwing.
Wat hebben jullie qua elektrisch materiaal zeker nodig? Ga je voor zo'n combiset of toch zelf samenstellen?

Na 6j mag er wel wat verbetering komen.Ikzelf heb een farce voorgehad met fixami en bestel er dus niet tenzij ik echt niet anders kan.Fixami, is deze betrouwbaar? Lees redelijk wat slechte ervaringen..
Ik zit in de "tijd teveel dus aan het rondkijken op het internet voor nice to haves".Hangt ervanaf welke materialen er gebruikt worden in uw project
Absolute basis die ik veel gebruikt heb
- Schroefboormachine met klopfunctie (accu)
- Slagschroevendraaier (accu)
- SDS+ boorhamer (accu)
- Cirkelzaag (accu)
Had ik het eerder geweten had ik em direct gekocht tools
- Slijpschijf (accu)
- Multitool (accu)
Daarnaast ook intensief gebruikt gezien hier dikke betonlagen lagen
- SDS MAX Boorhamer (zwaar model, 220V)
- Grote slijper met roteerbaar handvat (220V)
Dan heb ik ook nog een excentrisch schuurmachientje gekocht, niks fancy, wel met aansluiting voor afzuiging. Was heel handig om deurkaders vlak te schuren, pleisterwerk bij te werken.
Een bouwstofzuiger is ook geen weggesmeten geld, bespaart u veel stof in de longen en kuiswerk.
Als je voornamelijk houtbouw & gyproc gaat doen kan je die boorhamer en grote slijper al schrappen.
Een afkortzaag met onderstel heb ik ook, maar achteraf gezien gebruik ik die eigenlijk heel weinig.
Een sleuvenslijper had ik ook gekocht, maar mij laten vangen aan hier iets goedkoop te nemen. De stelling "met powerplus verkloot je elke klus" was absoluut de waarheid. Voor die 129 EUR had ik beter een afzuigkap voor mijn makita slijper gekocht, het had rapper gewerkt en nog altijd in orde geweest.

Ikzelf heb een farce voorgehad met fixami en bestel er dus niet tenzij ik echt niet anders kan.
Ik heb er me nooit aan laten vangen, ik heb echter wel weet van gevallen waar ze zelf actief reclame gemaakt hebben voor zo'n actie waarvoor ge uiteindelijk toch nooit in aanmerking komt als ge het via hun koopt. En dat is misleiding...Dat van die deals van de merken, tsja dat weet je op voorhand eh. Als je u daaraan laat vangen dan heb je gewoon geen research gedaan.