FIFA 21

FIFA 21

Jawatte het speelt zoals het er uitziet : fantastisch...

Als de ene icon een dipje heeft neemt de andere het gewoon over :love:

Deze ploeg heeft al een paar ragequits en rode kaarten op haar naam... :D

Untradable Rivals (tot de bovenste tier gespeeld): duplicate untradable Manolas als beste :unsure:
Daarna de helft in upgrades gegooid en toch nog 87 Silva en 86(?) Verrati. Als SBC fodder gelukkig meer waard dan die 40k gegarandeerde coins, maar zonder die upgrades was het toch wel dik RIP...

Ik heb eigenlijk veel goesting om de Kroos SBC te doen, heb wel wat untradable fodder die zijn prijs serieus zou moeten drukken. Ik mis in mijn middenveld nog een goede passer die hem er af en toe eens van ver inpegeld en ik vond een paar jaar terug die zijn speciale kaart ook heel tof.

Untradable Rivals (tot de bovenste tier gespeeld): duplicate untradable Manolas als beste :unsure:
Daarna de helft in upgrades gegooid en toch nog 87 Silva en 86(?) Verrati. Als SBC fodder gelukkig meer waard dan die 40k gegarandeerde coins, maar zonder die upgrades was het toch wel dik RIP...

Ik heb eigenlijk veel goesting om de Kroos SBC te doen, heb wel wat untradable fodder die zijn prijs serieus zou moeten drukken. Ik mis in mijn middenveld nog een goede passer die hem er af en toe eens van ver inpegeld en ik vond een paar jaar terug die zijn speciale kaart ook heel tof.
Kroos is allesinds een aanrader. Toppasser en pikt toch ook wel af en toe zijn goalke mee

Blijkbaar zou Kluivert ook OP zijn (5* WF). Gaat wat harder doorsparen worden dan Kroos, maar moet toch ook wel lukken...

Gisteren in coop seizoen uitgekomen tegen de ploeg 'Soccer Aid' (Ronaldhinio, Maradonna, Pele, Roberto Carlos, Zidane, Maldini, Figo, ....)
Is blijkbaar een glitch waardoor je die kan nemen om te spelen.

Allé hop, dat grinden viel nog wel mee. Ik had bijna 87 Reinier en 88 Odegaard er mee in gesmeten, maar heb me toch kunnen inhouden 😛

Ik speel nu 4231 narrow met Hazard als center CAM. Fofana gaat naar CDM en Sané wordt CB.
Grootste zorg nu zijn mijn fullbacks, maar ik zie geen goede alternatieven die betaalbaar zijn en de chem van de rest goed houden.

Ik was al over een 3ATB aan het nadenken, maar die puzzel krijg ik ook nog niet goed rond (zonder te veel key players te wisselen).

Tis weeral extra red player picks ze, alleen maar tryhards dak tegen mag spelen en de mijn kunnen nog geen aanval opzetten als hun leven er van af zou hangen :thumb:

Idd kan geen 2 aaneensluitende passes geven

Na 8 spellekes mijn eerste win... Alvast een zeer bescheiden YAY!!!!!!!!

Ik weet het vervolg al van wat gaat komen... Hahahahha 9 of 10 wins at best!!! Bye bye come again, typical WL

En mijn verdediging, ik denk dat er eerst 6 kere een conclaaf moet gehouden worden, daarna geratificeerd door een volksjury, en daarna nog eens de juiste euromillions combinatie winnen met 1 biljet eer dat ik bij mij door middel van L1 of rechter analog de juiste speler aan de voet krijg, echt mannekeslief

Laatst bewerkt:
Idd kan geen 2 aaneensluitende passes geven

Na 8 spellekes mijn eerste win... Alvast een zeer bescheiden YAY!!!!!!!!

Ik weet het vervolg al van wat gaat komen... Hahahahha 9 of 10 wins at best!!! Bye bye come again, typical WL

En mijn verdediging, ik denk dat er eerst 6 kere een conclaaf moet gehouden worden, daarna geratificeerd door een volksjury, en daarna nog eens de juiste euromillions combinatie winnen met 1 biljet eer dat ik bij mij door middel van L1 of rechter analog de juiste speler aan de voet krijg, echt mannekeslief
Ja het is schrijnend vandaag. Eigenlijk de eerste keer dat het zo enorm opvalt bij mij... Ik zit aan 8 wins met nog 15 te gaan. Dus normaal lukt 11 wel...

BTW moest er nog iemand twijfelen om voor messi te gaan... Zeker doen absoluut de moeite.

10 uur bezig geweest voor 15 wins in friendlies

ik bak er niks meer van deze fifa,div 5 ondertussen ook

ik win 1 match op de 15 ofso

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan