Het betreft de last mile solutions paal te Evangeliestraat 61 9220. Hieronder de voor en na screenshot. Dit is toch echt misleiding imo.
Gratis Macan is altijd meegenomen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het betreft de last mile solutions paal te Evangeliestraat 61 9220. Hieronder de voor en na screenshot. Dit is toch echt misleiding imo.

.Toch vreemd dat ze dan die prijs laten zien in de D’Ieteren app zelf. Achja 0,53€/kwh is geen absurde prijs zoals je zegt. Heb ook een Q8 kaart besteld, die is gratis en je betaald de CPO prijs plus 0,35€ start kost (max 7x/maand)Ah neen dat standaard tarief is met de engie kaart. Niet met de laadpas van EDI/ D'ieteren.
Engie Laadpas | ENGIE
Laden over heel Europa met de Engie laadpas. De ENGIE laadpas geeft toegang tot een netwerk van 350.000 laadpalen over heel Europa.www.engie.be

Hoe werkt dat zelfs? Hoe kan een laadkaart van een ander merk, goedkoper zijn dan je standaard tarief? Ik snap daar echt niets van.
Niet goedkoper voor mij als met freshmile.Iemand ervaring met Octopus Electroverse? In mijn omgeving geeft die vaak heel voordelige tarieven. Bovendien is de laadpas gratis, ik heb hem dit weekend besteld maar nog niet ontvangen. Ben benieuwd!
Daar staat hij blijkbaar niet op, en op ChargeMap ook niet..Ja kan hier al even checken![]()
Der Ladetarifrechner für dein Elektroauto
Der Ladetarifrechner für dein Elektroauto. Ladedauer eingeben, Ladestation auswählen und den günstigsten Tarif finden.www.chargeprice.app
Al is dat ook niet onfeilbaar.
Dan ga je eerder moeten kijken in de verschillende apps.Daar staat hij blijkbaar niet op, en op ChargeMap ook niet..
Ik heb al verschillende apps bekeken maar vaak staat hij er niet op. Misschien moet ik eens een Dieteren laadpas bestellen en het dan uitproberen met een vriend hun EV bedrijfswagen.Dan ga je eerder moeten kijken in de verschillende apps.
Al lijkt mij die 0.3 van Maes dan wel ok. Al is die enkel voor BTW-plichtigen. https://www.maesmobility.be/nl/tank...r-elektrisch-laden/aanvraag-maes-hybrid-card/
Ik gebruik op dit moment vooral die van freshmile. Ik ben nog geen goedkopere optie tegengekomen zonder abonnement. Al is die niet zo goedkoop voor laden aan <22kw
Voor mij is Freshmile ook wel een topper, vaak een groot verschil met andere kaarten. Maar ik had dit weekend voor wat jij een tijdje geleden ook al beschreven had: gaan opladen bij 300 kW snellader in Nazareth en ik begon wel aan mijn max (175 kW) maar het viel al snel terug tot 80 kW en geraakte daar niet meer boven (en mijn batterij was 35 %, dus daar lag het niet aan).Dan ga je eerder moeten kijken in de verschillende apps.
Al lijkt mij die 0.3 van Maes dan wel ok. Al is die enkel voor BTW-plichtigen. https://www.maesmobility.be/nl/tank...r-elektrisch-laden/aanvraag-maes-hybrid-card/
Ik gebruik op dit moment vooral die van freshmile. Ik ben nog geen goedkopere optie tegengekomen zonder abonnement. Al is die niet zo goedkoop voor laden aan <22kw