Steakfriet
Active member
NeeAlé vooruit, eerste keer een fut fantasy kaartje gehit bij 82+, 86 josé sa, gebruiken over maignan 89?
Geen chem verlies als ik varane opstel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeAlé vooruit, eerste keer een fut fantasy kaartje gehit bij 82+, 86 josé sa, gebruiken over maignan 89?
Geen chem verlies als ik varane opstel
Ja kheb dat ook gemerkt. Matchen van 6 min per helft duren bijna 20 min. Die van 3 min duren effectief 6 minuten..Ze moeten toch hun klok ne keer bijvijzen bij de classic cup opdrachten, duren precies maar half zo lang in echte tijd

Heb nu is de commentaren gelezen op futbin, volgens sommigen is hij wel top, sebiet is proberen
Daarnet niet nee, ik raakte wel online (geen match gespeeld)Nog iemand actueel problemen om match te spelen? Nu kon ik es raak ik niet op de servers
Ik vrees ervoor…Ik pack nu toch Erikson untradable ni zeker? Beetje te laat voor die switch of niet?
Die headliner heb ik ooit gekocht aan 90k. Uiteidelijk rap verkocht toen hij veranderd was naar liverpool, voor 130k. Nog geen week later was hij 250k..Ik had gisteren Diaz van Liverpool headliner kaartje. Vandaag in form gekregen![]()
Maar onlangs via een goodiebag heb ik heb terug gekregen. Wel goeie kaart, gebruinhem soms als sub.Sinds de update werkt het niet zo goed meer om squad battles te winnen zoals ervoor..Nieuwe update ofzo? Het is nog interessanter om buiten met da koud weer uw gras zien te groeien, djeez da gaat traag AF
Slow ass gameplay