Agony
Well-known member
Polen met die gast op hakken is toch ook door?Is dit nu zo verrassend? Tele-voting wordt gedomineerd door Oost-Europa. Die gaan niet stemmen op een act met een non-binaire uitstraling. Kat een kat noemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Polen met die gast op hakken is toch ook door?Is dit nu zo verrassend? Tele-voting wordt gedomineerd door Oost-Europa. Die gaan niet stemmen op een act met een non-binaire uitstraling. Kat een kat noemen.
Polen met die gast op hakken is toch ook door?

Achter praten is gemakkelijk. Had je bovenstaande ook gepost voor de stemming afgelopen was? Neen.
Spot on?Jij weet duidelijk niet wat vals is. Zijn high notes waren spot on.
Het probleem met zijn stem zit in de laagte. Het begin van het nummer klinkt echt niet goed, nooit geweest.
Ik snap echt niet hoe dit ooit relevant is... Zwitserland hoort toch niet bij de Big 5? Hoe zijn die met hun act vorig jaar dan door de semi's geraakt, laat staan de finale winnen?Lead is een vrouw in leder pakje.
je weet dat oost Europa een stemmenblok is in de televoting. Als je die groep wil winnen moet je daar naartoe cateren. Dat gaat niet gebeuren als je iemand als red sebastian vooraan zet.![]()

Is de juiste analyse volgens mij.Jij weet duidelijk niet wat vals is. Zijn high notes waren spot on.
Het probleem met zijn stem zit in de laagte. Het begin van het nummer klinkt echt niet goed, nooit geweest.
2 FebruariNet eens aan het luisteren naar dat nummer.
Stranden in de halve finale dus, hahaha, komt niet goed
Ik heb wel weer het gevoel dat dit in de media zal afgestempeld worden omdat die jongen een andere seksualiteit heeft en dat is toch weer jammer. Soms wordt het gewoon niet gekozen omdat men het niet goed vindt, ook al heb je als zanger, team het wel goed gedaan.
Hiermee ben ik volledig akkoord.Als er media dat als excuus aanhalen, dan is het toch brolmedia hoor.
Eurosong is al jarenlang een lgbtq feestje.
) 7de eindigde. Hij is zo LGBTQ als het maar kan zijn.
Ik zeg gewoon net als jij dat de media dat alvast niet als excuus moet gebruiken.Zoals al die oost europese liedjes waar niemand een hol van verstaat?Ik blijf het spijtig vinden om zo veel Engelstalige liedjes te horen op Eurosong.
Doe dan tenminste een mix ENG/ je lokale taal. Dan heeft het nog wat charme + internationale vibes.

Een mediocre liedje gezongen door een mediocre zanger die qua outfit en show echt niet meer opvalt inEurokitschEurosong.
Snap echt niet waar al die onzin van "we zijn bestolen" vandaan komt. Dit was gewoon te middelmatig om ooit veel kans te maken. Dat zag en hoorde zelfs een blinde met een cochleair implantaat.
Ook weer zo typisch Belgisch om te denken dat we het warm water hebben uitgevonden en de champagne al te ontkurken, om ons dan nadien te realiseren dat wat we hebben maar heel middelmatig is vergeleken met de rest.
Thank you, next.

En denk je dat enkel die doelgroep stemt misschien?Zoals reeds vermeld is het toch bekend dat Eurovisie populair is bij de LGBTQ+ gemeenschap.
de winnaar van vorig jaar was openlijk Non Binary, dus lijkt mij niet dat de kandidaten "last" ondervinden van hun geaardheid op het Eurosong.En denk je dat enkel die doelgroep stemt misschien?
nee hoor. We hoeven het daar helemaal niet mee eens te zijn. Ikzelf zou zelf al meteen als protest tegen dergelijke artiesten stemmen, omdat ik graag wat terug back to the basics zou willen gaan (zie mijn post hierboven).
Dus ik kan aannemen dat er vééél mensen zo denken, en daar alleen al voor, tegen hem stemmen.
niet per sé iets tegen LGB... , maar het moet ons zo niet door de strot geramd worden.

En denk je dat enkel die doelgroep stemt misschien?
nee hoor. We hoeven het daar helemaal niet mee eens te zijn. Ikzelf zou zelf al meteen als protest tegen dergelijke artiesten stemmen, omdat ik graag wat terug back to the basics zou willen gaan (zie mijn post hierboven).
Dus ik kan aannemen dat er vééél mensen zo denken, en daar alleen al voor, tegen hem stemmen.
niet per sé iets tegen LGB... , maar het moet ons zo niet door de strot geramd worden.