Faalt Secret Service door Diversity Hires?

Well-known member
Toch wel een terechte opmerking nochtans. Iedereen denkt plots expert te zijn omdat ze eens CoD gespeeld hebben.

En dan zijn er nog een paar die het proberen in hun kraam te laten passen door er woke bij te sleuren om nog te zwijgen over de duidelijke minachting voor vrouwen

Toch wel een terechte opmerking nochtans. Iedereen denkt plots expert te zijn omdat ze eens CoD gespeeld hebben.
God betert dat er gepraat wordt over hoe een aanslag is gebeurd in een topic die over een aanslag gaat.

En dan zijn er nog een paar die het proberen in hun kraam te laten passen door er woke bij te sleuren om nog te zwijgen over de duidelijke minachting voor vrouwen

Ik heb geen woke gezien?
Ik heb ook niemand gezien die specifiek vrouwen viseert.
Vooral een collectief beschrijven van wat er gebeurd is en dan dat geklungel van die service agents.

Misschien kan je even aantonen waar die duidelijke minachting voor vrouwen is?

Of beter. Je kan ook on topic reageren ipv wat kritiek te geven op anderen zonder specifiek te zijn.
Je hebt je toch ook al een pleister op je oor aangemeten niet? :S

Moet toch niet zo een opmerking, wel?
Geen idee wat hier allemaal puur feitelijk uitzonderlijk aan is. Alsof er nog nooit een president(kandidaat) is door/neergeschoten is.

Kom, zijn toch uitzonderlijke gebeurtenissen. Alsof dat zo vaak gebeurt.

@kay-gell omdat je daar nu toch al meermaals specifiek op hebt ingezoomd met "wat staat dat vrouwtje in hemelsnaam op dat podium te doen" alsook op "klungelende vrouwkes". Het past volledig in het narratief van extreem rechts en wordt ook effectief politiek gerecupereerd. Die op het podium doet mijn insziens niets verkeerd. Je kan dan beter klagen op agenten die te klein, dik, niet fit genoeg of ongetraind zijn. Dat telt voor zowel mannen als vrouwen en niet gewoon "de vrouwkes" viseren.

Het past perfect in hun kraam van "vrouwen horen aan de haard".

Laatst bewerkt:
@kay-gell omdat je daar nu toch al meermaals specifiek op hebt ingezoomd met "wat staat dat vrouwtje in hemelsnaam op dat podium te doen" alsook op "klungelende vrouwkes". Het past volledig in het narratief van extreem rechts en wordt ook effectief politiek gerecupereerd. Die op het podium doet mijn insziens niets verkeerd. Je kan dan beter klagen op agenten die te klein, dik, niet fit genoeg of ongetraind zijn. Dat telt voor zowel mannen als vrouwen en niet gewoon "de vrouwkes" viseren.

Ik heb twee keer een post met een enorme time-line gepost waar ik vragen stel bij enorm veel acties van de beveiliging, die voor de rest allemaal mannen zijn.

Dat daar dan op het einde specifiek op komische wijze een paar vrouwen bijna uit een sketch komen gewandeld kan ik weinig aan doen.
Begint toch al ver te komen als je nog niet eens mag zeggen dat die vrouwkes (want het zijn kleine vrouwen hé) daar enorm staan te stuntelen. Als dat kleine mannen waren had ik dat ook mannekes genoemd, hoor.
Als je je enkel daar op wil focussen en niet op veel meer andere zaken die ik vermeld heb, tja dan ligt dat bij jou.

En verder ben ik ook niet echt gediend dat je me hier in de kraam van right-wing conspiracy zit te steken.
Je kan ook gewoon op de inhoud reageren ipv semi op de man te spelen en wat te cherry picken op posts die toch wel veel uitgebreider zijn dan één woordje wat je er daar uithaalt.

Je vroeg je af waarom men dat in jouw woorden leest en ik duid enkel maar dat je exact dezelfde retoriek gebruikt als anderen in het MAGA kamp die het spinnen voor politiek gewin. Niet meer niet minder. Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen.

Over de rest valt niet veel te zeggen dat is gewoon de timeline zoals ze is zonder al te veel framing.

Ik heb twee keer een post met een enorme time-line gepost waar ik vragen stel bij enorm veel acties van de beveiliging, die voor de rest allemaal mannen zijn.

Dat daar dan op het einde specifiek op komische wijze een paar vrouwen bijna uit een sketch komen gewandeld kan ik weinig aan doen.
Begint toch al ver te komen als je nog niet eens mag zeggen dat die vrouwkes (want het zijn kleine vrouwen hé) daar enorm staan te stuntelen. Als dat kleine mannen waren had ik dat ook mannekes genoemd, hoor.
Als je je enkel daar op wil focussen en niet op veel meer andere zaken die ik vermeld heb, tja dan ligt dat bij jou.

En verder ben ik ook niet echt gediend dat je me hier in de kraam van right-wing conspiracy zit te steken.
Je kan ook gewoon op de inhoud reageren ipv semi op de man te spelen en wat te cherry picken op posts die toch wel veel uitgebreider zijn dan één woordje wat je er daar uithaalt.
Ik meen dat je het woord vrouwkes(of mannekes) niet hoort te gebruiken. Dat komt kleinerend over.
Zelf weet ik niet hoe het werk van secret service agenten helemaal gaat dus ga ik niet over 1 incident oordelen of mensen geschikt zijn voor hun functie of niet. We maken allemaal wel fouten op onze job, maar daar staan geen camera's ons te filmen.

Een vrouw van 60kg en 1m65 moet niet de hoofdfiguur zijn die een president van 1m90 en 120kg ga beschermen en van het podium begeleiden. Tis ook duidelijk te zien dat ze er grote moeite mee heeft, ze houdt de boel zelfs tegen omdat haar zonnebril afvalt. Maar als ge daar iets van zegt ben je anti vrouwen en anti woke. Die ene vrouw dat haar pistool niet terug in haar holdster krijgt die had ook overgewicht. En nee ik heb geen klein dik secret service mannetje met een zonnebril op gezien. Laat staan een die zijn geweer niet onder zijn riem kan krijgen. Jij wel? Dus ja, ik snap wel dat rechts dit gebruikt om hun agenda te pushen dat die belachelijke quota van 30% vrouwen bij secret service een idiote beslissing was. Het helpt natuurlijk ook niet dat de verantwoordelijke baas achter dit hele fiasco ook een vrouw is “een hellend dak daar kunnen we niemand op zetten ja te gevaarlijk” terwijl er achter de president een agent op een hellend dak staat 🤦‍♂️

Laatst bewerkt:
Natuurlijk snap jij dat want je herhaalt nu gewoon dat punt van rechts omdat je op dezelfde lijn zit en het zo evengoed tracht politiek te recuperen. Punt blijft echter dat als mannen hun job niet naar behoren uitvoeren we wel gewoon wijzen naar te dik of ongetraind en we niet de nadruk leggen op hun man zijn. Het is iets typische anti-woke dat altijd terugkomt bij vele debatten waarbij men dan moet benadrukken dat het om lgbtq, vrouwen, zwarten ... gaat als er iets negatiefs op te merken valt aan eender wat van crimineel gedrag tot een slechte film.

Een vrouw van 60kg en 1m65 moet niet de hoofdfiguur zijn die een president van 1m90 en 120kg ga beschermen en van het podium begeleiden. Tis ook duidelijk te zien dat ze er grote moeite mee heeft, ze houdt de boel zelfs tegen omdat haar zonnebril afvalt. Maar als ge daar iets van zegt ben je anti vrouwen en anti woke. Die ene vrouw dat haar pistool niet terug in haar holdster krijgt die had ook overgewicht. En nee ik heb geen klein dik secret service mannetje met een zonnebril op gezien.
Mss begrijp ik het verkeerd, maar 60kg is toch niet dik? Dus ik snap niet goed waarom je dat vermeldt.

Mss begrijp ik het verkeerd, maar 60kg is toch niet dik? Dus ik snap niet goed waarom je dat vermeldt.
Een persoon van 1,65 groot en een gewicht van 60kg knal ik gewoon omver als ik als een bezetene de president bestorm met een groot mes in mijn hand.
Daarom lijkt het mij wel aangewezen dat je al secret service lijfwacht toch wel de massa en spierkracht hebt om een bestormer tegen te houden en ook groot genoeg bent om de persoon die je beschermt af te schermen tegen projectielen.
Men mag ook wel wat meer verwachten van het secret service personeel dacht ik. Wat een clownshow was dat zeg.

Ik meen dat je het woord vrouwkes(of mannekes) niet hoort te gebruiken. Dat komt kleinerend over.
Zelf weet ik niet hoe het werk van secret service agenten helemaal gaat dus ga ik niet over 1 incident oordelen of mensen geschikt zijn voor hun functie of niet. We maken allemaal wel fouten op onze job, maar daar staan geen camera's ons te filmen.

De term en het geklungel was gewoon de kers op de taart van heel de timeline en dat met een komische noot.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat ziet en niet moet gniffelen.

En zoals ik zei als dat mannekes waren geweest van 1m60 had ik ze ook mannekes genoemd. Maar om daar nu te doen alsof ik daarmee woke verwijt of vrouwen in het algemeen is wel erg flauw op ettelijke posts van 10-talle "fouten" in heel die timeline.

Niemand die zegt dat er geen fouten gebeurd zijn.

Maar jij en anderen focussen opvallend hard op die "vrouwkes" die volgens jullie fouten maken.

Je zou durven afleiden uit de posts dat jullie het allemaal beter gedaan zou hebben omdat jullie zo'n stoere mannen zijn.

Ik zal een vergelijking maken die je zal begrijpen kay-gell: dit is alsof nonkel Jos die nog nooit de binnenkant van een ring gezien heeft even komt zeggen wat Buakaw verkeerd doet

Een persoon van 1,65 groot en een gewicht van 60kg knal ik gewoon omver als ik als een bezetene de president bestorm met een groot mes in mijn hand.
Daarom lijkt het mij wel aangewezen dat je al secret service lijfwacht toch wel de massa en spierkracht hebt om een bestormer tegen te houden en ook groot genoeg bent om de persoon die je beschermt af te schermen tegen projectielen.
Men mag ook wel wat meer verwachten van het secret service personeel dacht ik. Wat een clownshow was dat zeg.
En een kogel van een wapen van iemand die 60 kg weegt komt mi der hard aan mssh?

je zou idd denken datt jij als een bezetene de president bestormt met een groot mes in uw hand, dat ze u letterlijk omver knallen, met hun wapens.

Een vrouw van 60kg en 1m65 moet niet de hoofdfiguur zijn die een president van 1m90 en 120kg ga beschermen en van het podium begeleiden. Tis ook duidelijk te zien dat ze er grote moeite mee heeft, ze houdt de boel zelfs tegen omdat haar zonnebril afvalt. Maar als ge daar iets van zegt ben je anti vrouwen en anti woke. Die ene vrouw dat haar pistool niet terug in haar holdster krijgt die had ook overgewicht. En nee ik heb geen klein dik secret service mannetje met een zonnebril op gezien. Laat staan een die zijn geweer niet onder zijn riem kan krijgen. Jij wel? Dus ja, ik snap wel dat rechts dit gebruikt om hun agenda te pushen dat die belachelijke quota van 30% vrouwen bij secret service een idiote beslissing was. Het helpt natuurlijk ook niet dat de verantwoordelijke baas achter dit hele fiasco ook een vrouw is “een hellend dak daar kunnen we niemand op zetten ja te gevaarlijk” terwijl er achter de president een agent op een hellend dak staat 🤦‍♂️
Oké. Hier staan een heleboel veronderstellingen in, hè. En verschillende over heel specifieke zaken.
Jij hebt het over het diversiteitsprogramma van in de VS, waar verschillende takken van law enforcement aan wil meedoen, om meer vrouwen in te lijven.

Je stelt het al fout voor, want het gaat om 30% tegen 2030 als streefdoel. Je doet hier alsof ze verplicht 30% vrouwen op dit moment al hebben aangenomen? En nergens in het DEI-voorstel gaat het over het verlagen van de standaard om toe te mogen treden. Dus waarom ga je ervan uit dat de lat nu al lager ligt, omdat er over 7 jaar meer vrouwen moeten meedoen? Ik vind het redelijk seksistisch om te zeggen dat een vrouw automatisch betekent dat de lat lager moet.

Je bent niet antiwoke als je daar iets van zegt, maar als je dit aangrijpt zonder je te baseren op de feiten, gewoon omdat je al in je hoofd had dat het een slecht idee was, dan is dat wel met vooroordelen. Vrouwen maken al 50 jaar deel uit van de secret service: https://www.secretservice.gov/50anniversaryoffemalespecialagents . Maar nu is het plots dramatisch gekelderd, door dat ene voorstel om meer vrouwen te targetten zonder de lat te verlagen?

Als je het langs de andere kant bekijkt: De secret service heeft geen DEI-diversiteitsproject nodig om controverses over zich te krijgen, dit was daarvoor nog: https://www.cbsnews.com/news/secret-service-director-kimberly-cheatle-controversies-challenges/ . Na Jan 6 zijn al hun berichten 'mysterieus' gedeletet, of dat ze moesten trainen met 'hun verbeelding'. Maar déze controverse is natuurlijk door het DEI, omdat je op voorhand het al niet eens was met dat DEI.

Maar laat maar eens zien dan, hoeveel vrouwen zijn er extra aangenomen dan anders door die quota en waar is de lat precies lager gelegd? Want je kunt nog 20x zwaaien met gewicht, maar ik durf enorm te betwijfelen of je op die manier kunt inschatten wie een goeie secret service-agent is en wie niet.

De term en het geklungel was gewoon de kers op de taart van heel de timeline en dat met een komische noot.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat ziet en niet moet gniffelen.

En zoals ik zei als dat mannekes waren geweest van 1m60 had ik ze ook mannekes genoemd. Maar om daar nu te doen alsof ik daarmee woke verwijt of vrouwen in het algemeen is wel erg flauw op ettelijke posts van 10-talle "fouten" in heel die timeline.
Maar @DaFreak heeft toch al uitgelegd dat hij helemaal niet doet alsof jij dat zegt. Je zet hier gewoon talking points van (extreem)rechts, en nadat je je afvraagt waarom mensen dat eraan koppelen, wordt het uitgelegd. Specifiek @Five-seveN maakt het wel veel explicieter, en ik denk dat de meeste reacties ook tegen die post kwamen. De mijne in ieder geval.

random vraag: waarom staat er op die maga-pet 45-47?
45ste president en misschien de 47ste ook.

Niemand die zegt dat er geen fouten gebeurd zijn.

Maar jij en anderen focussen opvallend hard op die "vrouwkes" die volgens jullie fouten maken.

Je zou durven afleiden uit de posts dat jullie het allemaal beter gedaan zou hebben omdat jullie zo'n stoere mannen zijn.

Sorry maar dat klopt toch niet? Dat durven afleiden ligt dan toch eerder in degene die dat (bewust of niet) verkeerd lezen.

Ik heb uit die timeline misschien 10-talle zaken gehaald die mis zijn gegaan en dat waren allemaal (altijd en/of vermoedelijk ) mannen.
Als ik dan als kers op de taart van dat "geklungel" een bijna tekenend voorbeeld zie dat nog op camera is vastgelegd op komische wijze, ja dan zal ik dat ook melden.

Dat is niet opvallend hard focussen op die vrouwkes of daar alle schuld leggen. Dat is vooral omdat het enorm komisch beeld van gestuntel is dat zo uit een sketch zou kunnen komen.
Ik vind dat de rest hier net veel meer focus op legt dan wat anders.
Ik heb die timeline hier nu een aantal keer uitgeschreven en geen enkel keer wordt daar kritiek op gegeven of op ingegaan, maar enkel gereageerd op het feit dat die vrouwkes daar zo staan stuntelen.
Alsof je dan een "gotcha" moment hebt om mij neer te pinnen als vrouwenhatende extreem-rechtse complot aanhanger.

Dus nee: ik denk niet dat de aanslag op Trump een gevolg is van die vrouwkes die hun werk niet deden of dat DEI quota dé reden zijn van wat lijkt op zoveel gemiste kansen om iets te doen.
Maar ik durf wel uit dat gestuntel afleiden dat ze precies toch niet helemaal geschikt zijn voor die job. (of toch vooral dan die ene die haar wapen niet in haar holster kreeg en vooral leek te doen alsof ze iets deed).

Ik zal een vergelijking maken die je zal begrijpen kay-gell: dit is alsof nonkel Jos die nog nooit de binnenkant van een ring gezien heeft even komt zeggen wat Buakaw verkeerd doet

Klopt ook niet hé.
Het is hier nog altijd een topic over een aanslag waarin nieuws gepost wordt over die aanslag.
Die timelines heb ik niet gemaakt maar komen uit de media, die zich ook terecht vragen lijkt te stellen bij de opeenstapeling van gebeurtenissen en de daaraan gekoppelde verantwoordelijkheid van de secret service.
Enfin ik mag hopen dat we dat nog mogen doen, anders kunnen we hier elk topic dichtdoen omdat we niet voldoende onderlegd of expert in de materie zijn om er over te babbelen.

Misschien eens stoppen met continue "vrouwkes" te gebruiken. Het is gewoon denigrerend. Ik dacht dat jij toch wel wist hoe het voelt als mensen je beoordelen op uw gestalte.

Misschien eens stoppen met continue "vrouwkes" te gebruiken. Het is gewoon denigrerend. Ik dacht dat jij toch wel wist hoe het voelt als mensen je beoordelen op uw gestalte.

Jij vindt dat misschien denigrerend, ik niet. Shocking zelfs, dat woord gebruik ik en zowel vrouwelijke als mannelijke collega's (bijvoorbeeld) wel vaker als er een kleine vrouw als klant is langsgekomen.
"Hey, dat vrouwke van X of Y is hier geweest voor u en heeft dat document achtergelaten voor u".
Niemand die daar iets achter zoekt, het zal misschien iets plaatselijk zijn.

Zoals ik zei: ik zou ze ook mannekes noemen als het mannekes waren. Als ik met mijn 1m72 (lijkt me nog stukken groter) daar ne vent van 1m90 zou moeten beschermen mogen ze me ook gerust manneke noemen als ik zo sta te klungelen hoor.

Voor de rest zou ik vooral lezen wat ik zeg, denk dat je daar toch wel duidelijk in kan zien dat het mij niet om het geslacht te doen is.

Maar ik durf wel uit dat gestuntel afleiden dat ze precies toch niet helemaal geschikt zijn voor die job. (of toch vooral dan die ene die haar wapen niet in haar holster kreeg en vooral leek te doen alsof ze iets deed
En hoeveel ervaring heb jij met een wapen holsteren?

Dat is net mijn punt. Ik zie heel veel mensen 'sukkelen' met hun wapen te holsteren en dat zijn ervaren schutters. En die zitten dan niet in dezelfde stress-situatie. Verlies van fijne motoriek is één van de eerste symptomen bij adrenaline.

Ik heb het over bepaalde minimum vereisten voor de secret service he.
Denk je niet dat die er al zijn?

Terug
Bovenaan