De kostprijs is 5€ voor de laadkaart.
Daarna is dat ofwel geld op storten ofwel uw bankrekening eraan koppelen zodanig dat men het daar kan van halen. Mogelijks wel 1 nadeel is dat elke laadsessie er 50€ dan geblokkeerd wordt op uw rekening om die afname te doen. En kan tot max 2 weken dan 50€ gereserveerd staan.
Wel nog nooit gehad dat dit foutief bleef staan of gefactureerd bleef. Wel al eens omdat ik 3 keer heb geladen op 2 weken dat ik 150€ gereserveerd had staan en dan 3 keer de facturatie van (max 20€) al afgeboekt was.
Ik heb voorlopig, houd hout vast, nog geen miserie gehad dat ik verkeerd gefactureerd werd.
@Tomski heeft dat wel eens aan de hand gehad. En ook vermeld dat hij gestopt was met die kaart te gebruiken wegens slechte marktpenetratie. Maar bij mij is die kaart bij ons in Limburg toch redelijk goed ondersteund. Beter in ieder geval als de KIA kaart en stukken goedkoper dan standaard tarief snelladen (heb prijzen daar zien passeren van 70 - 90 cent /kwh... - zonder abonnement of zo).
Maar neen, was voorlopig geen abonnement. Daarom dat ik er ook naar verwees. Je moet bij de andere kaarten al een abonnement hebben om die prijszetting te kunnen verkrijgen.
Enige wat ik wel eens heb gehad is dat het leek alsof de snelheid beperkt werd waaraan je kon laden zodanig dat ik met mijn EV6 niet de super super supergoedkope prijs had. Of dat de kaart eens niet herkend werd, maar dat leek toen een probleem te zijn van de lader.
Op de laadpaal van bij de Colruyt nog geen problemen gehad... voorlopig... houdt hout vast.