Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel heel zuur dat je een titel verspeelt in 1 fase tegen Groningen waar zoveel foute keuzes worden gemaakt.Proficiat aan de PSV-fans, in zoverre die er zijn hier. Al bij al een zeer goed seizoen, maar een pijnlijk einde. Hopelijk kunnen we wat spelers verkopen en de kern versterken. Het niveauverschil met PSV is te groot.
Absoluut, zeer zuur. Totaal onnodig en het begint bij een fout van onze beste man dit seizoen (Sutalo), maar eigenlijk is de 0-3 tegen NEC veel erger. Maar goed, een titel verlies je natuurlijk niet op 1 moment, al voelt dat zo wel aan. Ik hoop vooral dat stappen zijn gezet en dat het niet een uitzondering gaat zijn om voor de titel mee te doen tot het laatste speeldag (al hoeft het niet zolang te duren als wij eerste staan natuurlijkMaar wel heel zuur dat je een titel verspeelt in 1 fase tegen Groningen waar zoveel foute keuzes worden gemaakt.
Ja, uiteraard zijn er zo nog fases tijdens het seizoen als je op 1 punt eindigt. Maar die vrije trap tegen Groningen was zo onnodig en zo makkelijk te vermijden. En zo dicht tegen het einde.
Maar al bij al wel een opsteker na 2 horror seizoenen.
).De timing van die match van PSV tegen Feyenoord er net voor ook allesbehalve ideaal. Maar knap op zich hoe men zich op Groningen wel wist te herpakken, los van die waanzinnige laatste minuten.maar eigenlijk is de 0-3 tegen NEC veel erger.

Tjah, moet moet moet. Das makkelijk gezegd. Er moet ook iemand die spelers willen he.Bij ajax MOET er nu worden doorgeselecteerd, is zelfs sprake van n nieuwe coach?
T materiaal is te matig gewoon, uw eerste spits maakt er vier op n seizoen, das toch ook gewoon om van te janken.
Hopelijk is er financieel terug wat mogelijk na die verschrikkelijke periode onder mislintat.
Farioli gaat gewoon blijven als hij geen aanbieding gaat krijgen, maar er wordt verwacht dat hij zelf in gaat gaan op een aanbieding uit Italië of Engeland. Begrijpelijk ook. Hoewel ik het fantastisch vind was Farioli gepresteerd heeft, is de vraag of hij de juiste man is om Ajax-voetbal te brengen met een kern die wel kwaliteiten heeft, maar hij moet absoluut de kans krijgen als die mogelijkheid er is.Bij ajax MOET er nu worden doorgeselecteerd, is zelfs sprake van n nieuwe coach?
T materiaal is te matig gewoon, uw eerste spits maakt er vier op n seizoen, das toch ook gewoon om van te janken.
Hopelijk is er financieel terug wat mogelijk na die verschrikkelijke periode onder mislintat.
Ik vind het wel pijnlijk dat ze Berghuis nog verlengd hebben. Ik weet niet tegen welke eisen, maar die is wel echt enorm ver weggezakt.Tjah, moet moet moet. Das makkelijk gezegd. Er moet ook iemand die spelers willen he.
Vorige zomer zat de markt potdicht terwijl toen ook ruimte moest gemaakt worden in de budgetten eer men gericht kon versterken.
Kroes dan maar spelers gaan verhuren. Hopelijk is er deze zomer meer activiteit op de transfermarkt, en KAN men wat doorselecteren, van wat salarissen af raken, en de juiste profielen halen.
Triestig is het.T loopt behoorlijk uit de hand in eindhoven, zou zelfs al n politieagent zijn neergestoken..
Ziek wel dat ge moet rellen als ge just kampioen hebt gespeeld
Zijn dat echte supporters? Voor mijn part mogen zo'n mensen recht den bak in.Ziek wel dat ge moet rellen als ge just kampioen hebt gespeeld
Het is niet zozeer dat ze in de schulden zitten, maar vooral dat ze niet terug willen naar een paar jaar geleden toen geld echt een groot probleem was. Overmars heeft behoorlijke zware contracten uitgedeeld vanwege de succesvolle jaren en dat is een probleem wanneer het even minder gaat. Reken daar Mislintat zijn enorme blunders bij en je hebt een financiële situatie die niet gezond is. Daarom willen ze eerst spelers van de hand doen voor ze weer geld gaan uitgeven. Door de CL is er natuurlijk wat meer ademruimte, maar het gaat wel beheerst moeten uitgegeven worden. Dat we op de beurs zitten, helpt helaas ook niet.Hoezo heeft Ajax geld problemen na die succesvolle CL campagnes en de waanzinnige bedragen die het kreeg voor haar topspelers? Laatste 5 jaar: Transferuitgaven ~320 miljoen, transferinkomsten ~610 miljoen.
Het is niet zozeer dat ze in de schulden zitten, maar vooral dat ze niet terug willen naar een paar jaar geleden toen geld echt een groot probleem was. Overmars heeft behoorlijke zware contracten uitgedeeld vanwege de succesvolle jaren en dat is een probleem wanneer het even minder gaat. Reken daar Mislintat zijn enorme blunders bij en je hebt een financiële situatie die niet gezond is. Daarom willen ze eerst spelers van de hand doen voor ze weer geld gaan uitgeven. Door de CL is er natuurlijk wat meer ademruimte, maar het gaat wel beheerst moeten uitgegeven worden. Dat we op de beurs zitten, helpt helaas ook niet.

Hij zegt toch dat het slecht geleid wordt, waarom dan iemand losweken van een club waar het NOG slechter loopt???Kunt misschien Bart Verhaeghe proberen los te weken bij Club.
Kan ik wel mee leven, met beide.Blijkbaar waren al gesprekken gevoerd met Ten Hag en Simonis. Beiden wel verwacht. Ik hoop ergens op Simonis, maar de kern gaat echt versterking moeten krijgen voor dit soort voetbal.
Dat is echt van moeten. Ik luister tegenwoordig naar de Pantelic-podcast en ben het wel ermee eens dat Ten Hag nooit tweede was geworden met deze kern. Gewoon omdat deze kern niet toelaat om dat soort voetbal te spelen.Kan ik wel mee leven, met beide.
Maar dan wel in combinatie met een make over van de kern.