FIFA 21

FIFA 21

Wa zegde gij nu?? Van waar haalt ge dat??

Er is gewoon geen event bezig nu, da wel, heb daarnet nog pakske opengedaan met coins
Gisterenavond ging het niet.
werd ook heel veel gezegd op facebookgroepen en bij youtubers.
en zelf ook gezien, maar blijkbaar hadden ze iets verkeerd aangepast. Maar nu staat het terug actief

Gisterenavond ging het niet.
werd ook heel veel gezegd op facebookgroepen en bij youtubers.
en zelf ook gezien, maar blijkbaar hadden ze iets verkeerd aangepast. Maar nu staat het terug actief
Dan zou gans hun spel van fut nimeer werken, zal mss probleempje met de store geweest zijn ofzo...

Dan zou gans hun spel van fut nimeer werken, zal mss probleempje met de store geweest zijn ofzo...
Ja was vollop te zien op fb groepen. En dacht jet ook gezien het hebben op het youtubekanaal van Nepethez.
mar intussen wel gefixed, zoiets laten ze niet te lang aanslepen, in tegendeel tot andere zaken..

Allé na Managerial Masterpiece te hebben afgezworen na de vervelende grinds laatste weken komen ze met die 90 Giroud kaart :unsure:
Zieke supersub, en als je hem beu bent goedkope SBC fodder.

tenor.gif

Er is weer sinds die laatste patch vanalles naar de zak, althans hier toch, en ik kom alleen maar tryhards uit in WL...

Nog erger als het 1ste weekend van fut champions, omg

Alé geen sjans in het spel, wel in de packs dan zeker? Zo is het altijd iets...

VrixeMo.jpg

5 x 85 pack...

Ik kan hem mss koppelen aan lucas leiva, ne keer zien, en ik wou deze kaart altijd al ne keer testen, sjans dat hij untradable is, anders was het toch quick sell ze

Token time, (morgen ook nog)

Edit, oef, in extremis mij nog geplaatst in laatste match van WL, met 7 matchen gestart en mocht er maar 2 van verliezen, op de valreep...

Ik denk dat ronnie er iets voor tussen zat... Ploeg is veel meer gebalanceerd dan bij de start van de WL, iedereen op minstens oranje link en raul is super sub geworden, die ik niet altijd moet gebruiken

Laatst bewerkt:
Toch maar eens champs gespeeld (tot Silver 1 en dan gestopt). Zijn de rewards nog steeds pas op donderdag?

kdoe die objectives voor giroud ik ben 2-0 aan het winnen en die golden goal zever boeit mij geen zak

die kerel maakt er 2-3 van en direct pauze en stuurt mij ne pm quit loser

EN DAN ZIJN ZE VERBAASD DA IK NE BAN KRIJG! echt hé hoeveel van die kindjes die ik een pak rammel wil geven e

Ge moet op gsm chatten, ik stuur soms pas iets ergs terug als ik al van hun een reactie op screenshot heb, ik heb geleerd uit mijn vorige ban...

Pakt ge hun op hun eigen wapen... Zo snel gaan ze zoiets niet indienen want de chat wordt nagezien, soms haal ik ze er zo uit en probeer ik wat los te weken zonder zelf over de schreef te gaan, heb ik twijfel neem ik een screenshot van al wat ze zeiden :cool:

images

Laatst bewerkt:
kdoe die objectives voor giroud ik ben 2-0 aan het winnen en die golden goal zever boeit mij geen zak

die kerel maakt er 2-3 van en direct pauze en stuurt mij ne pm quit loser

EN DAN ZIJN ZE VERBAASD DA IK NE BAN KRIJG! echt hé hoeveel van die kindjes die ik een pak rammel wil geven e
Stuur toch gewoon iets terug als “I can’t quit because I’m having too much fun.”

Die pubers verwachten een reactie, maar geen onverwachte reactie. 😉

matchmaking in rivals is 4564456456 keer erger dan champs

kzit in div 3 en kom uit tegen pro tryhards met 2200 sr

nu is elke tegenstander die ik tegenkom 150 ping...wtf is er aan de hand met fifa...daarom dat niks lukte ik speel met 150 ping en geen idee waarom

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan