Faalt Secret Service door Diversity Hires?

Van alle grote politiediensten dus FBI, CIA, NSA, homeland security , ATF en de DEA is er maar 1 vrouw tussen en dat is de dame van de DEA.

Dus heel die DEI hires kunnen we al schrappen. De USSS behoort tot Homeland Security en zij moet dus rapporteren aan een man.

Van alle grote politiediensten dus FBI, CIA, NSA, homeland security , ATF en de DEA is er maar 1 vrouw tussen en dat is de dame van de DEA.

Dus heel die DEI hires kunnen we al schrappen. De USSS behoort tot Homeland Security en zij moet dus rapporteren aan een man.

En uw concrete punt is dus dat dit geen DEI hire kan zijn want ze rapporteert nog aan een man?
Of is het dat een DEI-hire geen zin heeft ze staat niet aan de absolute top?
Want homeland security is een ministerie, en geen dienst zoals je zegt, en wordt dus geleid door een minister, die nu toevallig een man is. Cheatle is wel directeur van de hele dienst.
USSS is net zoals de CIA en FBI een dienst.

Interessant feit: Kimberley Cheatle, de vrouwelijke directeur van de Secret Service, is de eerste die uit eigen beweging opstapt na een (al dan niet) gelukte moordpoging op een een president(skandidaat).
Alle andere; tot dan toe mannelijke directeurs van de Secret Service, zijn na een moordpoging, waar ook steeds duidelijk zware fouten waren gemaakt, gewoon verder in functie gebleven. Er is er zelfs ééntje, Stuart Knight, die drie moordpogingen op presidenten heeft 'overleefd', waarbij iedere keer opnieuw via hetzelfde gat in de beveiliging, twee keer op Ford en een keer op Reagan werd geschoten... Die is gewoon in functie (mogen) blijven.
Vrouwen lijken dan alvast hun verantwoordelijkheid te nemen.
het is pas na het desastreus interview dat ze de eer voor zichzelf hield, voor dat interview zei ze dat ze niet ging aftreden. Dat zegt dus niks, tenzij er ook zo’n interview en dezelfde publieke opinie bestond van Stuart Knight, die overigens wel enkele maanden na de moord poging op Reagan zijn ontslag aankondigde, en datzelfde jaar ook stopte.

Dat uit eigen beweging opstappen is ook relatief, Biden is ook uit eigen beweging opgestapt terwijl hij een goeie week ervoor nog stond te roepen dat enkel God Almighty hem kon tegenhouden. Daar is mogelijks meer mee gemoeid dan een zuiver eigen keuze.

Ja, maar was de vrouw die is ontslagen een diversity hire, is mijn vraag aan @Five-seveN , aangezien hij haar ontslag aanhaalt als bewijs dat DEI aan de oorzaak ligt hier.
Ik heb nergens gezegd dat dit het bewijs is van DEI hire, dat is weer iets wat me in de mond gelegd wordt maar waar ik klaarblijkelijk verplicht ben op die onzin te reageren. Ik reageerde enkel op iemand die het “grappig vond” dat niet die incompetentie vrouwelijke agenten maar wel het management de schuldige was, dat ik het dus “grappig vond” dat het management ook een incompetente vrouw was en dat dus niks verandert aan heel de discussie.

Ik heb nergens gezegd dat dit het bewijs is van DEI hire, dat is weer iets wat me in de mond gelegd wordt maar waar ik klaarblijkelijk verplicht ben op die onzin te reageren. Ik reageerde enkel op iemand die het “grappig vond” dat niet die vrouwelijke agenten maar wel het management de schuldige was, dat ik het dus “grappig vond” dat het management ook een vrouw was en dat dus niks weerlegt aan heel de discussie.
Maar je zei dat je het grappig vond dat die poster de oorzaak niet bij de DEI aanwervingen legt, op de dag dat een vrouw ontslagen is.

Wat is dan de relevantie van de DEI of het geslacht van die vrouw volgens jou? Want als er geen relevantie is, waarom is het dan grappig? Ik volg echt niet.

Terug
Bovenaan