Expeditie Gooris in Australië

Hans Moleman

Well-known member
Ze zijn weer vertrokken.

Al meteen een paar leuke momenten in de eerste aflevering, vooral bij het duiken.

Ook al goed gelachen met Sam. Toch echt een plezant gezin.

Gisteren laatste aflevering van dit seizoen bekeken. Naar 't schijnt het laatste seizoen? Enfin, daar werd toch precies naar gehint.

Sam blijft toch echt een geweldige kerel hè :laugh: Meermaals hardop moeten lachen met wat die soms allemaal uitkraamt.

Gisteren laatste aflevering van dit seizoen bekeken. Naar 't schijnt het laatste seizoen? Enfin, daar werd toch precies naar gehint.

Sam blijft toch echt een geweldige kerel hè :laugh: Meermaals hardop moeten lachen met wat die soms allemaal uitkraamt.
Was idd de laatste. :(

Hebben ondertussen ook weer 2 honden had ik gelijk gezien op de socialzzz.

Gisteren op Podcastpalooza heeft Sam iedereen die in het publiek zat een hand gegeven. :rofl: Heerlijk figuur.

Gisteren op Podcastpalooza heeft Sam iedereen die in het publiek zat een hand gegeven. :rofl: Heerlijk figuur.
Ik ben er gisteren geweest, was een cadeautje voor de vrouw. Toch opvallend hoe nederig en attent Kelly en Sam zijn. Hebben genoeg redenen om te beginnen zweven maar staan met hun beide voetjes stevig op de grond. Chapeau.

Toch opvallend hoe nederig en attent Kelly en Sam zijn. Hebben genoeg redenen om te beginnen zweven maar staan met hun beide voetjes stevig op de grond. Chapeau.
Die zijn villa is betaald door de fans en Sam beseft dat maar al te goed. Het was dat of aan de band staan met een minimumloon. Top kerel!

Ik heb er een selfie mee, haha 😁

Wat een vreselijk systeem tegenwoordig dat je hoop en al een week kunt teruggegaan... 't moet (weer) geld opbrengen als je even niet kunt kijken.

Ik ben afgehaakt de moment dat Sam daar met zijn selfie cam wat onnozel begon te doen. Als je zo de afleveringen moet vullen, voor mij hoeft het niet op die manier.

Hetgeen ze doen op vakantie spreekt me nu zelf een stuk minder aan, maar wat een sympathieke vent blijft die Sam toch. Vaak misschien iets té sympathiek. :oi22:
De Willy Naessens onder de artiesten. Ook al is het geen hoogvlieger, hij is na al die jaren nog altijd zijn gewone zelf.

Ik ben er gisteren geweest, was een cadeautje voor de vrouw. Toch opvallend hoe nederig en attent Kelly en Sam zijn. Hebben genoeg redenen om te beginnen zweven maar staan met hun beide voetjes stevig op de grond. Chapeau.
Nederig en attent, Sam zeker. Kelly Pfaff kom ik hier genoeg tegen en is allesbehalve nederig. Op tv wss wel, dagdagelijks loopt ze erbij alsof ze warm water heeft uitgevonden. Alles te danken aan hare pa, anders was er van die 3 geen sprake op tv.

Dit seizoen doet me nu geen goesting krijgen om naar Australië op reis te gaan eerlijk gezegd.
Lijkt me heel eentonig en 'veel hetzelfde'. Dan was de reis naar USA en Japan toch een pak interessanter om te kijken.

Dit seizoen doet me nu geen goesting krijgen om naar Australië op reis te gaan eerlijk gezegd.
Lijkt me heel eentonig en 'veel hetzelfde'. Dan was de reis naar USA en Japan toch een pak interessanter om te kijken.
Vind ik eigl ook wel , kvond Australie nu precies niet zo bijzonder. Ze hebben ook maar een klein deeltje gedaan uiteindelijk.

Het westen van Australië is om te beginnen volgens mij al zoveel mooier dan het oosten. Ik heb eens een serie daarvan gezien op YT van een Hollander die rondtrok met een 4x4 en daar zaten echt wel enkele fenomenale dingen tussen.

Of ayers rock (uluru), meer centraal, ben ik geweest, vond ik dus echt wel de moeite met de sunset erbij...

Ze hebben nog zo veel moois niet gedaan idd: the red centre, de zuidelijke kustlijn met de shipwreck coast, barossa valley, adelaide en Melbourne, ...om idd nog maar van de westkust te zwijgen

Australië is zeer groot en heeft ook wel een interessante diversiteit, maar om een of andere reden heeft het mij nooit echt kunnen bekoren. Dan toch liever Indonesië, als ik dan toch zover zou vliegen. Wat meer cultuurshock, ook.

Enigste BV familie dat ik kan uitstaan. Al is het maar omdat ze authentiek overkomen. Ik vind het ook aandoenlijk hoe Kelly Sam écht fantastisch vindt. Die lacht om elke mop :D.

Inderdaad droomkoppel. Je kan Kelly moeilijk ongelijk geven. Liever een vedette zoals Sam dan zo’n saaie Piet thuis.

Voor Australië waren ze bijna een hele maand weg, zal beter lukken met een citrytrip van een "verlengd weekend" type. De doorlooptijd zal langer zijn, dus mss najaar 2026 dat we ze op het scherm zien.

Terug
Bovenaan